Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette kun näette ylipainoisen naisen?

Vierailija
19.11.2019 |

Miettiikö kukaan syitä siihen vai pelkästään vaan katsoo ulkokuorta? Itse tälläisenä pullukka naisen huomaan että minua tuijotetaan usein, jopa toisetkin pyöreämmät naiset. Olen siis xl kokoa. Ja miehet kanssa, mitä ajatuksia herättää heissä? Kiinnostaisi tietää.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nää ihmiset ymmärrä, miten juntteja ovat tuijotellessaan silmät pyöreänä?

Vierailija
2/65 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minussa paino herätä sen kummempia ajatuksia enkä erityisemmin kiinnitä huomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai katsooko ihmiset siksi koska mieheni on hoikempi ja hyväkuntoinen? Ap

Vierailija
4/65 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen syvästi, että miten joku voi olla niin väliinpitämätön, että on tuhonnut kehoaan noin pahasti.

Vierailija
5/65 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että, tuo syö liikaa. Enemmän kuin kuluttaa.

Vierailija
6/65 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeinen ihminen.

Lihavuuteen kun voi vaikuttaa itse.

Vierailija
7/65 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en ajattele mitään. Joskus saatan ajatella, että onpa kauniit kasvot tai kaunis laukku tai kauniit vaatteet. Jos on hyvin isokokoinen, mielessä käy, miksi ihminen on ollut niin välinpitämätön itseään kohtaan, vähän ehkä tulee hetkeksi surullinen fiilis. Yleensä pyrin siitä nopeasti eroon, sillä ei ole minun asiani tuomita ja arvostella muita. 

Vierailija
8/65 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kokoa L ja olen 170-senttisena ja 82-kiloisena ylipainoinen.

Jos joku katsoo minua niin ajattelen etta se katsoo mun tyylia ihaillen, tai etta mun kauniit kasvot ovat saaneet katsomaan vahan pidempaan. Tai sitten ne katsoo kadehtien mua ja mun 13 vuotta nuorempaa miesystavaa.

En ajattele etta ne katsovat etta "hui, onpas tuo lihava". Vaikka se olisikin oikea syy, on paljon mukavampaa ajatella etta katsovat noitten yllamainittujen asioiden takia, eli win-win. 

Kaikki on kiinni itsetunnosta. :) 

Vierailija
9/65 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sellainen tosi iso (jenkki) vai suomalaisen pyöreä kaksi makkaraa vyötäröllä?

Vierailija
10/65 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua surettaa tukevien lasten puolesta kun heitä on syöttänyt vanhemmat liikaa. Ja mietin, miksi ihmeessä vanhemmat antavat sen tapahtua.

Vierailija
11/65 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen jolla suurinosa on kertynyt takapuoleen ja rintoihin. Vatsa ei siis ole suuri. Ap

Vierailija
12/65 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ajattelen, että voi v.... mikä läski.

Vierailija
13/65 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnitä mitään huomiota normilihaviin mutta kun eteen osuu sellainen jenkkilihava nuori nainen (jalat niin paksut että joutuu kävellessään heilauttamaan jalan toisen jalan reisiläskien yli, sääret sojottaa sivuille) niin pakosti käy mielessä että mahtaa olla elämä hankalaa niiden kilojen vankina.

Vierailija
14/65 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, koska en syyttä mieti tuntemattomien asioita.

Vierailija
15/65 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Olen itse kokoa L ja olen 170-senttisena ja 82-kiloisena ylipainoinen.

Jos joku katsoo minua niin ajattelen etta se katsoo mun tyylia ihaillen, tai etta mun kauniit kasvot ovat saaneet katsomaan vahan pidempaan. Tai sitten ne katsoo kadehtien mua ja mun 13 vuotta nuorempaa miesystavaa.

En ajattele etta ne katsovat etta "hui, onpas tuo lihava". Vaikka se olisikin oikea syy, on paljon mukavampaa ajatella etta katsovat noitten yllamainittujen asioiden takia, eli win-win. 

Kaikki on kiinni itsetunnosta. :) 

Tuollaista lievää ylipainoa kukaan tuskin edes huomaa, eri asia jos painoa on yli 100kg.

Vierailija
16/65 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisen kohdalla en ajattele mitään, se vähän kuin kuuluu kuvioon saada jenkkakahvat. Nuorten aikuisten kohdalla harmittaa, kun liikkuminenkin on hidastunut ja istutaan vaan.

Vierailija
17/65 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-ikäisen kohdalla en ajattele mitään, se vähän kuin kuuluu kuvioon saada jenkkakahvat. Nuorten aikuisten kohdalla harmittaa, kun liikkuminenkin on hidastunut ja istutaan vaan.

Miksei ne naiset espanjassa tai ranskassa ei saa jenkkakahvoja jos se kerran on normaalia?

Vierailija
18/65 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele mitään, sillä ihailen mieluummin keski-ikäsiä ja vanhoja hoikkia naisia, jotka ovat eläneet niin kurinalaisen elämän, että eivät ole koskaan olleet ylipainoisia. Heidät erottaa kehon kiinteydestä ja siitä, että heillä ei ole ylimääräistä löysää lihaa ja ihoa roikkumassa. Esim uimahallisissa näkee, miten joka paikka roikkuu laihduttamisen jälkeen.

Vierailija
19/65 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään koska ignoreeraan ne niin, etten edes näe niitä.

- M

Vierailija
20/65 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei ne naiset espanjassa tai ranskassa ei saa jenkkakahvoja jos se kerran on normaalia?

Pienet luut, kato.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan