Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cutters kampaamot kokemuksia?

Vierailija
18.11.2019 |

25€ hiusten leikkaus vartissa. Onko muilla kokemuksia?

Itse kävin Citycenterissä ja en ihan vakuuttunut. Kyseessä oli pitkien hiusten ja otsiksen tasaus. No epätasaiset on vieläkin ja lisäksi toinen puoli on pitempi kuin toinen. Otsis on suoraan leikattu tönkkö. Sitä saa mistä maksaa näemmä.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut Cuttersissa tosi hyviä ja tosi huonoja kokemuksia.

Miksikö käyn? Minulla on lyhyet hiukset ja käyn usein siistimässä niitä. Mutta koska ole nainen hintaan lisätään kaikkialla muualla naislisä - joka on, by the way, laitonta. 

Vierailija
82/84 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen aina hiljaisena aikana, jolloin kampaaja saa leikata rauhassa. Leikkaus on kestänyt tekijästä riippuen 45min - 1,5h pyytämäni hiusmalliin, mutta hinta ollut sama. Muissa kampaamoissa menee aina melkein satanen.

Menen aina samalle kampaajalle, kun löytyy hyvä. Aina ovat myös korjausleikanneet, jos kotona pesun jälkeen löytyy huomautettavaa. Yleisesti ottaen olen erittäin tyytyväinen Cuttersiin. Siellä ei myöskään tyrkytetä mitään lisämyyntiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä huomannut, että kyseisessä firmassa ei tarvitse osata suomea. Muutaman kerran käynyt ja osunut yli puolet sellasia jotka ei puhu sanaakaan suomea. Onko se liikaa vaadittu, että palvelualalla Suomessa saisi palvelua omalla kielellä? Sitten sönkkäät jotain surkealla turisti-/rallienglannilla ja lopputulos ei ollut sinnepäinkään mitä halusit. Tyyliin 5min jälkeen osaa vetää vituiks ja siinä venaat millon pääsee pois Jees jees its veri guud ja äkkiä hittoon tuolista ja kotia manaamaan, että piti taas käydä... Sovellus ei edes aina näytä ketä on paikalla (1 paikalla) tai sitten Lissu + 1 paikalla ja tämä toinen on se joka ei osaa suomea ja sen penkiinhän sitä lototaan.

Vierailija
84/84 |
07.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nää Cuttersin kampaajat oikeen valmistuu? Vai palkataanko kuka tahansa kadulta ihmisten hiukset sössimään? Toisaalta jos on joku koulutus, niin voisi kuvitella, että haluaisi vaalia ammattitaitoaan ja pyrkiä parhaimpaansa ja oppia lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan