Nainen, kuinka usein sinua pokataan?
Kuinka usein sinua isketään baarissa, töissä, kadulla keskellä kirkasta päivää? Minkä ikäinen olet?
Kommentit (177)
Ei ikinä, paitsi satunnaiset ulk.maalaiset. :(
Kiinnostaisi että onko ketään koitettu pokata näin koronan aikaan? Tuntuu että iloa ja pilkettä silmäkulmassa ei löydy tähän maailman aikaan ihan ymmärrettävästi keneltään.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi että onko ketään koitettu pokata näin koronan aikaan? Tuntuu että iloa ja pilkettä silmäkulmassa ei löydy tähän maailman aikaan ihan ymmärrettävästi keneltään.
Epäilen, että yksi kauempana puiston penkillä istuva mies yritti vihjailla mulle jotain, tai saattoihan se puluillekin vaan leivänmuruja nakkoa
Baarissakyllä aina ja useampi mut ei sentään kauppareissuilla tms. Iskeekö joku kaupassakin?
+40v
Kerran 28-vuotiaana baarissa tampereella mies tuli juttelemaan eli ”iskemään(kö)?” Olen lahdesta ja täällä ei ole kukaan koskaan lähestynyt missään. N31
Vierailija kirjoitti:
Baarissakyllä aina ja useampi mut ei sentään kauppareissuilla tms. Iskeekö joku kaupassakin?
+40v
Kyllä. Ei sitä nyt kovin usein tapahdu mutta pari kertaa vuodessa joku koittaa onneaan metrossa, kaupassa, kadulla, rannalla.
Koronan aikana ei kyllä pokailijoita näkynyt, josko kesällä sitten taas...
Viikonloppuiltaisin jos on junalla kulkenut, niin aina joku tulee höpöttelemään ja iskemään. Osa näistä ulkomaalaisia, mutta ihan kantasuomalaisiakin. Harvoin kukaan koskaan normaalisti päiväsaikaan tulee höpöttelemään.
N28
Ihmiset jotka mua on yrittänyt pokata: Ex-poikaystävä ja pari vanhaa pulsua :D
Oon varmaan tosi ruma ku tuntuu, että kaikkia muita pokataan koko ajan joka paikassa.
N29
Tämä viikko on ollut outo.
Kahdesti!
Ooooo mai gaad! Olisiko aurinko pistänyt miesten hormonit sekaisin?
Kumpikin tapauksista oli leffa-ainesta jossa olisi pitänyt pyytää kahville läheiseen kuppilaan vaan millä menet, kun kaikki on kiinni.
Ja tätä viikkoa ennen joskus kasarilla.
N48
Ps. Kiva viikko 😊
Noin kerran kuussa. Tosin talvikuukausina ei välttämättä isketä kertaakaan ja kesäkuukausina sitten enemmän. On vähenemään päin. N25
Joskus julkisissa tai ihan kadulla tms. Baareissa en käy. Töissä miehet hipelee välillä en tiedä pitäiskö nää ottaa jonain iskuyrityksenä?
Oon vähän päälle parikymppinen.
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla puliukko yritti pokata kauppakeskuksen pihalla. Hepulla on kuulemma 500000 €!
En lämmennyt rahoista huolimatta. Olen 55 vuotias.
Hiljaista on näin koronan aikaan. Jotenki se maski tekee ihmisestä vaikeammin lähestyttävän eikä turvavälikään helpota tilannetta.
Luulisin että tuosta on pitkälti kyse. Se on taas sitten eri asia onko mielekästä ottaa katsekontaktia kaikkien kanssa jne.