Mitä ajattelette kun näette ylipainoisen naisen?
Miettiikö kukaan syitä siihen vai pelkästään vaan katsoo ulkokuorta? Itse tälläisenä pullukka naisen huomaan että minua tuijotetaan usein, jopa toisetkin pyöreämmät naiset. Olen siis xl kokoa. Ja miehet kanssa, mitä ajatuksia herättää heissä? Kiinnostaisi tietää.
Kommentit (65)
Mulla oli vakavaa unettomuutta johon sain lääkkeitä.
Paino nousi puolessa vuodessa 58 kilosta 69 kiloon. Olen aika lyhyt joten se kyllä näkyi. Karsin ruokavaliosta kaiken minkä yhtään saattoi kuvitella lihottavaksi, mutta mikään ei auttanut. Lopetin lääkkeet kun luin että painon nousu on yleisin sivuvaikutus. Nyt painan 56 kg. Nukun yhä huonosti mutta ero lääkeuneen on pieni.
Antakaa kaikkien kukkien kukkia!🌹 Peace and Love ❤.
Itse olen juurikin sellainen jenkkiläski, painoa n. 150kg. En ole koskaan huomannut että ihmiset tuijottaisivat eikä kukaan ole ikinä huudellut tai sanonut mitään törkeää.
Mitä ajattelen kun näen ylipainoisen henkilön? En mitään. Suuri osa suomalaisista on ylipainoisia joten et varmasti erotu joukosta mitenkään, varsinkin jos ylipainoa on vähemmän kuin esim. minulla.
Itse naisena ihmettelen, miksi toiset eivät pidä itsestään yhtään huolta. Itse syön kaikkea, mutta kohtuudella. Olen 39 vuotias ja painan 54 kg (pituus 168cm). Kyllä oma paino on pitkälti valintakysymys. Ymmärrän, ettei ole helppoa laihduttaa, mutta ruokavaliota muuttamalla saa kyllä tuloksia aikaan.
Suurin osa ikääntyneiden sairauksista johtuu myös huonoista elintavoista. Liikaa painoa. Kansantaloudellisestikin olisi parempi, jos ihmiset pitäisivät itsestään huolen ja joutuisivat käyttämään vähemmän terveydenhuollon palveluita ja syömään lääkkeitä elintasosairauksiin.
No, sehän minä itsekin sanoin yllä, että ymmärrän kyllä sairauden, mutta ei kai nyt kaikilla ole sellaisia sairauksia ja lääkityksiä?