Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen työtön ja pelannut koko yön taas..Heräsin eilen klo 16

Vierailija
19.11.2019 |

Ja tämä ei oikeastaan ole yhtään hassumpi elämäntapa...Ajauduin tähän noin 25-vuotiaana koska en ollut ikinä päässyt parisuhteeseen, ja kaikki ponnistelut työelämää tai muutakaan "oikeaa elämää" kohtaan alkoivat tuntua turhilta. olin jo yläasteikäisestä toivonut löytäväni elämääni rakkauden, mutta hiljalleen minulle valkeni ettei sitä ole tarkoitettu kaikille. Olen nyt 33-vuotias ja kokonaan työelämästä syrjäytynyt, enkä täten enää parisuhdekelpoinenkaan. Nautintoa saa pelaamisesta, musiikista, elokuvista ja tv-sarjoista sekä hyvästä ruoasta : )
Tämä ei ole ollenkaan hassumpi kohtalo kun tarkemmin ajattelee...Paljon paremmin menee nyt kuin päätä hakatessa seinään nuorempana naisasioiden takia.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisellä on täysi oikeus nauttia elämästään vaikka on töitä vailla.

Sitten kun tulee se aika että löytyy töitä paiskitaan hommia.

Siihen saakka voi ihan hyvin nauttia elämästä ja ottaa rennosti. Stressaaminen tai syyllisyys on aivan turhaa eikä auta mitään.

Vierailija
2/52 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pitäisi tietysti nyt kovasti paheksua sinua, mutta en paheksu vapaaehtoisesti työttömiä. Tosiasia on, että Suomessa ei työtä riitä kaikille, joten parempi että työttömänä ovat ne, jotka haluavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä, ennen sain näillä provoilla aina vaahtoavan 80äo kokoomustrollin paikalle.

Mikä on muuttunut?

Suutu jo.

Vierailija
4/52 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on että töitä ei riitä kaikille. Suuri joukko jää ilman, työttömäksi.

Esimerkiksi kokonaisia ammattialoja katoaa automaation vuoksi.

Vierailija
5/52 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet voimaantuneiden, työttömien sinkkumiesten keulakuva. Jatka samaa rataa.

Vierailija
6/52 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelaat paljon, niin suomalainen uusi pelifirma etsii testaajia. Ei siitä rahaa saa, mutta tavarapalkintoja voi voittaa. Katsoppa tuota. Pelit ovat vasta aivan kehitysasteella, mutta pyytävät kommentteja sähkpostiin.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OugatX.DodgerFullGame…

Vierailija
7/52 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työtön sinkkumies. Nukuin klo 23.30-7.30. Pelailin eilen yhtä nettipeliä klo 19-21 ja katsoin yhtä tv-sarjaa klo 14-17. Naista ei ole ollut kahteen vuoteen. Sain viime perjantaina kokopäiväisiä töitä kolmeksi kuukaudeksi. Työt alkavat 1.joulukuuta. Tuntuu hyvältä.

Vierailija
8/52 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen työtön ja heräsin viideltä aamulla. Nukkumaan menin vähän vaille 12 ja taas jäi unet lyhyeksi. Edellisen yön nukuinkin huikeasti 9 tuntia. Sressi riivaa ja uniongelmat pahenee sitä mukaa. Kaljaa on pakko välillä ottaa ja sitten ei tarvi nukkua ollenkaan kun viettää krapuloita. Ikää 48 ja hermot on aika lailla p as kana.

Vierailija
9/52 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen työtön ja heräsin viideltä aamulla. Nukkumaan menin vähän vaille 12 ja taas jäi unet lyhyeksi. Edellisen yön nukuinkin huikeasti 9 tuntia. Sressi riivaa ja uniongelmat pahenee sitä mukaa. Kaljaa on pakko välillä ottaa ja sitten ei tarvi nukkua ollenkaan kun viettää krapuloita. Ikää 48 ja hermot on aika lailla p as kana.

Kokeile sinäkin tuota pelihommaa. Voi ainakin voittaa joitakin palkintoja ja sittenhän voi aina käydä tuuri että pääsee pelin testaajaksi töihin.

Vierailija
10/52 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä onnettomia elämäntapatyöttömiä. Tosi tylsältä vaikuttaa elämänne. Missä ovat henkiset haasteenne ja työelämän sosiaaliset suhteet? Millä elätte vanhuksina ilman eläkettä? Yhteiskunnan ei tulisi tällaisia ihmisiä elättää.

Vierailija
11/52 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin työttömänä vuoden ja pelasin ihan älyttömästi. Urheilin iltaisin kavereiden kanssa sit pelasin myöhään ja nukuin pitkään. Rahaa oli kun lopetin hyväpalkkaisesta työstä.

Ainoa mikä painoi oli stressi siitä että saako töitä. Hain kuitenkin kokoajan aktiivisesti. Nyt olen ollut töissä 10 vuotta ja en ikinä enää halua työttömäksi. Teen mitä vaan että voin käydä töissä. Lusmuilun jälkeen oli ihmeen vaikea palata säännölliseen rytmiin. Sen tajusin vasta töissä ollessa.

Vierailija
12/52 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen lukion jälkeen ollut työttömänä vuodesta 2012

pelaan tietokonetta ja katson animea sen 12h päivästä 

unirytmi miehekäs 0600-1800

elämässä ei voi voittaa niin turha yrittää

Vierailija
13/52 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, ei tarvitse töitä tai parisuhdetta kun on PC, Netflix ja Tinder.

Vierailija
14/52 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, työttömyys on perceestä. Kuukausi tai pari menettelee kesäaikaan. Sitten alkaa kaivata älyllisiä haasteita, työmatkapyöräilyä aamuvarhaisella, fyrkkaa, kahvitaukoja, perjantai-iltapäivän fiilistä, työpaikan yhteisiä juhlia jne. Eli eniten kaipaa niitä ihmisiä. Ja sitä, että päivät ovat yllätyksellisiä: kun ei tiedä, mikä menee tänään pieleen, miten ihmeessä siitä selvitään... ja sitä miten naureskellaan työkavereiden kanssa jälkikäteen pullat suussa, että selvittiin sittenkin.

Vierailija
15/52 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pelaat paljon, niin suomalainen uusi pelifirma etsii testaajia. Ei siitä rahaa saa, mutta tavarapalkintoja voi voittaa. Katsoppa tuota. Pelit ovat vasta aivan kehitysasteella, mutta pyytävät kommentteja sähkpostiin.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.OugatX.DodgerFullGame…

Ja sit taas joku suomalainen sika rikastuu mun pelaamisestani

Vierailija
16/52 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Pelaillut viime yön ja kohta nukkumaan. Olen yksin viihtyvä persoona että en edes kaipaa työkavereita. Joskus vaan mietin että olenkohan ihan terve ja höpöttelen itsekseni kotona.

Vierailija
17/52 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, työttömyys on perceestä. Kuukausi tai pari menettelee kesäaikaan. Sitten alkaa kaivata älyllisiä haasteita, työmatkapyöräilyä aamuvarhaisella, fyrkkaa, kahvitaukoja, perjantai-iltapäivän fiilistä, työpaikan yhteisiä juhlia jne. Eli eniten kaipaa niitä ihmisiä. Ja sitä, että päivät ovat yllätyksellisiä: kun ei tiedä, mikä menee tänään pieleen, miten ihmeessä siitä selvitään... ja sitä miten naureskellaan työkavereiden kanssa jälkikäteen pullat suussa, että selvittiin sittenkin.

Vihaan kaikkea tässä mainittua, paitsi tietysti rahaa. Mutta eipä sillä lisärahallakaan paljoa tekisi, söisi terveellisempää ruokaa ja vastapainona joisi enemmän alkoholia.

nimim. oikeissa töissä viimeksi vuonna 2008. 

M35

Vierailija
18/52 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Pelaillut viime yön ja kohta nukkumaan. Olen yksin viihtyvä persoona että en edes kaipaa työkavereita. Joskus vaan mietin että olenkohan ihan terve ja höpöttelen itsekseni kotona.

Minäkin viihdyn suurimman osan ajasta yksin. Ja arvostan omaa aikaani. Työttömänä sitä on vapaa vaikka olemaan välillä tekemättä mitään eikä tarvitse juosta koko aikaa tukka putkella. Työssä käyvänä vapaa-aikakin oli helposti tiukalla ja meni hukkaan suorittaessa.

Vierailija
19/52 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä onnettomia elämäntapatyöttömiä. Tosi tylsältä vaikuttaa elämänne. Missä ovat henkiset haasteenne ja työelämän sosiaaliset suhteet? Millä elätte vanhuksina ilman eläkettä? Yhteiskunnan ei tulisi tällaisia ihmisiä elättää.

Juu usein on tylsää. Työttömänä ei yllätys, yllätys ole työelämän sosiaalisia suhteita. En todennäköisesti elä niin pitkään että pääsisin eläkkeelle. Yhteiskunta ei suostu eutanasiaan pyytämällä.

Vierailija
20/52 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olis jos opettelisi tekemään pelejä pelaamisen sijaan ja menis töihin tai alkaisi yrittäjäksi ja rikasruisi?