Olenko tyhmä?
Vai miksi en ole saanut opiskeltua itselleni mitään ammattia? Olen niin kovasti yrittänyt.
Kommentit (46)
Lukihäiriö tai hahmotushäiriö? Luulisin että pystyisit kyllä tekemään jotain hommaa, vaikka lasten kanssa jotain? Itselläni on molemmat, lukihäiriö ja hahmotushäiriö, mutta olen pärjännyt lukiossa ja aion hakea opiskelemaan sosionomiksi.
Vierailija kirjoitti:
Lukihäiriö tai hahmotushäiriö? Luulisin että pystyisit kyllä tekemään jotain hommaa, vaikka lasten kanssa jotain? Itselläni on molemmat, lukihäiriö ja hahmotushäiriö, mutta olen pärjännyt lukiossa ja aion hakea opiskelemaan sosionomiksi.
Mä kyllä koitin opiskella lukiossa ihan tosissaan mutta ei sekään onnistunut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä koitin opiskella lukiossa ihan tosissaan mutta ei sekään onnistunut. Ap
Paljonko oli peruskoulu todistuksen keskiarvo?
Mistä aineista oli kiitettävät?
Oliko nuorena terveys parempi?
Matemaatiikkaan liittyvä oppimisvaikeus on nimeltään dyskalkulia ja se, kuten lukihäiriökään, ei tarkoita että olisi tyhmä. Jos dyskalkulikolle annetaan oikeanlaista opetusta, hänestä voi tulla vaikka matemaatikko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko oli peruskoulu todistuksen keskiarvo?
Mistä aineista oli kiitettävät?
Oliko nuorena terveys parempi?
7.6. Uskonto, yhteiskuntaoppi, kaupalliset aineet, niistä oli kiitettävät. Terveys oli nuorena parempi mutta silloin jo katsottiin etten fyysiseen työhön skolioosin ja jalkavamman takia pystyisi. Ap
Ei ne ole tehneet kuin sellaisia jotain ihan yleistestejä. Sille kirjanpito /taloushallintopuolelle ne ovat aina passittaneet vaikka se ei onnistu. Kai se on liian vaikea löytää sopivia töitä ihmiselle joka on tyhmä ja jolla on fyysisiä sairauksia lisäksi? Ap