Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko tyhmä?

Vierailija
20.11.2019 |

Vai miksi en ole saanut opiskeltua itselleni mitään ammattia? Olen niin kovasti yrittänyt.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin yritin aikani erilaisia tehdä erilaisia asioita. Olin ensin työtä, sitten sairaslomalla, seuraavaksi kuntoutustuella vuosia ja lopuksi sain eläkkeen. Oletko sairas ja työtön?

Joo mutta mä haluaisin tietää, miksi mulle tietyt asiat opiskeluissa on niin vaikeita etten saa tutkintoa suoritettua? Ja olen kyllä aina lukenut paljon, tehnyt ylimääräisiä tehtäviä ja käynyt tukiopetuksessa. Ap

Oletko koskaan käynyt missään tutkimuksissa? Mitä ne tukiopettajat ja opinto-ohjaajat ym. on olleet mieltä?

Ei ole tukiopettajat tai opinto-ohjaajat sanoneet mitään. Ammatinvalintapsykologit ovat suositelleet aina kaupallista alaa eli entistä kauppaoppilaitosta vaikka en pärjää kirjanpidossa yms. Ehkä ovat fyysisten sairauksien takia suositelleet, koska en niiden takia fyysisiin töihin pysty. Ap

Eivätkö ammatinvalintapsykologit ole tehneet mitään palikkatestiä tuon matematiikkapuolen suhteen?

Jos sinulla on fyysisiä rajoitteita mm. kaupan työt lienevät pois suljettu, jäljelle jää kirjanpito/taloushallinto, ja siellä paljolti jyräävät tradenomit nyt.

Ei ne ole tehneet kuin sellaisia jotain ihan yleistestejä. Sille kirjanpito /taloushallintopuolelle ne ovat aina passittaneet vaikka se ei onnistu. Kai se on liian vaikea löytää sopivia töitä ihmiselle joka on tyhmä ja jolla on fyysisiä sairauksia lisäksi? Ap

Vierailija
42/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukihäiriö tai hahmotushäiriö? Luulisin että pystyisit kyllä tekemään jotain hommaa, vaikka lasten kanssa jotain? Itselläni on molemmat, lukihäiriö ja hahmotushäiriö, mutta olen pärjännyt lukiossa ja aion hakea opiskelemaan sosionomiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukihäiriö tai hahmotushäiriö? Luulisin että pystyisit kyllä tekemään jotain hommaa, vaikka lasten kanssa jotain? Itselläni on molemmat, lukihäiriö ja hahmotushäiriö, mutta olen pärjännyt lukiossa ja aion hakea opiskelemaan sosionomiksi.

Mä kyllä koitin opiskella lukiossa ihan tosissaan mutta ei sekään onnistunut. Ap

Vierailija
44/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä koitin opiskella lukiossa ihan tosissaan mutta ei sekään onnistunut. Ap

Paljonko oli peruskoulu todistuksen keskiarvo?

Mistä aineista oli kiitettävät?

Oliko nuorena terveys parempi?

Vierailija
45/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matemaatiikkaan liittyvä oppimisvaikeus on nimeltään dyskalkulia ja se, kuten lukihäiriökään, ei tarkoita että olisi tyhmä. Jos dyskalkulikolle annetaan oikeanlaista opetusta, hänestä voi tulla vaikka matemaatikko.

Vierailija
46/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko oli peruskoulu todistuksen keskiarvo?

Mistä aineista oli kiitettävät?

Oliko nuorena terveys parempi?

7.6. Uskonto, yhteiskuntaoppi, kaupalliset aineet, niistä oli kiitettävät. Terveys oli nuorena parempi mutta silloin jo katsottiin etten fyysiseen työhön skolioosin ja jalkavamman takia pystyisi. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä