Nainen, kuinka usein sinua pokataan?
Kuinka usein sinua isketään baarissa, töissä, kadulla keskellä kirkasta päivää? Minkä ikäinen olet?
Kommentit (177)
Ei kertaakaan koko elämän aikana. 38.
Riippuu vähän, että miten lasketaan. Minua 5-15 v vanhemmat miehet yrittävät joka päivä pokata, mutta nuoremmat harvemmin.
50 v
Riippuu ajasta ja paikasta hyvinkin paljon.
Melko usein ja yleensä kaupassa ja kadulla. Pokaajat usein nuorempia tai samaa iläluokkaa, oma ikä 37.
Baarissa: aina kun käyn, eli 2 kertaa vuodessa.
Töissä tai oikeastaan työmatkoilla aina silloin tällöin, muutama kerta vuodessa.
Ja kadulla yms. myös pari kertaa vuodessa.
37
Jos humalaisia ei lasketa, niin ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko mahdollista ettet ole vain tajunnut että sinua pokaillaan?
Ehkä kerran vuodessa jos käyn viihteellä.
N40
Nuorena baarissa n joka viides-kymmenes kerta, ei siis joka kerta.
Nyt ei ole pokailtu missään n 10 vuoteen enää.
Kadulla tms baarin ulkopuolella ei ole kukaan yrittänyt iskeä kertaakaan elämäni aikana. Onkohan tuossa eroa paikkakunnittain?
T. Helsinkiläinen
No kerran joku yritti väkisin töissä tyrkyttää numeroaan, olen farmaseutti. Siinäpä ne lähivuosien yritykset aika pitkälti... Tosin en käy baareissa, ainakaan ilman miestäni.
Viimeisten vuosien aikana tapahtunut aina useamman kerran vuodessa, missä milloinkin: kadulla, koulussa, tapahtumissa, julkisissa... Baarissa en enää käy joten siellä ei, nuorempana kun kävin niin joka kerta. Ikää 25.
Viihteellä on aina ollut useampi pokaaja. Mutta aina ajatellut että ovat sen yhden perässä joten anti olla...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko mahdollista ettet ole vain tajunnut että sinua pokaillaan?
Ei ole mahdollista. Pokaaminen vaatii käsittääkseni sen että pitää edes tulla tervehtimään. Mulle ei yksikään mies ole koskaan tehnyt edes niin.
Olisi oikeastaan kiinnostavaa kuulla miesten vastauksia...
Vierailija kirjoitti:
Nuorena baarissa n joka viides-kymmenes kerta, ei siis joka kerta.
Nyt ei ole pokailtu missään n 10 vuoteen enää.
Kadulla tms baarin ulkopuolella ei ole kukaan yrittänyt iskeä kertaakaan elämäni aikana. Onkohan tuossa eroa paikkakunnittain?
T. Helsinkiläinen
Minua ei ainakaan kukaan ole Suomessa kadulla koittanut iskeä, ulkomailla montakin kertaa.
Ainoastaan yöelämässä yritetään pokailla. Muuten ei koskaan.
Olen kai yöelämässä virkistävä uusi kasvo, koska niin harvoin käyn.
N 42
Joskus laivalla on joku koittanut lyöttäytyä seuraan.
56
Olen mies enkä ole koskaan pokannut naista tai nainen minua. Ilmeisesti joillekin sitä kuitenkin tapahtuu :o
Ei koskaan, ei missään