Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (162)

Om

Ehkä kerran viikossa, mutta silleen hienovaraisesti. Minulle avataan ovia, autetaan kantamusten kanssa, päästetään ovista/jonoista/kassalle ensiksi. Saan alennusta ruokalassa, saan kahvin ”jonon ohi” mäkkärin autokaistalla jne. Ihania kilttejä miehiä maailma pullollaan 😊 N 37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onpa myötähävettävä ketju.

Tuohan kertoo vain siitä, että häpeät itseäsi.
Yritä parantua, elämä on mukavampaa sitten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onpa myötähävettävä ketju.

Mitäs hävettävää tässä nyt sitten on? Puhutaan asiasta ja vertaillaan kokemuksia.

Vierailija

Om kirjoitti:
Ehkä kerran viikossa, mutta silleen hienovaraisesti. Minulle avataan ovia, autetaan kantamusten kanssa, päästetään ovista/jonoista/kassalle ensiksi. Saan alennusta ruokalassa, saan kahvin ”jonon ohi” mäkkärin autokaistalla jne. Ihania kilttejä miehiä maailma pullollaan 😊 N 37

Miksi et koskaan arvosta muita ihmisiä ja sano, että on heidän vuoronsa kun ovat odottaneet pidempään? Minä sanon aina, että on herran vuoro, hän oli ensin, mikäli mies (tai nais-)myyjä aikoo palvella minua ensin. Vaikka on kaunis niin ei tarvitse olla perse luonteeltaan.

Om

Vierailija kirjoitti:
Om kirjoitti:

Miksi et koskaan arvosta muita ihmisiä ja sano, että on heidän vuoronsa kun ovat odottaneet pidempään? Minä sanon aina, että on herran vuoro, hän oli ensin, mikäli mies (tai nais-)myyjä aikoo palvella minua ensin. Vaikka on kaunis niin ei tarvitse olla perse luonteeltaan.

En mä sanonut etten tekisi noin. Todellakin olen tarkka tuollaisista. En muiden kustannuksella etuilisi. Tarkoitan tilanteita, joissa joku mies haluaa että minä menen häntä ennen. Kyllä vähän ensin jankkaan siitä, mutta suostun sitten menemään ensin.
Tuo mäkkäri tarkoitti sitä kun muut odottaa vaikka isojen ateriatilausten valmistumista, niin pojat tuo mulle kahvin siitä ekasta ikkunasta siinä välissä kun se on nopeampi tehdä. 😊

Vierailija

Vain pari kertaa elämäni on aikana on yritetty, sitten on jotain näitä tuntemattomia tervehtijöitä joita tuskin edes lasketaan. Eli harvemmin kuin kerran vuodessa.

N23

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tinderissä yheltä tutulta miksei ole ikinä livenä tullu iskemään, sanoi että aina olen muiden seurassa, en ikinä yksin.

23v

Luulen että iso syy siihen miksi minua on niin monesti tultu iskemään on se, että liikun todella paljon yksin. Tällöin kynnys lähestymiseen on varmasti pienempi.

Minäkin olen lähes aina yksin, mutta todella harvoin kukaan yrittää mitään.

Vierailija

Om kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Om kirjoitti:

En mä sanonut etten tekisi noin. Todellakin olen tarkka tuollaisista. En muiden kustannuksella etuilisi. Tarkoitan tilanteita, joissa joku mies haluaa että minä menen häntä ennen. Kyllä vähän ensin jankkaan siitä, mutta suostun sitten menemään ensin.
Tuo mäkkäri tarkoitti sitä kun muut odottaa vaikka isojen ateriatilausten valmistumista, niin pojat tuo mulle kahvin siitä ekasta ikkunasta siinä välissä kun se on nopeampi tehdä. 😊

Luulisi tuon olevan ihan normaali käytäntö?

Vierailija

Ei koskaan koska en ikinä poistu kotona. Silloin harvoin kun poistun niin saan kyllä ihan miellyttäviä katseita suht kiinnostavilta miehiltä (ja joskus naisiltakin) ja yleensä aina yksin liikkuessa (ihan päiväsaikaan) joku tulee murjaisemaan vitsin, joskus silloinkin kun olen mieheni kanssa liikenteessä. Ikää minulla on 27. Ihan ilmiselviä pokausyrityksiä on hyvin vähän arkielämässä, joskus joku pyytää numeroa, muutaman kerran vuodessa esim. bussissa tai kirjastossa on kysytty. En laske humalaisten pokausyrityksiä tähän koska nehän yrittää kaikkia.

Vierailija

Harvoin enää kukaan tulee juttusille, nuorempana useinkin. Oli ihan hyviäkin yrityksiä ja sitten vähemmän onnistuneita. Pakko tunnustaa, että vähän harmittaa, kyllähän huomio imartelee. Tällä hetkellä ainoastaan yksi mies viestittelee, mutta ikäväkseni hän ei ole mun tyyppiä.

N43

Vierailija

Aika harvoin pokaillaan muualla kuin baarissa eikä sielläkään joka kerta. Kadulla muutaman kerran elämäni aikana, viimeksi vuosi sitten. Töissä saatetaan joskus jutella seksuaalissävytteisesti, mutta siellä koen sen seksuaalisena häirintänä, vaikka se asiakkaalle olisikin pokaamista (hoitoala). 32v

Vierailija

Baarissa joskus. En tosin juurikaan käy baareissa koska en viihdy. Töissä ei ole kukaan koskaan lähestynyt millään tavalla. Kadulla on kahdesti elämäni aikana joku tullut pokaamaan. Molemmat olivat aivan tuhannen päissään ja selvästi alkoholisoituneita jo muutenkin.
Olen 47-vuotias

Vierailija

Om kirjoitti:

En osaa ajatella näitä pokaamiseksi, ennemmin jonkinlaista erityiskohteliaisuutta. Siinä tapauksessa pokaamista, jos samassa yhteydessä ilmaistaan halu tutustua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Om kirjoitti:

En osaa ajatella näitä pokaamiseksi, ennemmin jonkinlaista erityiskohteliaisuutta. Siinä tapauksessa pokaamista, jos samassa yhteydessä ilmaistaan halu tutustua.

Voisin vetää tuota paremmaksi. Viikko sitten Prismassa ihan ruokaostoksilla mulla oli jäänyt visa kotiin. Jonossa seuraava "hopis" tarjoutui maksamaan kaikki ostokseni, siis yli 50 e:n edestä. Yritin ensin kieltäytyä kun hävetti niin sairaasti, mutta hän vaikutti olevan hyvin varoissaan niin ajattelin, että mikäs siinä, antaa palaa. :D kiitin vain kohteliaasti ja kaikille tuli hyvä mieli. Eli ei tätä varmaan pokausyritykseksi lasketa vaan ystävällisyydeksi. Olen 24-vuotias, mutta tennareissa nilkat paljaana vauvasoseiden ostajana näytin varmaan pulassa olevalta teiniäidiltä. Niin ja minua ei ole yritetty pokata yli vuoteen, perhekahviloissa ja kirppareilla varmaan aika harvinaista. Tai prismassa. Vika voi olla minussakin tietysti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Opittua tästä ketjusta:

Lähestymisien määrä joka olisi miehelle riemuvoitto, on naiselle pettymys.

Pistäkää päällenne paita jossa lukee kissankokoisin kirjaimin ”en loukkaannu verisesti läskin lähestymisestä” niin tuun heti jutuille. Ei naisten tosin kannata paljoa tehdä aloitteita muutenkaan kun on tehty hyvin selväksi että kaikki suomalaiset naiset on rumia tasottomia tankeroita.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat