Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko tyhmä?

Vierailija
20.11.2019 |

Vai miksi en ole saanut opiskeltua itselleni mitään ammattia? Olen niin kovasti yrittänyt.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tätä viime yönä taas monta tuntia

Vierailija
2/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni jää ilman opiskelupaikkaa vaikka kuinka yrittäisi ja haluaisi aloittaa opiskelut.

Ammatti on kuitenkin hyvin tärkeä hankkia itselleen.

Oppisopimuskoulutus on monille loistava väylä hankkia ammatti.

Sen sijaan että valvot ja menetät yöunesi, aseta tavotteet ja ala määrätietoisesti ottaa selvää eri aloista ja tavoista hankkia ammatti, kysele ihmisiltä mitä kautta ovat omaan ammattiinsa päätyneet.

Sillä tavoin moni on työnsä löytänyt.

Itseään ei tarvitse morkata, kyllä uskon että sinunkin tiesi selkenee niin kuin kaikilla muillakin, että mitä sitä tekisi, pääasia että  sukeltaa sekaan tavalla tai toisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae suntio tai hautaustoimiston työntekijän koulutukseen! Ei lopu hommat ikuna!

Tuttava valmistui sieltä kun menetti työpaikkansa, ja on tykännyt kovasti sekä alasta että opiskeluajasta !

Vierailija
4/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni jää ilman opiskelupaikkaa vaikka kuinka yrittäisi ja haluaisi aloittaa opiskelut.

Sen sijaan että valvot ja menetät yöunesi, aseta tavotteet ja ala määrätietoisesti ottaa selvää eri aloista ja tavoista hankkia ammatti, kysele ihmisiltä mitä kautta ovat omaan ammattiinsa päätyneet.

Itseään ei tarvitse morkata, kyllä uskon että sinunkin tiesi selkenee niin kuin kaikilla muillakin, että mitä sitä tekisi, pääasia että  sukeltaa sekaan tavalla tai toisella.

Mä olen jo kohta 50v eikä ole ns tie selvinnyt eikä paikka yhteiskunnassa. Ap

Vierailija
5/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vaihtoehto on kans lukea lähioitajaksi ja hakea päiväkotiin töihin.

Töitä riitää ja kyllä sillä palkalla ihan elää.

Laita verkkoja vesiin ja hae, katos uusi vuosi tuo uudet mahkut.

Vierailija
6/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jo kohta 50v eikä ole ns tie selvinnyt eikä paikka yhteiskunnassa. Ap

No oiskohan tosiaan korkea aika sun se selvittää NYT!

Vierailija
7/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pääse lähihoitaja koulutukseen. Ap

Vierailija
8/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkea olet yrittänyt elämässäsi sen asian eteen että jotain väylää aukenisi?

Vierailija
9/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta itsesääli ja tee joskus jotain asioiden eteen.

Mä yritän mutta esim hoitoalalle en saa sellaista lääkärintodistusta kun minulla on skolioosi ja jalkavamma. Ei lääkärit kirjoita. Ap

Vierailija
10/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yleensä katkeaa opinnot aina kun pitäisi tehdä työssäoppimisia jossain työpaikassa.

Ei vaan nöyryys riitä siihen että pitäisi tehdä ilmaiseksi töitä.

Usein juuri paljastuu ettei sielä mitään mennä oppimaan tai tarjota opetusta vaan pelkkää halpatyövoiman käyttöä.

Jos alkaa kyselemään opintoja ajatellen, niin aletaan vain huutamaan päin näköä että ei meillä ole aikaa vastailla tuollaisiin kysymyksiin. Pitäisi tehdä töitä...

Kolmesti opinnot tökänneet näihin.

Ravintola-ala, puutarha-ala ja nyt näyttäisi tämä uusikin ala samalle.

Eli ei oikein kannata opiskella. Näissä palkatkin huitelee alle 10e tunti tienoilla.

Eli vähän sama kuin ei tekisi töitä ollenkaan.

Vierailija
11/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkea olet yrittänyt elämässäsi sen asian eteen että jotain väylää aukenisi?

Käynyt nuorena lukioo, iltalukioo melkein 3v,käynyt erityisammattikoulussa 3 kertaa kauppaoppilaitoksen puolta. Nyt vanhana käynyt ammattikoulua melkein 3v. Käynyt useilla ammatinvalintapsykologeilla. Hakenut lähihoitaja koulutukseen, pph koulutukseen, koulunkäyntiavustakoulutukseen. Ollut siivooja, pesula ja keittiöalan työkokeilussa.

Vierailija
12/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin yritin aikani erilaisia tehdä erilaisia asioita. Olin ensin työtä, sitten sairaslomalla, seuraavaksi kuntoutustuella vuosia ja lopuksi sain eläkkeen. Oletko sairas ja työtön?

Vierailija
13/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae S-markettiin töihin. Ne tarvii työntekijöitä eikä vaadi ihmeitä.

Vierailija
14/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin yritin aikani erilaisia tehdä erilaisia asioita. Olin ensin työtä, sitten sairaslomalla, seuraavaksi kuntoutustuella vuosia ja lopuksi sain eläkkeen. Oletko sairas ja työtön?

Joo mutta mä haluaisin tietää, miksi mulle tietyt asiat opiskeluissa on niin vaikeita etten saa tutkintoa suoritettua? Ja olen kyllä aina lukenut paljon, tehnyt ylimääräisiä tehtäviä ja käynyt tukiopetuksessa. Ap

Vierailija
15/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartuhan torttutaikinaan ja tee jotain hyödyllistä. Ehkäpä vaikka läheisten iloksi. Minä minä minä.

Vierailija
16/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tartuhan torttutaikinaan ja tee jotain hyödyllistä. Ehkäpä vaikka läheisten iloksi. Minä minä minä.

Mitä se auttaa? Perheessämme ei kukaan syö torttuja ja heitä auttaisi paljon enemmän se jos kävisin töissä ja tienaisin perheelle elantoa. Ap

Vierailija
17/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne syö, kun et ole koskaan leiponut. Joskus olisi hyvä saada jotain muuta aikaiseksi kuin kirjoittaa tyhjänpäiväisiä valitusjuttuja.

Vierailija
18/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne syö, kun et ole koskaan leiponut. Joskus olisi hyvä saada jotain muuta aikaiseksi kuin kirjoittaa tyhjänpäiväisiä valitusjuttuja.

Olen leiponut ja heittänyt sitten roskiin kun kukaan tosiaan ei meillä syö pullaa, piparia ja torttuja. Roskiin heitettäväksikö niitä pitäisi tehdä? Aikanaan niitä söi appivanhemmat ja annoin niitä heille mutra he eivät enää elä.

Vierailija
19/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kävelemässä ulkona. Tee päiväohjelma, ettei kaikki päivät mene täällä valittaessa.

Vierailija
20/46 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vissiin alkaa leipomaan ja syöttää vaikka linnuille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan