Nainen, kuinka usein sinua pokataan?
Kuinka usein sinua isketään baarissa, töissä, kadulla keskellä kirkasta päivää? Minkä ikäinen olet?
Kommentit (177)
Ei ainakaan 10 v kukaan, olen 38 v. Siyätä ennenkin lähinnä nistit pokaili.
Melkein viikoittain. Töissä asiakaspalvelussa. Olen 24v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies enkä ole koskaan pokannut naista tai nainen minua. Ilmeisesti joillekin sitä kuitenkin tapahtuu :o
Kuinka vanha olet?
Olen 43v ja ihan Helsingistä.
Joo, kun baarissa kävin, mua iski aina vain yli 50v ukot.
"jos olisit parikyt vuotta nuorempi, olisit mun nainen"
"Jos olisit mun nainen, mä morjestaisin sua joka päivä tappiin asti" *panoliike*
Kerran kysyin miksei mun ikäiset iske mua?
"Eivät ymmärrä vielä sun arvoo"
Nainen 25v
Joka kerta kun lähden baariin. Olen 55v . Omasta mielestä en niinkään hyvännäköinen mutta ilmeisesti monenkin miehen mieleen, sekä nuorempien että vanhempien. Mieletön kohteliaisuus oli ystävältä joka sanoi ettei tiedä ketään toista joka vaan kaunistuu vanhetessaan. Itsetunto kasvoi taas himpun verran.
Kysyin tinderissä yheltä tutulta miksei ole ikinä livenä tullu iskemään, sanoi että aina olen muiden seurassa, en ikinä yksin.
23v
Vierailija kirjoitti:
Olisi oikeastaan kiinnostavaa kuulla miesten vastauksia...
No minua tullaan viihteellä jututtamaan noin joka toinen kerta, jos olen yksin. Seurassa ei koskaan.
Arjessa en ole koskaan havainnut pokailua, mutta jälkikäteen minulle on sanottu muutamiakin kertoja, että näin on käynyt. Ei vaan tajua, jos ei suoraan kysytä...
M39
Vierailija kirjoitti:
Olisi oikeastaan kiinnostavaa kuulla miesten vastauksia...
Yhden kerran elämässäsi on nainen lähestynyt oma-alotteisesti. Hän vain valitettavasti oli niin humalassa, että varmaan kuka tahansa mies olisi kelvannut. Sitä ennen ja sen jälkeen on ollut hiljaista.
mies 38 v
Kyllähän niitä pokausyrityksiä tulee ehkä kerran kuussa. Eniten baareissa mutta myös töissä. N30
Vierailija kirjoitti:
Kysyin tinderissä yheltä tutulta miksei ole ikinä livenä tullu iskemään, sanoi että aina olen muiden seurassa, en ikinä yksin.
23v
Luulen että iso syy siihen miksi minua on niin monesti tultu iskemään on se, että liikun todella paljon yksin. Tällöin kynnys lähestymiseen on varmasti pienempi.
Suomessa kaksi kertaa elämän aikana on joku mies tullut juttelemaan. Kerran yksi aasialainen. Pääasiassa nämä ovat olleet itseäni noin kymmenen
vuotta nuorempia miehiä ja etsineet varmaan vain seksiä. Olen 40-vuotta.
Baarissa useinkin ja siellähän on nyt tietenkin aika normaalia etsiä kumppania mihin tarkoitukseen ikinä.
Mutta joku jos arvaamatta pysäyttää ja rupeaa iskemään kadulla niin itse ainakin olen jotenkin todella yllättynyt ja varmaan siitä syystä vähän jäässä. Ja jotenkin tuntuisi erikoiselta lähteä siitä vaan tuntemattoman kanssa drinkille tai jotain muuta tekemään parin minuutin tutustumisen jälkeen.
Lähes viikottain, useimmiten koulusta/töistä puolitutut miehet tai tuntemattomat ravintolassa. Tämä on kyllä mulle täysi mysteeri, en ole mitenkään kaunis ja ylipainoakin on jonkin verran. Ikää 24.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena baarissa n joka viides-kymmenes kerta, ei siis joka kerta.
Nyt ei ole pokailtu missään n 10 vuoteen enää.
Kadulla tms baarin ulkopuolella ei ole kukaan yrittänyt iskeä kertaakaan elämäni aikana. Onkohan tuossa eroa paikkakunnittain?
T. HelsinkiläinenMinua ei ainakaan kukaan ole Suomessa kadulla koittanut iskeä, ulkomailla montakin kertaa.
Helsingissä kadulla on yritetty 3 kertaa. Niitä en tavallaan laske, koska kaksi niistä oli ilmiselviä mielenterveystapauksia. Yksi puolituttu Tallinnan laivalta palaamassa oleva känniääliö.
Komeat miehet ei koskaan, känniset örveltäjät joskus.
Baarissa monta kertaa illassa, töissä ei ole tilanteita, kadulla päivällä ehkä 6 kertaa kesässä.
Vierailija kirjoitti:
Komeat miehet ei koskaan, känniset örveltäjät joskus.
Tämä!
Useamman kerran viikossa, ei kuitenkaan päivittäin.
27v (ja tää kadulla/kahviloissa yms. pokailu alkoi joskus 1-2 vuotta sitten, vieläpä omanikäisiltä ja asiallisilta miehiltä eli erittäin positiivinen muutos!)
Aika vähän nykyään, työskentelen yksin ja vapaa-ajan vietän perheen parissa.
Silloin harvoin kun baarissa käyn ystävien kanssa joku yleensä jotain ehdottaa, viimeistään joku ohikulkeva känniörveltäjä taksia odotellessa.
Ikää 25v, naimisissa ja pieni lapsi.
Kuinka vanha olet?