Mitä ajattelette kun näette ylipainoisen naisen?
Miettiikö kukaan syitä siihen vai pelkästään vaan katsoo ulkokuorta? Itse tälläisenä pullukka naisen huomaan että minua tuijotetaan usein, jopa toisetkin pyöreämmät naiset. Olen siis xl kokoa. Ja miehet kanssa, mitä ajatuksia herättää heissä? Kiinnostaisi tietää.
Kommentit (65)
Eipä minussa paino herätä sen kummempia ajatuksia enkä erityisemmin kiinnitä huomiota.
Vai katsooko ihmiset siksi koska mieheni on hoikempi ja hyväkuntoinen? Ap
Ihmettelen syvästi, että miten joku voi olla niin väliinpitämätön, että on tuhonnut kehoaan noin pahasti.
Että, tuo syö liikaa. Enemmän kuin kuluttaa.
Itsekeskeinen ihminen.
Lihavuuteen kun voi vaikuttaa itse.
Yleensä en ajattele mitään. Joskus saatan ajatella, että onpa kauniit kasvot tai kaunis laukku tai kauniit vaatteet. Jos on hyvin isokokoinen, mielessä käy, miksi ihminen on ollut niin välinpitämätön itseään kohtaan, vähän ehkä tulee hetkeksi surullinen fiilis. Yleensä pyrin siitä nopeasti eroon, sillä ei ole minun asiani tuomita ja arvostella muita.
Olen itse kokoa L ja olen 170-senttisena ja 82-kiloisena ylipainoinen.
Jos joku katsoo minua niin ajattelen etta se katsoo mun tyylia ihaillen, tai etta mun kauniit kasvot ovat saaneet katsomaan vahan pidempaan. Tai sitten ne katsoo kadehtien mua ja mun 13 vuotta nuorempaa miesystavaa.
En ajattele etta ne katsovat etta "hui, onpas tuo lihava". Vaikka se olisikin oikea syy, on paljon mukavampaa ajatella etta katsovat noitten yllamainittujen asioiden takia, eli win-win.
Kaikki on kiinni itsetunnosta. :)
Oletko sellainen tosi iso (jenkki) vai suomalaisen pyöreä kaksi makkaraa vyötäröllä?
Minua surettaa tukevien lasten puolesta kun heitä on syöttänyt vanhemmat liikaa. Ja mietin, miksi ihmeessä vanhemmat antavat sen tapahtua.
Olen sellainen jolla suurinosa on kertynyt takapuoleen ja rintoihin. Vatsa ei siis ole suuri. Ap
Yleensä ajattelen, että voi v.... mikä läski.
En kiinnitä mitään huomiota normilihaviin mutta kun eteen osuu sellainen jenkkilihava nuori nainen (jalat niin paksut että joutuu kävellessään heilauttamaan jalan toisen jalan reisiläskien yli, sääret sojottaa sivuille) niin pakosti käy mielessä että mahtaa olla elämä hankalaa niiden kilojen vankina.
En mitään, koska en syyttä mieti tuntemattomien asioita.
treffit kirjoitti:
Olen itse kokoa L ja olen 170-senttisena ja 82-kiloisena ylipainoinen.
Jos joku katsoo minua niin ajattelen etta se katsoo mun tyylia ihaillen, tai etta mun kauniit kasvot ovat saaneet katsomaan vahan pidempaan. Tai sitten ne katsoo kadehtien mua ja mun 13 vuotta nuorempaa miesystavaa.
En ajattele etta ne katsovat etta "hui, onpas tuo lihava". Vaikka se olisikin oikea syy, on paljon mukavampaa ajatella etta katsovat noitten yllamainittujen asioiden takia, eli win-win.
Kaikki on kiinni itsetunnosta. :)
Tuollaista lievää ylipainoa kukaan tuskin edes huomaa, eri asia jos painoa on yli 100kg.
Keski-ikäisen kohdalla en ajattele mitään, se vähän kuin kuuluu kuvioon saada jenkkakahvat. Nuorten aikuisten kohdalla harmittaa, kun liikkuminenkin on hidastunut ja istutaan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisen kohdalla en ajattele mitään, se vähän kuin kuuluu kuvioon saada jenkkakahvat. Nuorten aikuisten kohdalla harmittaa, kun liikkuminenkin on hidastunut ja istutaan vaan.
Miksei ne naiset espanjassa tai ranskassa ei saa jenkkakahvoja jos se kerran on normaalia?
En ajattele mitään, sillä ihailen mieluummin keski-ikäsiä ja vanhoja hoikkia naisia, jotka ovat eläneet niin kurinalaisen elämän, että eivät ole koskaan olleet ylipainoisia. Heidät erottaa kehon kiinteydestä ja siitä, että heillä ei ole ylimääräistä löysää lihaa ja ihoa roikkumassa. Esim uimahallisissa näkee, miten joka paikka roikkuu laihduttamisen jälkeen.
En mitään koska ignoreeraan ne niin, etten edes näe niitä.
- M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei ne naiset espanjassa tai ranskassa ei saa jenkkakahvoja jos se kerran on normaalia?
Pienet luut, kato.
Eikö nää ihmiset ymmärrä, miten juntteja ovat tuijotellessaan silmät pyöreänä?