Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuinka usein sinua pokataan?

Vierailija
19.11.2019 |

Kuinka usein sinua isketään baarissa, töissä, kadulla keskellä kirkasta päivää? Minkä ikäinen olet?

Kommentit (177)

Vierailija
21/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies enkä ole koskaan pokannut naista tai nainen minua. Ilmeisesti joillekin sitä kuitenkin tapahtuu :o

Kuinka vanha olet?

Vierailija
22/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan 10 v kukaan, olen 38 v. Siyätä ennenkin lähinnä nistit pokaili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein viikoittain. Töissä asiakaspalvelussa. Olen 24v.

Vierailija
24/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies enkä ole koskaan pokannut naista tai nainen minua. Ilmeisesti joillekin sitä kuitenkin tapahtuu :o

Kuinka vanha olet?

Olen 43v ja ihan Helsingistä.

Vierailija
25/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kun baarissa kävin, mua iski aina vain yli 50v ukot.

"jos olisit parikyt vuotta nuorempi, olisit mun nainen"

"Jos olisit mun nainen, mä morjestaisin sua joka päivä tappiin asti" *panoliike*

Kerran kysyin miksei mun ikäiset iske mua?

"Eivät ymmärrä vielä sun arvoo"

Nainen 25v

Vierailija
26/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun lähden baariin. Olen 55v . Omasta mielestä en niinkään hyvännäköinen mutta ilmeisesti monenkin miehen mieleen, sekä nuorempien että vanhempien. Mieletön kohteliaisuus oli ystävältä joka sanoi ettei tiedä ketään toista joka vaan kaunistuu vanhetessaan. Itsetunto kasvoi taas himpun verran.

Vierailija
27/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tinderissä yheltä tutulta miksei ole ikinä livenä tullu iskemään, sanoi että aina olen muiden seurassa, en ikinä yksin.

23v

Vierailija
28/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi oikeastaan kiinnostavaa kuulla miesten vastauksia...

No minua tullaan viihteellä jututtamaan noin joka toinen kerta, jos olen yksin. Seurassa ei koskaan.

Arjessa en ole koskaan havainnut pokailua, mutta jälkikäteen minulle on sanottu muutamiakin kertoja, että näin on käynyt. Ei vaan tajua, jos ei suoraan kysytä...

M39

Vierailija
29/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi oikeastaan kiinnostavaa kuulla miesten vastauksia...

Yhden kerran elämässäsi on nainen lähestynyt oma-alotteisesti. Hän vain valitettavasti oli niin humalassa, että varmaan kuka tahansa mies olisi kelvannut. Sitä ennen ja sen jälkeen on ollut hiljaista.

mies 38 v

Vierailija
30/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän niitä pokausyrityksiä tulee ehkä kerran kuussa. Eniten baareissa mutta myös töissä. N30

Vierailija
31/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin tinderissä yheltä tutulta miksei ole ikinä livenä tullu iskemään, sanoi että aina olen muiden seurassa, en ikinä yksin.

23v

Luulen että iso syy siihen miksi minua on niin monesti tultu iskemään on se, että liikun todella paljon yksin. Tällöin kynnys lähestymiseen on varmasti pienempi.

Vierailija
32/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa kaksi kertaa elämän aikana on joku mies tullut juttelemaan. Kerran yksi aasialainen. Pääasiassa nämä ovat olleet itseäni noin kymmenen

vuotta nuorempia miehiä ja etsineet varmaan vain seksiä. Olen 40-vuotta.

Vierailija
33/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa useinkin ja siellähän on nyt tietenkin aika normaalia etsiä kumppania mihin tarkoitukseen ikinä.

Mutta joku jos arvaamatta pysäyttää ja rupeaa iskemään kadulla niin itse ainakin olen jotenkin todella yllättynyt ja varmaan siitä syystä vähän jäässä. Ja jotenkin tuntuisi erikoiselta lähteä siitä vaan tuntemattoman kanssa drinkille tai jotain muuta tekemään parin minuutin tutustumisen jälkeen.

Vierailija
34/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes viikottain, useimmiten koulusta/töistä puolitutut miehet tai tuntemattomat ravintolassa. Tämä on kyllä mulle täysi mysteeri, en ole mitenkään kaunis ja ylipainoakin on jonkin verran. Ikää 24.

Vierailija
35/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena baarissa n joka viides-kymmenes kerta, ei siis joka kerta.

Nyt ei ole pokailtu missään n 10 vuoteen enää.

Kadulla tms baarin ulkopuolella ei ole kukaan yrittänyt iskeä kertaakaan elämäni aikana. Onkohan tuossa eroa paikkakunnittain?

T. Helsinkiläinen

Minua ei ainakaan kukaan ole Suomessa kadulla koittanut iskeä, ulkomailla montakin kertaa.

Helsingissä kadulla on yritetty 3 kertaa. Niitä en tavallaan laske, koska kaksi niistä oli ilmiselviä mielenterveystapauksia. Yksi puolituttu Tallinnan laivalta palaamassa oleva känniääliö.

Vierailija
36/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat miehet ei koskaan, känniset örveltäjät joskus.

Vierailija
37/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa monta kertaa illassa, töissä ei ole tilanteita, kadulla päivällä ehkä 6 kertaa kesässä.

Vierailija
38/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komeat miehet ei koskaan, känniset örveltäjät joskus.

Tämä!

Vierailija
39/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran viikossa, ei kuitenkaan päivittäin.

27v (ja tää kadulla/kahviloissa yms. pokailu alkoi joskus 1-2 vuotta sitten, vieläpä omanikäisiltä ja asiallisilta miehiltä eli erittäin positiivinen muutos!)

Vierailija
40/177 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän nykyään, työskentelen yksin ja vapaa-ajan vietän perheen parissa.

Silloin harvoin kun baarissa käyn ystävien kanssa joku yleensä jotain ehdottaa, viimeistään joku ohikulkeva känniörveltäjä taksia odotellessa.

Ikää 25v, naimisissa ja pieni lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan