Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cutters kampaamot kokemuksia?

Vierailija
18.11.2019 |

25€ hiusten leikkaus vartissa. Onko muilla kokemuksia?

Itse kävin Citycenterissä ja en ihan vakuuttunut. Kyseessä oli pitkien hiusten ja otsiksen tasaus. No epätasaiset on vieläkin ja lisäksi toinen puoli on pitempi kuin toinen. Otsis on suoraan leikattu tönkkö. Sitä saa mistä maksaa näemmä.

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin huono kokemus viimeisin kerta. Todellinen pikaleikkaus alle 15 minuutin. Aikaisemmin ollut ihan ok. Oikeastaan ihan kaikki tekeminen jäi nyt puolitiehen. Leikattuja hiuksen palasiakin tippui kasvoille koko päivän. Taso laskenut paljon, työntekijät vaihtuvat koko ajan eikä moni puhu suomea. Kumma juttu muuten, vaikka valituksia on todella paljon niin muutosta parempaan ei kuitenkaan näy. Näyttää siltä ettei asiakkaiden mielipiteistä välitetä lainkaan. Seuraavan kerran vain noin 10€ lisää ja menen M - roomiin.

Vierailija
42/84 |
21.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertäkää kaukaa!! Kävin ison omenan cuttersissa. Todella epätasainen lopputulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
18.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Itiksessä useamman kerran. Paremmin on sujunut leikkuut kuin monissa perinteisissä liikkeissä, joissa olen saanut lukuisia leikkauksia miten sattuu. Näppärää ja nopeaa! Olen ollut joka kerta tyytyväinen.

Vierailija
44/84 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa kävin ja itkua väännän. Epätasaisesti kynitty lyhyt polkka. Ei edes katsonut onko tasaista. Olen saanut kauniit kiharat ennen nyt ihan karsea, epätasainen tukka. "Luulin että polkka". Kiitos, pyysin vain tasausta. Miehille voi toimia, muut juoskaa. JUOSKAA.

Vierailija
45/84 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Citycenterissä minäkin ja aivan kamala lopputulos. En olisi ikinä uskonut että tulen jollekin palstalle joskus ja haukun jotain liikettä mutta nyt on pakko.

En saanut pyytämäni kerrostusta vaan hiukset on leikattu aivan suoraan, tai siis suoraan, aivan epätasaiset ja toinen puoli toista pidempi.

Sama täällä, ei vaan osannut kerrostaa vaikka selkeästi selitin. 

Vierailija
46/84 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin takaa lyhyempää mallia ja polkalla poistuin. Näin. 

Vierailija
47/84 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellossa leikkasi ihan hyvin noin vuosi sitten, mutta piti tarkasti seurata leikkausta ja pyytää hieman korjausta lopuksi. 

Vierailija
48/84 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko että saatte laatua tohon hintaan? Ideana on, että leikataan nopsaan ja on halpaa. Järkikin sanoo, ettei mitään mallin muutosta kannata pyytää 😅

Vierailija
49/84 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15 min ei todellakaan leikkaa kunnollista muotoonleikkausta ellei se sitten ole ihan ns juosten kustu. Latvat ja otsiksen ehkä joo mutta jos vähänkään paksumpi hius tai halutaan kerrostusta tuo aika ei riitä millään hyvään leikkaukseen . T. Yli 20v alalla ollut ja tuhansia leikkauksia tehnyt ammattitaidolla.

WORD.

Vierailija
50/84 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan.

Jokainen lähiökampaaja on parempi. Hirveä epätasainen tulos ja epämiellyttävä kokemus.

Positiivista: hiukset kasvaa eikä tuonne tarvitse mennä uudestaan. Eivät kuuntele asiakasta. 

Vierailija
51/84 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätasaisesti nyrhitty polkka. Toinen puoli kaksi senttiä pitempi.

Pyysin takaa pitempää. Nyt takana kolo (??). Pyydettiin tasausta lähti n.10 cm. 

Selvää säästöä kun pitää mennä kunnolliselle kampaajalle korjaamaan jäljet. 

Törkeää rahastusta ja suojatyöpaikka.

Vierailija
52/84 |
14.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekonomi (kade) kirjoitti:

Satasen tunti.

Pidän melko kalliina, kovat on veloitukset amiskan käyneillä.

Missä käyt leikkauttamassa tai värjäyttämässä hiuksesi 10 euron tuntiveloituksella vai leikkaako ekomonikollega hiuksesi yliopistotyyliin?

Vierailija
53/84 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkien hiusten latvojen siistiminen Turussa, pyöreähkösti leikattu. Tulos sinnepäin saksittu laatikkomallinen lyhyt tukka. 

Vaalea pitkäkö taipuisa tukka, joka on nätti laitettuna. Nyt tulos oli epätasainen Paavo Ruotsalainen-tyylinen polkkatukka, joka korostaa vaan leukaa. Mistään kiharoista ei voi haaveilla edes 3 kk.n jälkeen, pituus ei riitä.

Erittäin ynseä nainen, joka lopuksi totesi että "hiukset kasvaa 2 cm kuukaudessa". Sitä kasvua tässä odottelen. Olen ennen käynyt lyhentämässä pitkiä hiuksia samassa paikassa ja oli ihan asiallista. Nyt oli joku vanhempi rouva. 

Cutters voisi myös satsata asiakaspalveluun. Ensin leikataan päin honkia ja sitten tiuskitaan tyyliin asiakkaan oma vika. Positiivisena voisi sanoa että tämän jälkeen arvostan ammattilaisia, joita ei Cuttersissa liiemmin ole. 

Vierailija
54/84 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin muutaman kerran. Viimeisin ja varmasti viimeiseksi jääneellä kerralla kampaaja leikkasi aivan eri tyylin kuin mitä kuvasta näytin. Siihen loppui siellä käyminen. Hiukset kasvavat lopulta aika hitaasti, joten kannattaa kyllä panostaa laadukkaseen ja kalliiseen kampaamoon. 

Vierailija
55/84 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Epätasaiset vieläkin", Siis luulitko tosissasi että vinoon leikattu otsis kasvaessaan suoristuu? :D Oletko ihan hassu?

Vierailija
56/84 |
15.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijöiden tasoerot ovat valtavat ja siksi työn laatu vaihtelee  Cuttersissa niin suuresti. Mikähän mahtaa olla koulutusvaatimus ja minkälaisilla papereilla sinne pääsee töihin, suomea ei ainakaan tarvitse osata.  Siellä on töissä lähes täysin ammattitaidottomia ja sitten on muutamia helmiä joukossa. Siellähän ei voi itse valita, kuka leikkaa.  Samanlainen leikkaus minulla kesti kerran 5 minuuttia ja toisella kerralla lähes 30 minuuttia. Edellisestä tuli kyllä huijattu olo.  Eikä ole edes mitenkään erityisen halpa, eikös se ole jo melkein 30 euroa nykyään. 

Vierailija
57/84 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tyytyväinen tulokseen. Hintakin ihan sopiva.

Cutters Itiksessä kahdelle pikkupojalle kesätukat ja mulle tasoitusta yhteensä 90 euroa, aikaa meni noin tunti. Suosittelen!

Vierailija
58/84 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuaikoina leikkasivat hyvin. Koronan jälkeen on tainnut tulla johdolta ohjeistus leikata tehokkaammin, kun uudet leikkaukset ovat kestäneet 15-20 min., vaikka ei ollut  ketään jonossa. Normaalisti pyytämäni leikkaukseen menee vähintään 40 min. Alkuaikoina polka föönattiin leikkauksen jälkeen muotoon, mikä ei kuulemma enää kuulu palveluun.

Vierailija
59/84 |
12.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta nyrhittiin hiuksia yli 20cm sovitusta, kun valitin niin parturi-kampaaja kehotti menemään muualle jatkossa, jos lopputulos ei miellytä. 

Olin siis hakemassa hiusten tasaamista en extreme makeover look juttua 

Puuttuuko johto näihin epäkohtiin, jos tekee virallisen valituksen?

Vierailija
60/84 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan