Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuinka usein sinua pokataan?

Vierailija
19.11.2019 |

Kuinka usein sinua isketään baarissa, töissä, kadulla keskellä kirkasta päivää? Minkä ikäinen olet?

Kommentit (177)

Vierailija
61/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän, että miten lasketaan. Minua 5-15 v vanhemmat miehet yrittävät joka päivä pokata, mutta nuoremmat harvemmin.

50 v

Ai, mä olen huomannut päinvastoin, ettei nuo juuri ikäisiäni katsele, vaan niitä nuorempia. 😂

Myös 50 v

Vierailija
62/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä olen muistaakseni vain kerran yrittänyt baarissa kunnolla pokata naista.

Itseäni nainen on baarissa nainen lähestynyt ehkä 4-5 kertaa, mutta puhumalla olen aina selvinnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmin kuin ennen, koska enää en liihota baareissa.

Joskus töissä asiakas yrittää huonolla menestyksellä.

Tunnen oman arvoni ja tiedän, etten ole tavis 5-kymppinen.

N51

Vierailija
64/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvioisin olevani keskitasoa ulkonäöltäni. Nuorena vain yksi vuotta nuorempi poika oli minusta kiinnostunut. Seuraavaksi 24 vuotias mies, jonka kanssa seurustelin 5 vuotta ja sitten nykyinen mieheni. Eli eipä ole ollut paljoa kysyntää. Ei ole häiritty eikä ole tarvinnut pakkeja antaa kuin sille ensimmäiselle. Onneksi tuo mieheni teki aloitteen. Toivottavasti rakkaus kestää, koska kysyntää ei selvästikään olisi minulle sinkkuna.

Vierailija
65/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kun baarissa kävin, mua iski aina vain yli 50v ukot.

"jos olisit parikyt vuotta nuorempi, olisit mun nainen"

"Jos olisit mun nainen, mä morjestaisin sua joka päivä tappiin asti" *panoliike*

Kerran kysyin miksei mun ikäiset iske mua?

"Eivät ymmärrä vielä sun arvoo"

Nainen 25v

Oho kiva typo, "jos olisin parikyt vuotta nuorempi"* mut onneks suurinosa ymmärsi asiani.

Vierailija
66/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opittua tästä ketjusta:

Lähestymisien määrä joka olisi miehelle riemuvoitto, on naiselle pettymys.

Pistäkää päällenne paita jossa lukee kissankokoisin kirjaimin ”en loukkaannu verisesti läskin lähestymisestä” niin tuun heti jutuille. Ei naisten tosin kannata paljoa tehdä aloitteita muutenkaan kun on tehty hyvin selväksi että kaikki suomalaiset naiset on rumia tasottomia tankeroita.

Tuossa oli hassu ristiriita :D

Mutta sopii kyllä.

...sitten kun näen ympärilläni naisia "miehen pituudella ei ole merkitystä"-paidoissa.

Vierailija
67/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yrittäny monesti mutta kukaan ei oo lämmenny.

T. 24v naikkone

Vierailija
68/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Om kirjoitti:

Ehkä kerran viikossa, mutta silleen hienovaraisesti. Minulle avataan ovia, autetaan kantamusten kanssa, päästetään ovista/jonoista/kassalle ensiksi. Saan alennusta ruokalassa, saan kahvin ”jonon ohi” mäkkärin autokaistalla jne. Ihania kilttejä miehiä maailma pullollaan 😊 N 37

Millä perusteella nämä ovat pokailua?

Minä saan paljon hyvää palvelua ja kohteliasta, ystävällistä kohtelua - ihmiset voivat kehua vaatteita, hiustenväriä, jutella... Pitäisiö minun tulkita, että kaikki nämä haluavat iskeä minut? Vaikuttaako toisen sukupuoli asiaan, eli tulkitaanko ystävällisyys pokailuksi vain miesten, vai myös naisten taholta?

Olenkin ihmetellyt, miten voi olla mahdollista, että jotain muka pokaillaan jatkuvasti kadulla ja kaupassa ja kirjastossa ja baarissa ja rappukäytävässä ja ihan kaikkialla... mutta kaipa se sitten johtuu vaan siitä, että nämä ihmiset tulkitsevat jokaikisen kohteliaisuuden nimenomaan pokailuksi. Varmaan, jos joku kysyy bussipysäkillä kelloa, sekin tulkitaan orastavaksi kiinnostukseksi...

Vierailija
69/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko usein ja yleensä kaupassa ja kadulla. Pokaajat usein nuorempia tai samaa iläluokkaa, oma ikä 37.

Millaisia nämä kaupassa ja kadulla tapahtuvat pokausyritykset ovat?

Olen kuullut urbaanilegendoja ihmisistä, jotka eivät voi lyhyttä kauppamatkaa kulkea ilman, että on jo yritetty iskeä ja on tullut treffipyyntöä ja kaikkea - näitä ihmisiä tuntuu olevan nettipalstoilla tosi paljon, mutta livemaailmassa en ole heihin törmännyt.

Vierailija
70/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin tinderissä yheltä tutulta miksei ole ikinä livenä tullu iskemään, sanoi että aina olen muiden seurassa, en ikinä yksin.

23v

Luulen että iso syy siihen miksi minua on niin monesti tultu iskemään on se, että liikun todella paljon yksin. Tällöin kynnys lähestymiseen on varmasti pienempi.

Minäkin olen lähes aina yksin, mutta todella harvoin kukaan yrittää mitään.

Sulle ei varmaan vaan ole sattunut niitä aktiivisia tyyppejä kohdalle.

Vierailija
71/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 15 perääni vislattiin ja huudettiin perään hyvää persettä. Meni viisitoista vuotta, kunnes minut huomattiin jälleen. En tiedä lasketaanko tätä pokaamiseksi, mutta tanssilattialla tullaan pyytämään tanssimaan ja kahvilassa 50v mies istui viereiseen pöytään ja vilkuili niin että huomasin. Pokaamistako?

Vierailija
72/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juuri koskaan. Tuntemattomat baarissa joitakin kertoja, osa tuntui yrittävän siksi koska näki/sai kuulla että olen varattu.

Missään muualla kuin baarissa ei ole muistaakseni yritetty.

Vierailija
73/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Om kirjoitti:

Ehkä kerran viikossa, mutta silleen hienovaraisesti. Minulle avataan ovia, autetaan kantamusten kanssa, päästetään ovista/jonoista/kassalle ensiksi. Saan alennusta ruokalassa, saan kahvin ”jonon ohi” mäkkärin autokaistalla jne. Ihania kilttejä miehiä maailma pullollaan 😊 N 37

Millä perusteella nämä ovat pokailua?

Minä saan paljon hyvää palvelua ja kohteliasta, ystävällistä kohtelua - ihmiset voivat kehua vaatteita, hiustenväriä, jutella... Pitäisiö minun tulkita, että kaikki nämä haluavat iskeä minut? Vaikuttaako toisen sukupuoli asiaan, eli tulkitaanko ystävällisyys pokailuksi vain miesten, vai myös naisten taholta?

Olenkin ihmetellyt, miten voi olla mahdollista, että jotain muka pokaillaan jatkuvasti kadulla ja kaupassa ja kirjastossa ja baarissa ja rappukäytävässä ja ihan kaikkialla... mutta kaipa se sitten johtuu vaan siitä, että nämä ihmiset tulkitsevat jokaikisen kohteliaisuuden nimenomaan pokailuksi. Varmaan, jos joku kysyy bussipysäkillä kelloa, sekin tulkitaan orastavaksi kiinnostukseksi...

Joo, jos nämä "hienovaraisuudet" lasketaan pokailuiksi niin asia muuttuu täysin! Aina silloin tällöin joku tosiaan pitää ovea auki, päästää ensin jostain, kiittää hymyillen kun minä pidän ovea auki, kysyy kelloa, reittiä tai muuta neuvoa, puhuu pakollisen lisäksi ylimääräistä... Ja nämä niin miehiltä kuin naisilta. Olenkin näemmä melko suosittu!

Vierailija
74/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opittua tästä ketjusta:

Pistäkää päällenne paita jossa lukee kissankokoisin kirjaimin ”en loukkaannu verisesti läskin lähestymisestä” niin tuun heti jutuille. Ei naisten tosin kannata paljoa tehdä aloitteita muutenkaan kun on tehty hyvin selväksi että kaikki suomalaiset naiset on rumia tasottomia tankeroita.

Tuossa oli hassu ristiriita :D

Mutta sopii kyllä.

...sitten kun näen ympärilläni naisia "miehen pituudella ei ole merkitystä"-paidoissa.

Helpompi tuo on karsinoida, lähestyt vaan varmuuden vuoksi itseäsi lyhyempiä. Läskien lähestymisestä vaan loukkaantuu noin 99% miehistä ja se ei näy naamasta.

Vierailija
75/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei koskaan :/

Ei baarissa, ei harrastuksissa, ei lukiossa eikä yliopistossa. Ei missään :/

N29

Vierailija
76/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan, luojan kiitos. Tuntuisi vain vastenmieliseltä sellainen.

Ikää 33 v.

Vierailija
77/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Ihan todella ei ikinä, luulisi että pokaaminen vaatii vähintään sen että mies lähestyisi minua fyysisesti tai viestillä ja sanoisi jotain joka tähtäisi tutustumiseen. Niin ei ole vielä tässä elämässä käynyt, olen kohta 37.

Toki olen miehiä tavannut ja jutellutkin varmasti satojen jos en tuhansien miesten kanssa elämäni aikana. Heistä vain yksikään ei ole millään tavalla koskaan ikinä osoittanut kiinnostusta. Itse kyllä nuorempana yritin iskeä miehiä mutta lopetin joskus 30-vuotiaana kun tuli selväksi että olen jonkinlainen epänainen. Nyt ei ole moneen vuoteen kukaan mies sanonut oma-aloitteisesti edes moi.

Mielenkiintoista kyllä tuo että jotkut ajattelevat hyvän asiakaspalvelun tai kohteliaisuuden tai esimerkiksi oven auki pitämisen pokausyrityksenä. Onko näillä naisilla jotenkin poikkeuksellisen rautainen itsetunto vai vain uskomattoman itsekeskeinen maailmankuva?

Vierailija
78/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opittua tästä ketjusta:

No mulla on ollut itseäni 4 cm lyhyempi ja "vain" 4 cm pidempi miesystävä. Eipä sillä (eikä sen) pituudella kaikille ole väiä.

Vierailija
79/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tulee tämä harhakäsitys että kaikkia naisia pokataan koko ajan kaikkialla??

Vierailija
80/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa usein isketään, joskus hyvin harvoin myös muualla mutta yhteistä näillä on että iskijä on silloinkin ollut humalassa. Ikähaarukka ihan laidasta laitaan.

Selvinpäin ei ole lähestynyt kuin jokunen ulkomaalainen, ja joku tuttu joskus laittanut viestiä että olenko kiinnostunut.

Olen kyllä itsekin sinkkuaikoina baarissa iskenyt miehiä, vaihtelevin tuloksin. En ole mikään kedon kaunein kukka, mutta olen varsinkin viihteellä aika sosiaalinen muutenkin. Olen tulkinnut että olen joko helpon tai helposti lähestyttävän näköinen, tilanteesta riippuen. Kohtaan ihmisiä baarissakin myös ihan mukavien keskustelujen merkeissä ilman iskemistä.

Luulen että kaikesta huolimatta persoona ja se, miten lähestyttävän oloinen ihminen on, vaikuttaa hyvin paljon siihen miten paljon häntä lähestytään myös siinä iskemismielessä, vaikka monet syyttää siitä vain ulkonäköä. Toki ulkonäkö auttaa, mutta se ei ratkaise kaikkea. Kyllä joitain kauniimpia ja seksikkäämpiä kavereitani lähestytään useammin, ja nimenomaan iskemismielessä alusta loppuun. Itselläni se on varmaan aika 70-30%. Monesti tullaan nimenomaan iskemäänkin mut joskus se kiinnostus on syttynyt vasta sittenkin kun on alettu jostain muusta syystä keskustelemaan. Jos istuisin pöydässä murjottamassa tai olisin sisäänpäin kääntyneempi niin en usko että minua pelkän ulkonäön perusteella hirveämmin iskettäisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi