Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vai, meteorologi Liisa Rintaniemi on myös lennonjohtaja ja tuleva lääkäri!

Vierailija
19.11.2019 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/984a7cd9-6ae4-4934-b8ca-87ef1b…

En tiennytkään, että Liisa on myös lennonjohtaja ammatiltaan, nyt opiskelee lääkäriksi. Vau mikä nainen!

Kommentit (120)

Vierailija
21/120 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muistaa, että ei se alanvaihto ole mikään autuaaksi tekevä asia. Välillä se on joku muu asia elämässä, joka kannattaa muuttaa mieluummin.

T: Pettynyt alanvaihtaja

Vierailija
22/120 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että ei se alanvaihto ole mikään autuaaksi tekevä asia. Välillä se on joku muu asia elämässä, joka kannattaa muuttaa mieluummin.

T: Pettynyt alanvaihtaja

Voisi kuvitella että ihminen jolla jo on kaksi yliopistotutkintoa, menestynyt ura ja palkka kohdillaan, kaksi pientä lasta ja mies ei ihan tuosta vain mutulla päädy opiskelemaan lääkäriksi. Kyllä siinä tahto saa olla kova ja kiinnostus aiheeseen, voihan hän aina palata aikaisempaan uraansa jos ei miellytä uusi tai jatkaa vaikkapa kirurgiksi tai erikoistua muuhun, kuten suomalaiset lääkärit yleensä tekevät erikoistuvat johonkin, siellähän on vaikka kuinka paljon suuntauksia mihin erikoistua, joten tokkopa kyllästyy vai tiedättekö montakin lääkiksessä ollutta joka olisi vaihtanut alaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/120 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miten voi olla hoikka tuossa iässä? ikä stressi, ferritiini,kaikki vaivaa

Mette Mannonen on 47 tai 48 eikä esim Maija Lehmusvirtakaan mikään nuori enää ole. Hyvin on pysynyt kilot kurissa.

Vierailija
24/120 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö Liisa bloggaa? Nuorempana hänellä oli sellainen lifestyle-sisustus-blogi.

Vierailija
25/120 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö Liisa bloggaa? Nuorempana hänellä oli sellainen lifestyle-sisustus-blogi.

Mietinkin että jotain nyt vielä puuttuu mutta olipa onneksi bloggauskin hallussa!

Vierailija
26/120 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö jo riittäisi? Vei joltain nuorelta opiskelupaikan.

Ajatteletko sitten sairaana, kun istut potilaana sen vanhemman, ihmistä tuntevan lääkärin potilaana, että tuokin tuossa vei jonkun nuoren opiskelupaikan?

Minä olisin huojentunut.

Vierailija
27/120 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietinkin että jotain nyt vielä puuttuu mutta olipa onneksi bloggauskin hallussa!

Totta kai vloggaa/bloggaa ja on kaunis koti.

Vierailija
28/120 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä siinä vielä kaikki! Flyygelistä päätellen myös musikaalinen. 

Nostan itselleni kateus-kortin, nimittäin vaikuttaa vieläpä oikein herttaiselta ja tasapainoiselta ihmiseltä. 

Vierailija
29/120 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksista päätellen on myös parturi-kampaaja. huh

Vierailija
30/120 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiuksista päätellen on myös parturi-kampaaja. huh

Hampaista päätellen myös hammaslääkäri,

Ilmiannettu ketju, ei tällaista tavallinen ihminen kestä.

Vierailija
31/120 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tissejä ei sentään löydy yhtään, mikä on kyllä hyvin laiha lohtu tässä 😁

Vierailija
32/120 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tulihan se sieltä : )  Odottelin, että kuka ehtii ha ha

Vierailija
33/120 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea esikuva monelle! Arvostan.

N43

Vierailija
34/120 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ne vaan jaksaa painaa. Mulle tuli työuupumus jo tuon jutun lukemisesta.

Vierailija
35/120 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Perheellisenä ja asuntovelallisena ei ole ollut mahdollisuutta eikä haluakaan heittäytyä kokopäiväiseksi opiskelijaksi."

Siis miten hän aikatauluttaa työt ja opinnot, minä kun olen ymmärtänyt että lääkiksessä opiskelu nimenomaan on kokopäiväistä opiskelua, johan siellä on läsnäoloakin paljon vai olenko ymmärtänyt väärin?

Vierailija
36/120 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Perheellisenä ja asuntovelallisena ei ole ollut mahdollisuutta eikä haluakaan heittäytyä kokopäiväiseksi opiskelijaksi."

Siis miten hän aikatauluttaa työt ja opinnot, minä kun olen ymmärtänyt että lääkiksessä opiskelu nimenomaan on kokopäiväistä opiskelua, johan siellä on läsnäoloakin paljon vai olenko ymmärtänyt väärin?

Näillä jokapaikanhöylillä on kumma kyky kaiken muun lisäksi revetä joka paikkaan samanaikaisesti.

Vierailija
37/120 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on flyygeli, niin tuskinpa se opintovapaa ajaa vararikkoon. 

Vierailija
38/120 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta niitä ei maanvetovoimakaan uhmaa, joten ei varsinaisesti edes ole lohtu, vaan pikemminkin sekin vielä. 

Vierailija
39/120 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on flyygeli, niin tuskinpa se opintovapaa ajaa vararikkoon. 

Lähti liian aikaisin, mutta toisille työ voi olla toisille harrastus, eli opinnot voi olla se energiaa lisäävä sivujuttu, en enää yhtään yllättyisi jos näin olisi varsinkaan hänen kohdallaan.  

Vierailija
40/120 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että tulee hyvä lääkäri. Tunnen yhden, jonka kolmas ammatti on lääkärin ammatti. Ei ollut onistunut alanvaihto asiakkaan näkökulmasta :(