Miesten on vaikea ymmärtää naisten miesmakua
Miehille naisen viehättävyys on sitä, että naisella on kauniit kasvot ja hyvä kroppa. Ei ole olemassa miestä joka voisi todeta naisen olevan kaunis muttei tunne mitään seksuaalista vetoa häneen. Miehen aivot eivät ole niin monimutkaiset vaan hyvinkin yksinkertaiset - kaunis nainen on heille aina juuri se minkä haluavat itselleen.
Naisille taas miehen vetovoimaisuuteen tarvitaan paljon enemmän kuin komeat kasvot ja hyvä kroppa - usein naisten miesmaku on paljon persoonallisempi, koska jopa yleisten ihanteiden vastainen, jopa ruma mutta monissa asioissa taitava ja karismaattinen mies on paljon puoleensavetävämpi kuin komea ja hyväkroppainen mallipoika, jolla on vain ulkonäkönsä. Nainen voi todeta miehen olevan komea, mutta usein nainen huomauttaa lauseen lopuksi, että vaikka joku mies komea onkin, ei hän ole juuri tämän naisen makuun.
Oletteko samaa mieltä?
Kommentit (757)
Ei minusta ole vaikea ymmärtää naisten miesmakua, vaan sen pinnallisuutta ja tyhmyyttä.
Vierailija kirjoitti:
"Tinderin tilastojen mukaan 10 % miehistä vastaanottaa 60 % kaikista naisten antamista tykkäyksistä, ja 50 % Tinderin miesprofiileista ei saa käytännössä ollenkaan matcheja."
No Tinder kuvaa sitä mitä tapahtuu Tinderissä. Se ei ole sama kuin että noin tapahtuisi silloin kun tavataan kasvotusten.
Tinder ei edelleenkään ole pariutumisen koko kuva.
Ketkä sä luulet että sitä tinderiä käyttää? Luuletko että tinderin käyttäjät ovat jokin täysin erillinen ihmisrotu jostain toiselta planeetalta?
Totuus on, että tinderiä käyttävät ne täsmälleen samat ihmiset, joita sinä tapaat työssäsi, harrastuksissa, kadulla, kaverien kautta jne jne jne. On aivan älytöntä sanoa että ihmisten käytöksestä tinderissä ei muka voi tehdä mitään johtopäätöksiä siitä, miten ihmiset toimivat ja ajattelevat yleisesti. Totta kai voi, koska ne tinderin käyttäjät on ihan tavallisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mies ajattelee vain panemisen kannalta, nainen ajattelee perheen perustamisen kannalta. Siinä ero.
Ei yli viiskymppiset naiset enää ajattele perheenperustamista , mutta miehiin tuo varmaan pätee
Vierailija kirjoitti:
". Ei ole olemassa miestä joka voisi todeta naisen olevan kaunis muttei tunne mitään seksuaalista vetoa häneen."
Höpsistä. Käytännössä esim. jokainen missiksi ja malliksi valikoituva nainen on kyllä mielestäni ihan kiistämättä kaunis mutta silti aika harva heistä on sillä tavalla ihan minun tyyppiäni että haluaisin hänet suhteeseen.
Miehet ajattelevat eriskummallisella tavalla. Jos nainen on riittävän kaunis tai jotenkin seksikäs, mies haluaa tämän kanssa suhteeseen, vaikka ei tunne koko ihmistä. Itse voisin sanoa tuntemattomasta miehestä, että hän viehättää niin paljon, että voisin hypätä hänen kanssaan lakanoihin. Missään tapauksessa en sanoisi, että joku vieras mies on niin komea, että haluaisin hänen kanssaan suhteen. Suhde vaatii jo ihan muita juttuja ulkonäön lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
". Ei ole olemassa miestä joka voisi todeta naisen olevan kaunis muttei tunne mitään seksuaalista vetoa häneen."
Höpsistä. Käytännössä esim. jokainen missiksi ja malliksi valikoituva nainen on kyllä mielestäni ihan kiistämättä kaunis mutta silti aika harva heistä on sillä tavalla ihan minun tyyppiäni että haluaisin hänet suhteeseen.
Tuossa puhuttiinkin seksuaalisesta kiinnostuksesta. Jos olet hetero mies, niin olen satavarma että jos sinut laitetaan viettämään aikaa kauniin naisen kanssa, niin ennemmin tai myöhemmin seksuaalinen kiinnostuksesi häntä kohtaan herää. Ei välttämättä romanttinen kiinnostus, mutta seksuaalinen aivan varmasti.
T. eri
No varmasti puute tekee tehtävänsä jos riittävästi odotellaan ja se nainen on silmissäni kuitenkin kohtuullisen kaunis. Mutta ihan samoin varmasti kävisi suurimman osan naisista kanssa jos se mies olisi ainoa joka on tarjolla.
Kyse on edelleen siitä että pelkkä geneerinen kauneus ei ole se joka ensisijassa herättää minun haluni. Siinä naisessa pitää olla jotain erityistä joka on vain aika pienellä osalla naisista. Se tietty pilke silmäskulmassa, samanlainen huumorintaju ja että minulla on helppo ja rento olla juuri sen naisen seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ajattelevat eriskummallisella tavalla. Jos nainen on riittävän kaunis tai jotenkin seksikäs, mies haluaa tämän kanssa suhteeseen, vaikka ei tunne koko ihmistä. Itse voisin sanoa tuntemattomasta miehestä, että hän viehättää niin paljon, että voisin hypätä hänen kanssaan lakanoihin. Missään tapauksessa en sanoisi, että joku vieras mies on niin komea, että haluaisin hänen kanssaan suhteen. Suhde vaatii jo ihan muita juttuja ulkonäön lisäksi.
Mutta alkaa siitä ulkonäöstä. Ja että naiset syyttävät miehiä pinnallisiksi- ei jaksa edes sanoa kun ei noin tyhmä tajua kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sattuuko päähän kun luulet niin hyvin tietäväsi toisten ajatuksia,vihaaja?
"Ketkä sä luulet että sitä tinderiä käyttää? Luuletko että tinderin käyttäjät ovat jokin täysin erillinen ihmisrotu jostain toiselta planeetalta? "
En luule. Mutta erilaisissa tilanteissa ihmiset kiinnittävät huomioita eriliaisiin asioihin ja tekevät valintoja eri perusteella.
Tinderissä valitaan hyvin nopeatempoisesti ja pelkän valokuvan perusteella. Silloin valinta on täysin eri pohjalla kun jos tapaat joskun vaikkapa kaveripiirissä ja näet hänet luonnossa ja näet miten hän käyttäytyy, miten puhuu, jne. Tai jos tapaat toisen baarin tanssilattialla pienessä nousuhumalassa.
Sama ihminen valitsee siis eri tavoilla riippuen siitä mikä on se tilanne ja mitä kaikkea informaatiota ja ärsykkeitä se siitä toisesta antaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten naismaku on ap:lla kohdillaan ainakin mitä tulee seksiin, mutta ei seksiin kelpaava nainen ole sama asia kuin suhteeseen kelpaava nainen.
Aika harva ottaa vakavaan suhteeseen kaikkia noita naisia jotka ovat vain kauniita, kyllä siinä muutakin on oltava.
/21
No hyvä kuulla. Oon luullut / kokenut että miehet kuolaa vain nuoruuden ja kauneuden perään vaikka ois millanen itsekäs bitch tahansa
Kyllähän miehet kuolaavatkin nuoruuden ja kauneuden perään. Mutta jos nainen on riittävän epämiellyttävä luonteeltaan, niin kyllä ainakin osalla miehistä tulee raja vastaan, eivätkä halua tällaisen naisen kanssa suhdetta, vaikka kokisivatkin voimakasta vetoa hänen ulkonäköönsä.
Eli käytännössä mitä koitan sanoa: jos nainen on nuori ja kaunis, hänen pitää olla aivan poikkeuksellisen kamalaa seuraa ja luonnehäiriöinen, jotta hän kykenee sammuttamaan miesten kiinnostuksen itseään kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
"Naiselle miehen asema/ammatti/status on aivan keskeinen seikka parinvalinnassa. Jos on kaksi täsmälleen samannäköistä miestä, joista toinen on kirjastovirkailija ja toinen lentäjä, niin 99,9% naisista ihastuu tähän lentäjään."
Tuo kuulostaa kyllä ensin loogiselta mutta unohtaa sen tosielämän faktan että oikeassa elämässä kenenkään eteen ei tupsahtele koko ajan valintoja kahden tällaisen miehen välillä vaan jonkun naisen eteen tulee se lentäjä ja toisen eteen se kirjastovirkailija. Ja kummatkin todennäköisesti ottavat sen eteen tulleen.
Naiset (kuten miehetkin) valitsevat niitä puolisoita niiden ihmisten joukosta jotka he tapaavat, eivät mistään loputtomasta valikoimasta.
Minusta ei kuulosta edes alkuun loogiselta, koska kirjallisuuden opiskelijana ja rakastajana valitsisin heti kirjastovirkailijan mieluummin kuin lentäjän, joka on jatkuvasti reissussa.
"On aivan älytöntä sanoa että ihmisten käytöksestä tinderissä ei muka voi tehdä mitään johtopäätöksiä siitä, miten ihmiset toimivat ja ajattelevat yleisesti."
En sanonutkaat että ei voi tehdä yhtään mitään johtopäätöksiä. Mutta lähinnä siitä voi tehdä johtopäätöksiä siitä miten ihmiset toimivat Tinderin kaltaisessa ympäristössä. Missään muualla ihmiset eivät käyttäydy ihan yksi yhteen sen kanssa miten he Tinderissä käyttäytyvät.
Jos näin olisi niin meillä vain se 10% miehistä olisi parisuhteessa. Mutta näinhän ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia miesten on vaikea ymmärtää ettei naiset todellisuudessa kuolaa juurikaan niiden lentäjämallipankkiirileukakirurgien perään koska heille se marilynmonroebritneyshakirajenniferlopez on unelma ( jota harva voi kuitenkaan saada ja tyydytään naapurin päiviin. )
Nainen ei tyydy naapurin sakkeen vaan sakke on naisen silmissä unelma.
Tämä. Mä oon aivan hulluna viiskymppiseen mieheen joka ei paperilla ole kenenkään unelma, päinvastoin, mutta minkäs tälle voin. Joo, näkeehän niitä ns. komeita esim. telkussa päivittäin. Kyllä mä kauniit naisetkin huomaan. Mutta en mä tunne yhtään mitään kumpiakaan kohtaan. Ne vaan näyttää hyvältä mut se siitä.
"Eli käytännössä mitä koitan sanoa: jos nainen on nuori ja kaunis, hänen pitää olla aivan poikkeuksellisen kamalaa seuraa ja luonnehäiriöinen, jotta hän kykenee sammuttamaan miesten kiinnostuksen itseään kohtaan."
No sanotaan ennemmin että osan miehistä se luonne karkottaa aika tehokkaasti mutta sitten on niitä miehiä jotka ovat vaikka minkä riivinraudan kanssa kunhan se nainen on kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän takia miesten on vaikea ymmärtää ettei naiset todellisuudessa kuolaa juurikaan niiden lentäjämallipankkiirileukakirurgien perään koska heille se marilynmonroebritneyshakirajenniferlopez on unelma ( jota harva voi kuitenkaan saada ja tyydytään naapurin päiviin. )
Nainen ei tyydy naapurin sakkeen vaan sakke on naisen silmissä unelma.Tämä. Mä oon aivan hulluna viiskymppiseen mieheen joka ei paperilla ole kenenkään unelma, päinvastoin, mutta minkäs tälle voin. Joo, näkeehän niitä ns. komeita esim. telkussa päivittäin. Kyllä mä kauniit naisetkin huomaan. Mutta en mä tunne yhtään mitään kumpiakaan kohtaan. Ne vaan näyttää hyvältä mut se siitä.
Se lentäjämalli...jne on vain sellainen metafora naisten pinnallisuudesta. Ja vanhoilla, kurttuisilla mutta rikkailla ja kuuluisilla ON nuoria naisia.Vai eikö ole?
"Ja vanhoilla, kurttuisilla mutta rikkailla ja kuuluisilla ON nuoria naisia.Vai eikö ole?"
On mutta vain koska on olemassa riittävän kokoinen sellaisten naisten jouko jotka valitsevat miehen rikkauden ja statuksen perusteella. Mutta siitä ei voi tehdä sitä johtopäätöstä että läheskään kaikki naiset ihastuisivat rahaan ja statukseen. Niin ei vain ole.
Vierailija kirjoitti:
"On aivan älytöntä sanoa että ihmisten käytöksestä tinderissä ei muka voi tehdä mitään johtopäätöksiä siitä, miten ihmiset toimivat ja ajattelevat yleisesti."
En sanonutkaat että ei voi tehdä yhtään mitään johtopäätöksiä. Mutta lähinnä siitä voi tehdä johtopäätöksiä siitä miten ihmiset toimivat Tinderin kaltaisessa ympäristössä. Missään muualla ihmiset eivät käyttäydy ihan yksi yhteen sen kanssa miten he Tinderissä käyttäytyvät.
Jos näin olisi niin meillä vain se 10% miehistä olisi parisuhteessa. Mutta näinhän ei ole.
"Jos näin olisi niin meillä vain se 10% miehistä olisi parisuhteessa. Mutta näinhän ei ole."
Logiikkasi ei toimi, tulkitsit lukuja väärin.
Se paras 10 % miehistä kerää siis 60 % naisten tykkäyksistä, ei kaikkia naisten tykkäyksiä. Loput naisten tykkäykset jakautuvat valtaosin 40 %:n osuudelle muita miehiä, ja sitten 50 % miehistä ei saa käytännössä ollenkaan tykkäyksiä. Eli käytännössä: 10 % miehistä saa valtavasti tykkäyksiä, 40 % miehistä saa jonkin verran tykkäyksiä, ja 50 % miehistä ei saa juuri mitään.
Vierailija kirjoitti:
"Eli käytännössä mitä koitan sanoa: jos nainen on nuori ja kaunis, hänen pitää olla aivan poikkeuksellisen kamalaa seuraa ja luonnehäiriöinen, jotta hän kykenee sammuttamaan miesten kiinnostuksen itseään kohtaan."
No sanotaan ennemmin että osan miehistä se luonne karkottaa aika tehokkaasti mutta sitten on niitä miehiä jotka ovat vaikka minkä riivinraudan kanssa kunhan se nainen on kaunis.
Juu, olen samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen ei tyydy naapurin sakkeen vaan sakke on naisen silmissä unelma.Tämä. Mä oon aivan hulluna viiskymppiseen mieheen joka ei paperilla ole kenenkään unelma, päinvastoin, mutta minkäs tälle voin. Joo, näkeehän niitä ns. komeita esim. telkussa päivittäin. Kyllä mä kauniit naisetkin huomaan. Mutta en mä tunne yhtään mitään kumpiakaan kohtaan. Ne vaan näyttää hyvältä mut se siitä.
Se lentäjämalli...jne on vain sellainen metafora naisten pinnallisuudesta. Ja vanhoilla, kurttuisilla mutta rikkailla ja kuuluisilla ON
No tuollainenhan ON paperilla hyvä. Joillekin. Mut mä täältä ihan oikeasta elämästä kerroin ihmisestä joka ei ole paperilla hyvä. Mutta mä olen hulluna siihen mieheen. Eli se pinnallisuus on monesti vain kuvitelmaa. Ihmiset rakastuu ihan oikeisiin ihmisiin. Jotkut sitten etsii sitä tietyt kriteerit täyttävää, oikeat fiilikset on heille kai sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos näin olisi niin meillä vain se 10% miehistä olisi parisuhteessa. Mutta näinhän ei ole."
Logiikkasi ei toimi, tulkitsit lukuja väärin.
Se paras 10 % miehistä kerää siis 60 % naisten tykkäyksistä, ei kaikkia naisten tykkäyksiä. Loput naisten tykkäykset jakautuvat valtaosin 40 %:n osuud
No ihan sama siis lopulta mitkä osuudet kukin saa jos se ei suoraan heijastu siihen miten ihmiset saavat parisuhteita oikeassa elämässä aikaan. Siitähän tässä on kyse.
Koska se 60% naisista ei mitenkään voi kaikki saada 10% miehistä niin vääjäämättä he solmivat suhteita sellaisten miesten kanssa joita eivät Tinderissä noteeraa. Ja silloin se kohtaaminen on täytynyt tapahtua jossain muualla ja muunlaisen dynamiikan kautta kuin mikä Tinderissä on. Eli siis pariutuminen ei mene joka paikassa niin kuin Tinderissä.
No hyvä kuulla. Oon luullut / kokenut että miehet kuolaa vain nuoruuden ja kauneuden perään vaikka ois millanen itsekäs bitch tahansa