Mitä ajattelette kun näette ylipainoisen naisen?
Miettiikö kukaan syitä siihen vai pelkästään vaan katsoo ulkokuorta? Itse tälläisenä pullukka naisen huomaan että minua tuijotetaan usein, jopa toisetkin pyöreämmät naiset. Olen siis xl kokoa. Ja miehet kanssa, mitä ajatuksia herättää heissä? Kiinnostaisi tietää.
Kommentit (65)
Miksihän syö noin paljon? Kun vähemmälläkin pärjää ja voi hyvin.
Hankalan näköinen liikkuminen tekee pahaa ja saa aikaa pienen säälin tunteen.
Mitä ajattelette kun näette ylipainoisen miehen?
Ihan rehellisesti? Jos on huomattavan fläsä ihminen, niin kyllä ajattelen että miten toi edes on pystynyt syömään itsensä noin läskiksi. En silti jää tuijottamaan, itsepä kilonsa kantaa.
siis miks mä ajattelisin mitään siitä et joku ylipainonen? antaa olla semmonen kun haluaa
ainut millon herättää jotain ajatuksia, on jos ihmisen on vaikea liikkua, mutta se nyt pääte ihan kaikkiin ihmisiin, ei vaan ylipainosiin
Vierailija kirjoitti:
Ihan rehellisesti? Jos on huomattavan fläsä ihminen, niin kyllä ajattelen että miten toi edes on pystynyt syömään itsensä noin läskiksi. En silti jää tuijottamaan, itsepä kilonsa kantaa.
ei sitä tartte syödä kun muutaman kuukauden sen +200 kaloria kulutukseen nähen niin lihoo. ei se lihominen vaadi isojen määrien syömistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisen kohdalla en ajattele mitään, se vähän kuin kuuluu kuvioon saada jenkkakahvat. Nuorten aikuisten kohdalla harmittaa, kun liikkuminenkin on hidastunut ja istutaan vaan.
Miksei ne naiset espanjassa tai ranskassa ei saa jenkkakahvoja jos se kerran on normaalia?
Eipä 😂 Etenkin Espanjassa asuessani nämä ylipainoiset hyllerömahat tiukoissa vaatteissaan oli katukuvassa enemmän sääntö kuin poikkeus.
Ajattelen "V***n läski". Ja jos on pulleita lapsia mukana (niinkuin monesti on), niin ajattelen, että maailma on pilalla... Ei lihavuuteen mielestäni ole mitään lieventäviä asianhaaroja (no ehkä kehitysvammaisuus on poikkeus).
Mietin mikä kyseisen ihmisen elämässä on ongelma,että on "pakko" syödä itsensä lihavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Yleensä en ajattele mitään. Joskus saatan ajatella, että onpa kauniit kasvot tai kaunis laukku tai kauniit vaatteet. Jos on hyvin isokokoinen, mielessä käy, miksi ihminen on ollut niin välinpitämätön itseään kohtaan, vähän ehkä tulee hetkeksi surullinen fiilis. Yleensä pyrin siitä nopeasti eroon, sillä ei ole minun asiani tuomita ja arvostella muita.
Sama täällä. Yleensä katsahdan pitempään jos nään esimerkiksi kauniin hiustyylin, takin, kengät tai jotakin sellaista. Joskus mielessä saattaa ohimennen käväistä miten harmillista ylipainon yleistyminen on, mutta en jää asiaa sen kummemmin vatvomaan tai ajattele pahaa kyseisestä henkilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelette kun näette ylipainoisen miehen?
Mietin että onkohan hän diplompi-insinööri.
Mietin, kuinka paljon hän ajattelee ylipainoaan ja kärsii siitä. Katson hänen vaatteitaan ja meikkiään, ja tiedän, että hän yrittää näyttää parhaaltaan ja on kuluttanut rutkasti aikaa peilin edessä, mutta on varmasti surullinen ja epätoivoinen painonsa vuoksi.
No en juuri mitään. Tosin myönnän että jos huomaan tutun ihmisen lihoneen, saatan miettiä onko hänellä kaikki kunnossa, hyvin harvoin kukaan huvikseen lihoo vaan taustalla on jokin syy joka harvoin on mitään hyvää.
Ihan yhtälailla katson kaikkia ihmisiä, hyvällä tietenkin. En elä arvostellakseni. Ihmiset on kauniimpia kun osaavat ajatellakkaan, ihania olemuksia, tyylejä, persoonia.
Yritän myös kehua ihmisiä paljon, joskus myös täysin tuntemattomalle voi kehun heittää sopivassa tilanteessa. Muutama päivä sitten kassalla oli nainen jolla oli todella upea leikkaus hiuksissa, pakko oli kehua niitä hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Itsekeskeinen ihminen.
Lihavuuteen kun voi vaikuttaa itse.
Millä tavalla lihavuus tekee itsekeskeiseksi? Eivätkö hoikat tai laihat naiset ole itsekeskeisiä?
Välillä en mitään kun on niin yleistä. Vilkaisen ehkä kerran ja evvk. Mutta joskus sitä huomaa ajattelevansa että herran jumala tuokin on lihava ja että tuollaiseksi ei saisi ketään päätyä tai että kyllä pitäisi laihduttaa ehdottomasti. On se ihmisen lihavuus niin irvokasta vaikkakin tosi inhimillistä kun ruokaa on!!
Itse ylipainoisena katson tyylikkäiden ylipainoisten vaatteita. Mietin mistä he ovat niitä löytäneet. Itse löydän vain laatikkomallisia, tiukkakauluksisia puseroita.
Ei juurikaan kiinnosta toisten ihmisten painot eikä asiat.