Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin kulmakarvojen meikkaamisen ja nyt kysynkin teiltä naiset, meikkaatteko te kulmakarvojanne? miksi? miksi ette?

Vierailija
18.11.2019 |

Päätin vain lopettaa niiden meikkaamisen kun meni niin usein hermot siihen täydellisyyden tavoitteluun. Nyt annan kulmieni olla sellaiset kuin ovat ja säästän senkin rahan mitä kulmatuotteisiin meni (se nyt ei paljon ollut mutta aina kotiin päin). Hajakarvoja saatan silloin tällöin nyppiä. Huomasin myös sen että kulmakarvojeni luonnollinen väri sopii minulle parhaiten. Sovituskopin kirkkaassa valossa myös tajusin kuinka hyvät kulmakarvani ovatkaan ilman mitään ehostusta.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti meikkaan.

On muuten karun näköistä, kun joillain on muuten täysi meikki naamassa mutta kulmat on kuitenkin laittamatta. Tyypillistä suominaisille, tosin uudempi sukupolvi on ehkä oppinut jo meikkaamaan ne kulmatkin.

Vierailija
42/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentit kertovat paljon naisten tavasta suhtautua omaan naamaansa. Aina siitä löytyy jotain vikaa mikä pitää korjata. Ajatelkaa jos miehetkin alkaisivat piirtää itselleen partoja, värjäyttää ripset, hiukset ja kulmat mustiksi jotta näyttäisi joltain arabilta? Ja leukaan sitten jotain valopuuteria joka saa leukaperät näyttämään jykevämmiltä? Miettikää nyt, teidän meikkaamisenne on ihan sama juttu. Miksi haluatte feikata todellisen naamanne?

Alkaisivatkin. Olisi jotain katseltavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän värillistä kulmageeliä. Kulmat näyttävät siistimmiltä, kun ne harjaa muotoonsa. Vaihdan kyllä värittömään kun tuo puteli loppuu, sillä kulmani ovat tarpeeksi tummat ja tuuheat ilman lisäväriäkin.

Kaikki näkemäni piirretyt kulmat ovat kyllä kieltämättä rumia, mielestäni. Mutta jos itse tykkää, niin piirrelköön, ei ne jaksa sen enempää kiinnostaa.

Vierailija
44/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan kulmakarvat päivittäin. En vie edes koiraa ulos ilman , että olisin meikannut kulmat.Tosin niissä on usein myös kestoväri, jolloin ei tarvitse. Mulla on täysin valkoiset possuripset ja -kulmat. Siinä syy meikkaamiseen. Vihreät silmät näyttävät aika aavemaiselle vaaleilla kulmakarvoilla ja ripsillä. Hiusteni luonnollinen väri on myös hyvin vaalea.  Nyppimäänkin kulmakarvoja joutuu, koska ovat paksut "karvamadot"

Vierailija
45/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vähemmän meikkiä sen parempi. Naiset usein luulee että iho näyttää paremmalta pakkeloituna, mutta itse olen sitä mieltä että luonnollinen iho näyttää paremmalta kuin se että on yrittänyt peittää sen ongelmakohdat paksun maskin taakse. Ei näytä hyvältä, varsinkaan päivänvalossa eikä nyt muutenkaan. Harva katsoo itseään niin monissa eri valaistuksissa että oikeasti pystyisi näkemään miltä se maskinen iho näyttää muualla kuin siellä oman kodin valaistuksissa. Naiset, lakatkaa tavoittelemasta täydellistä ihoa meikillä -menette vain ojasta allikkoon.

"Muutama" pakkelinaama hyökännyt alapeukuttamaan tätä😅

Ja tässä joku seinäruusu pääsi oikein onnelliseen olotilaan, kun sai vahvistusta harhalle että miehet tykkäävät enemmän täysin meikkaamattomista naisista 😅

Vierailija
46/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli 50 akka. Meikkaan kulmat/kestovärjään, koska muuten en erota itseäni peilistä. Ripset ja kulmat paksut, mutta vaaleat. Iho väritön, hiukset vaaleanharmaat. Ilman kulmia olen kuin haamu.🤯

Vierailija
47/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tehnyt kulmakarvoilleni muuta kuin nypännyt muutamia hajakarvoja pois. Mun kulmat haluaisi kasvaa yhteen. Oma väri on hyvin tumma. Tyttärellä on yhtä tummat kulmat, mutta hän maalailee omiaan koska hänellä toisessa kulmassa on kaksi arpea ja niissä kohdissa.ei kasva karvoja

Vierailija
48/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa, minulla on luonnostaan oikein nätit kulmat, näillä mennään ja saa luvan kelvata.

Vierailija
49/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa ollenkaan arkena, koska en jaksa ja olen mielestäni ihan normaalin näköinen ilman meikkiä.

Jos on jotain iltamenoja tai spesiaalia, niin sitten meikkaan ja meikkiin kuuluu myös kulmakarvojen laitto. Jotenkin tuntuu, että tarvin vähän tummemmat kulmakarvat kehystämään kasvoja, jos silmät on meikatut.

Vierailija
50/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjään ja meikkaan, omat on mallia puoliympyrä ja karvoja 1x2 tyyliin. Näytän typerältä ilman meikkiä.

Vierailija
51/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen lähdössä "ihmisten ilmoille" niin laitan väriä kulmiin, koska muutoin näytän melko pitkälti siltä, ettei kulmakarvoja ole lainkaan. Kuntosalille, lenkille tai aina edes ruokakauppaan missä kukaan ei naamaani pahemmin katsele en jaksa.

Silloinkin kun meikkaan, ehostan naamaani melko hillitysti, koko operaatioon menee max. minuutti. Laiska olen tämän suhteen mutta kulmakarvoissa ja ripsissä on kiva olla aavistuksen kontrastia muuhun lärviin.

Vierailija
52/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksihän malli Saimi Hoyerilla ei ole kulmakarvoja? Onko syntymäominaisuus? Vai vain tyylivalinta?

Se on sen oma juttu. Nyppii pois aina aamuisin.

Eli hänellä ei sitten ole kulmakarvojen kasvu tyrehtynyt alituisesta nyppimisestä. Olispa mullakin sama juttu.

Varmaankin muutama karva siellä täällä. Niin minulle ainakin kasvaa.

Eri

Vierailija
53/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa enää koska otin kestopigmentoinnin. Omat kulmakarvat harvat ja siksi huonosti näkyvät. Nuorena tuli nypittyä aivan liian innokkaasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi