Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin kulmakarvojen meikkaamisen ja nyt kysynkin teiltä naiset, meikkaatteko te kulmakarvojanne? miksi? miksi ette?

Vierailija
18.11.2019 |

Päätin vain lopettaa niiden meikkaamisen kun meni niin usein hermot siihen täydellisyyden tavoitteluun. Nyt annan kulmieni olla sellaiset kuin ovat ja säästän senkin rahan mitä kulmatuotteisiin meni (se nyt ei paljon ollut mutta aina kotiin päin). Hajakarvoja saatan silloin tällöin nyppiä. Huomasin myös sen että kulmakarvojeni luonnollinen väri sopii minulle parhaiten. Sovituskopin kirkkaassa valossa myös tajusin kuinka hyvät kulmakarvani ovatkaan ilman mitään ehostusta.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan kulmat todella harvoin. Näytän meikatuilla kulmilla helposti varsin kovalta. Omat kulmakarvat.. no, harvat ja muutenkin kököt. Olen pahentanut tilannetta nyppimällä pilalle.

Vierailija
22/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin hajakarvat pois ja muotoilen ihan kevyesti. Meikkaan vain harvoin, jos esim. iltameikki tuntuu vaativan sitä. Silloinkin kevyesti. Yleisesti ottaen en tykkää siitä, miltä meikatut kulmat näyttävät, ellei kyse ole jostain fantasiameikistä, jonka ei kuulukaan näyttää luonnolliselta. En ymmärrä ihmisten kulmakarvavouhotusta. Ne hailukatkin luonnolliset kulmat peittoaa omituiset palkit, viirut, kestopigmentoinnit jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä vähemmän meikkiä sen parempi. Naiset usein luulee että iho näyttää paremmalta pakkeloituna, mutta itse olen sitä mieltä että luonnollinen iho näyttää paremmalta kuin se että on yrittänyt peittää sen ongelmakohdat paksun maskin taakse. Ei näytä hyvältä, varsinkaan päivänvalossa eikä nyt muutenkaan. Harva katsoo itseään niin monissa eri valaistuksissa että oikeasti pystyisi näkemään miltä se maskinen iho näyttää muualla kuin siellä oman kodin valaistuksissa. Naiset, lakatkaa tavoittelemasta täydellistä ihoa meikillä -menette vain ojasta allikkoon.

Näinhän moni mies ajattelee, ja luulee että naiset on meikittömiä ja luonnollisia, vaikkeivät olisikaan. Sitten ajatellaan, että ne överipaklaajat edustavat keskivertoa meikkiä käyttävää naista. Kevyt oikean värinen meikkivoide/sävyttävä päivävoide ja puuteri eivät erotu, mutta tasoittavat ihon virheitä huomattavasti.

Vierailija
24/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän freesimmältä jos värjään kulmat. Sen lisäksi hiukset on värjätty vähän tummemmaksi, joten näyttää tyhmältä jos kulmatkin eivät ole tummemmat.

Kulmakarvattomasta ex-huippumallista kyllä muistelen että jo kauan aikaa sitten sanoi etteivät kulmakarvat enää juurikaan kasva kun on nyppinyt niitä niin kauan

Vierailija
25/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vähemmän meikkiä sen parempi. Naiset usein luulee että iho näyttää paremmalta pakkeloituna, mutta itse olen sitä mieltä että luonnollinen iho näyttää paremmalta kuin se että on yrittänyt peittää sen ongelmakohdat paksun maskin taakse. Ei näytä hyvältä, varsinkaan päivänvalossa eikä nyt muutenkaan. Harva katsoo itseään niin monissa eri valaistuksissa että oikeasti pystyisi näkemään miltä se maskinen iho näyttää muualla kuin siellä oman kodin valaistuksissa. Naiset, lakatkaa tavoittelemasta täydellistä ihoa meikillä -menette vain ojasta allikkoon.

Näinhän moni mies ajattelee, ja luulee että naiset on meikittömiä ja luonnollisia, vaikkeivät olisikaan. Sitten ajatellaan, että ne överipaklaajat edustavat keskivertoa meikkiä käyttävää naista. Kevyt oikean värinen meikkivoide/sävyttävä päivävoide ja puuteri eivät erotu, mutta tasoittavat ihon virheitä huomattavasti.

En sanonutkaan ettei saisi käyttää meikkiä yhtään. Paksusta pakkelistahan minä puhuin. Silloin meikkivoidetta on liikaa kun sen huomaa iholla. Älä käsitä tahallaan väärin.

Vierailija
26/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan kulmakarvani koska ovat väriltään aivan vaaleat.

Vierailija
27/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina jotain kynää tai väriä. Minulla on kyllä tummat kulmakarvat, mutta ne ovat niin harvat, että näyttää siltä, kun olisi kulmakarvoista puolikalju enkä tykkää siitä. Siksi haluan täyttää niitä tyhjiä kohtia, huomaa selkeän eron miten selkeät kulmakarvat kehystävät kasvoja ja vaikuttavat ilmeeseen.

Vierailija
28/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on keskeltä tummemmat ja reunoilta vaaleat kulmakarvat, joten ovat melko kivat hoitamatta, hajakarvat eivät erotu. Kosmetologin laittamana olisivat kauniimmat, mutta en pidä asiaa niin merkityksellisenä, että viitsisin käydä. Ehkä joskus tässä teen pienen piristyksen itselleni kestovärjäyttämällä, edellisestä onkin jo yli 10 vuotta.

En kyllä meikkaa muutenkaan, joskus vähän ripsiväriä, kun oikein valjulta tuntuu.

Vierailija
29/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Muutama" pakkelinaama hyökännyt alapeukuttamaan tätä😅

Vierailija
30/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä En jaksa. Siis panostaa ulkonäköön muutenkaan. Olen sen näköinen kun olen. Silti olen töitä saanut ja kaupassakin saan hyvää plavelua kassaneidiltä. En ymmärrä miksi koko ajan pitäisi olla mahdollisimman viehättävän ja seksuaalisen näköinen. Kaupungillekin kehtaan mennä saappaat jalasssa ja tukka takussa. 

Pari kertaa vuodessa on sitten jopa ihan kiva laittaa itsensä nätiksi johonkin juhliin tms. Paitsi että useimmiten en jaksa silloinkaan. lol 

Vierailija
31/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meikkaan, kulmakarvani ovat luonnostaan täysin värittömät. Näytän naturellina sairaalta ja surulliselta. Ja nyppiäkin pitää koska kasvavat yhtä laajalti kuin jollain turkkilaisilla miehillä. 20 vuoden nyppiminen ei ole heikentänyt karvankasvua yhtään. :(

Vierailija
32/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa koska ei tarvitse. Microbladingit.

Vierailija
33/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvin vaalea, kulmakarvatkaan ei melkein näy ilman meikkiä. Laitan vähän kulmageeliä saadakseni ne näkyviin - näyttäisi oudolta jos olisi esim. ripsiväriä mutta kulmat ei näkyisi.

Vierailija
34/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentit kertovat paljon naisten tavasta suhtautua omaan naamaansa. Aina siitä löytyy jotain vikaa mikä pitää korjata. Ajatelkaa jos miehetkin alkaisivat piirtää itselleen partoja, värjäyttää ripset, hiukset ja kulmat mustiksi jotta näyttäisi joltain arabilta? Ja leukaan sitten jotain valopuuteria joka saa leukaperät näyttämään jykevämmiltä? Miettikää nyt, teidän meikkaamisenne on ihan sama juttu. Miksi haluatte feikata todellisen naamanne?

Vierailija
35/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmat ovat tummat karvatoukat. Vetäisen ne aamulla ojennukseen värittömällä kulmageelillä. Ilme on silloin siistimpi, kun karvat eivät harita mihin sattuu.

Vierailija
36/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi yhtään syytä miksi en laittaisi kulmiani siistiksi. Käyn noin 4-5 viikon välein kestovärjäämässä ja muotoiluttamassa ne ammattilaisella ja siinäpä se sitten onkin. Eipä ole iso riesa.

Ilman värjäystä minulla ei olisi näkyviä kulmakarvoja ja en halua olla Saimin näköinen.

Käyn myös kampaajalla 5-6 viikon välein. Tykkään, kun olen kivan näköinen ja laitan mielelläni itseni rahaa, koska olen sen arvoinen.

Aamen. Mutta kun nykyisin pitäis olla niin hemmetin luonnollinen eikä välittää yhtään siltä miltä näyttää, ei ainakaan tehdä mitään minkä voisi ajatella tehtävän "miesten vuoksi". No, minä olen vanhanaikainen naisellinen nainen (ulkonäöllisesti), tykkään näyttää kivalta ja huolitellulta. Varmaankin siksi, että työskentelen raksalla, niin haluan vapaalla näyttää naiselta. Ja minulle se tarkottaa huoliteltua ulkonäköä.

Vierailija
37/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nypin hajakarvat, sekin homma on vähentynyt kun kolmenkymmenen vuoden nyppiminen on vihdoinkin johtanut siihen ettei kaikki hajakarvat enää rehota pitkin. Kiitän luojaani etten 90-luvulla innostunut nyppimään kulmia ohuiksi viivoiksi, muuten ne ois varmaan jääneet sellaisiksi.

Oma väri ja tuuheus ovat just passeleita mulle, tummat ja tiheät. Joten helpolla pääsen.

Vierailija
38/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin meikkaan! Omat kulmani ovat aina olleet todella vaaleat ja harvat; lapsena minua jopa kiusattiin siitä että minulla "ei ole" kulmakarvoja. Saimi Hoyerille kulmakarvaton lookki sopii, mutta minä näytän omassa kulmakarvattomuudessani alienilta suoraan perunaplaneetalta. 

Vierailija
39/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa. En tiedä mitä niille voisi tehdä muuta kuin vähän nyppiä, mutta sitäkään en jaksa.

N27

Vierailija
40/53 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentit kertovat paljon naisten tavasta suhtautua omaan naamaansa. Aina siitä löytyy jotain vikaa mikä pitää korjata. Ajatelkaa jos miehetkin alkaisivat piirtää itselleen partoja, värjäyttää ripset, hiukset ja kulmat mustiksi jotta näyttäisi joltain arabilta? Ja leukaan sitten jotain valopuuteria joka saa leukaperät näyttämään jykevämmiltä? Miettikää nyt, teidän meikkaamisenne on ihan sama juttu. Miksi haluatte feikata todellisen naamanne?

Kommenttisi kertoo kaltaisista miehistä aika paljon. Kauhea itku kun tukka harvenee ja sitä peitellään  peruukeilla ja jotkut läträävät minoksidiilillä. Eikö parta kasva? voi voi. Hankinpa siihen minoksidiiliä ja sivelen haituviin. Voi kun en ole lihaksikas? Joko itken netissä kohtaloa tai hankin steroideja/alan syömään testosteronia kunhan saan lääkäriltä reseptin. Tätä saa lukea ja kuulla useasti netin ulkopuoellakin. Jotkut ottavat kylmiä suihkuja boostatakseen kehon toimintaa että rasva palaa jne. Yhtä säälittävää. Ellei jopa säälittävämäpää. Mikset sinä vaan miehenä hyväksy, että olet kaljatynnyrin omaava kaljuuntuva sohvaperuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi