Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vai, meteorologi Liisa Rintaniemi on myös lennonjohtaja ja tuleva lääkäri!

Vierailija
19.11.2019 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/984a7cd9-6ae4-4934-b8ca-87ef1b…

En tiennytkään, että Liisa on myös lennonjohtaja ammatiltaan, nyt opiskelee lääkäriksi. Vau mikä nainen!

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wau. Itse olen näin 33-vuotiaana ajattelut, että olisi jo ihan liian myöhäistä yrittää opiskella lääkäriksi, mutta näköjään sekin voisi onnistua. 

No ei ole myöhäistä. Ajattele että jos aloitat esim. 35v, valmistut 41v niin sinulla on nykysysteemillä vielä 30v työuraa jäljellä. Jos ei enemmänkin, kun eläkejärjestelmä romuttuu

Vierailija
122/127 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kolmen lapsen äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa muistaa, että ei se alanvaihto ole mikään autuaaksi tekevä asia. Välillä se on joku muu asia elämässä, joka kannattaa muuttaa mieluummin.

T: Pettynyt alanvaihtaja

Voisi kuvitella että ihminen jolla jo on kaksi yliopistotutkintoa, menestynyt ura ja palkka kohdillaan, kaksi pientä lasta ja mies ei ihan tuosta vain mutulla päädy opiskelemaan lääkäriksi. Kyllä siinä tahto saa olla kova ja kiinnostus aiheeseen, voihan hän aina palata aikaisempaan uraansa jos ei miellytä uusi tai jatkaa vaikkapa kirurgiksi tai erikoistua muuhun, kuten suomalaiset lääkärit yleensä tekevät erikoistuvat johonkin, siellähän on vaikka kuinka paljon suuntauksia mihin erikoistua, joten tokkopa kyllästyy vai tiedättekö montakin lääkiksessä ollutta joka olisi vaihtanut alaa? 

Se on se uteliaisuus uusiin asioihin ja tavoitteellisuus. Aivan upea nainen kaikilla mittareilla.

T. Tuplamaisteri 

Vierailija
124/127 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puheista ja koulutuksesta päätellen älyä on mutta ei niinkään viisautta.

Perustele. Mistä päättelet ettei ole viisautta?

Vierailija
125/127 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wau. Itse olen näin 33-vuotiaana ajattelut, että olisi jo ihan liian myöhäistä yrittää opiskella lääkäriksi, mutta näköjään sekin voisi onnistua. 

Kuule opiskelun voit aloittaa vaikka 50-vuotiaana. 

Vierailija
126/127 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astronautin ja hävittäjälentäjän tutkinto vielä puuttuu kuitenkin.

Ja laatikkoleuka.

Vierailija
127/127 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei näy julkiterhikissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä