Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vai, meteorologi Liisa Rintaniemi on myös lennonjohtaja ja tuleva lääkäri!

Vierailija
19.11.2019 |

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/984a7cd9-6ae4-4934-b8ca-87ef1b…

En tiennytkään, että Liisa on myös lennonjohtaja ammatiltaan, nyt opiskelee lääkäriksi. Vau mikä nainen!

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltä näytti että perheenlisäystä olisi tulossa

Vierailija
82/120 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran oli maha pystyssä että on joko raskaana tai mekon alla muutama koripallo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wau. Itse olen näin 33-vuotiaana ajattelut, että olisi jo ihan liian myöhäistä yrittää opiskella lääkäriksi, mutta näköjään sekin voisi onnistua. 

Täh? Ei todellakaan ole liian myöhäistä! Itse asiassa noni vaihtaa alaa 30-40 vuotiaana ja lähtee takaisin koulun penkille. Jos lääkäri on haaveesi niin hae ihmeessä!! :)

Ja moni valmistuu ensimmäisen kerran tuon ikäisenä.

Vierailija
84/120 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eiköhän jokainen luonnonteiteitä opiskellut menisi heittämällä lääkikseen, jos hakisivat..

Kateus, se kateus.

Vierailija
85/120 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidanpa lukea itsekin itseni astronautti/koneinsinööriksi välittömästi. Ai niin ei taida töitä löytyä kun niitä tuli pilvin pimein Suomeen 2015 :))))

Vierailija
86/120 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astronautin ja hävittäjälentäjän tutkinto vielä puuttuu kuitenkin.

Ja laatikkoleuka!

Vierailija
87/120 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wau. Itse olen näin 33-vuotiaana ajattelut, että olisi jo ihan liian myöhäistä yrittää opiskella lääkäriksi, mutta näköjään sekin voisi onnistua. 

No huh. Tiedän naisen, joka aloitti lääketieteen opinnot (ulkomailla)  51-vuotiaana. Hän sanoi, että ehtii valmistumisensa jälkeen olla töissä vielä reilut 10 vuotta. Ja sekin on ihan kunnon työura se.

Yksityispraktiikkaa voi pitää niin kauan kuin jaksaa

Vierailija
88/120 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eiköhän jokainen luonnonteiteitä opiskellut menisi heittämällä lääkikseen, jos hakisivat..

En ainakaan minä.

Vierailija
89/120 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen oli hänen kommenttinsa että valmistuttuaan ei välttämättä työskentele lääkärinä. Vei sitten paikan joltain josta olisi oikeesti apua lääkäripulaan ja koulutus on kallis. En hyväksy tälläistä, meidän yhteisten rahojen väärinkäyttöä.

Lääkärin koulutuksen saaneita toimii myös muissa kuin potilastyössä, esimerkiksi tutkijoina.

Vierailija
90/120 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näyttää odottavan. Ikää nyt 42v, ei paha. Sai kaksi poikaa noin 3-kymppisenä. Paljon on duunia Liisalla ja nyt uusi vauvakin tulossa. Meidän suosikki meteorologi on hän!

Vierailija
91/120 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä näyttää odottavan. Ikää nyt 42v, ei paha. Sai kaksi poikaa noin 3-kymppisenä. Paljon on duunia Liisalla ja nyt uusi vauvakin tulossa. Meidän suosikki meteorologi on hän!

Ihan hyvä on 👍

Vierailija
92/120 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitteli aikoinaan blogissaan introverttiyteen vedoten kuinka ei jaksa lastensa kanssa olla ja aktiivisesti tehdä asioita. Kannattaa niitä sitten tehdä vielä lisää…

Vierailija
93/120 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitteli aikoinaan blogissaan introverttiyteen vedoten kuinka ei jaksa lastensa kanssa olla ja aktiivisesti tehdä asioita. Kannattaa niitä sitten tehdä vielä lisää…

Tässä kyseinen postaus: https://www.lisbete.fi/introverttiaidin-kesaloma/#comments

Vierailija
94/120 |
15.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu sitä viisaallekin että pamahtaa paksuksi vahingossa. Ei kaikki halua aborttia.

T. Kierukkalapsen onnellinen äiti.

Vierailija
95/120 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eioohuhuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun nuoren ope kertoi aikoinaan kaverista joka oli nelikymppisenä aloittanuyt lääkiksen ja valmistui hyvillä papereilla

Itselläni työkaveri (sairaanhoitaja) joka haki nelikymppisenä lääkikseen ja pääsi. Arvata saattaa että herätti pahaa verta kateellisissa.  

Vierailija
96/120 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liisa haalii koulutuksia. Vie paikan joltain muulta tällainen sarjakouluttautuja.

Kateus vie kalatkin vedestä.

Vierailija
97/120 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten..

Vierailija
98/120 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liisa haalii koulutuksia. Vie paikan joltain muulta tällainen sarjakouluttautuja.

Tämän takia vain ensimmäisen korkeakoulutkinnon tulisi olla maksuton.

Vierailija
99/120 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva katsoa kevään mittaan kun masu kasvaa. Meteorologi on hyvä ammatti juuri sen esittelyyn. 

Vierailija
100/120 |
16.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva katsoa kevään mittaan kun masu kasvaa. Meteorologi on hyvä ammatti juuri sen esittelyyn. 

Onpa outo kommentti sulla.