Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cutters kampaamot kokemuksia?

Vierailija
18.11.2019 |

25€ hiusten leikkaus vartissa. Onko muilla kokemuksia?

Itse kävin Citycenterissä ja en ihan vakuuttunut. Kyseessä oli pitkien hiusten ja otsiksen tasaus. No epätasaiset on vieläkin ja lisäksi toinen puoli on pitempi kuin toinen. Otsis on suoraan leikattu tönkkö. Sitä saa mistä maksaa näemmä.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satasen tunti.

Pidän melko kalliina, kovat on veloitukset amiskan käyneillä.

Vierailija
2/84 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekonomi (kade) kirjoitti:

Satasen tunti.

Kiitos, just tätä kysyin :D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekonomi (kade) kirjoitti:

Satasen tunti.

Kiitos, just tätä kysyin :D

Ap

Ole hyvä. Kokemuksiahan sinä kysyit ja minä kerroin.

mielestäni oli kallis. Tästä voi sisälukutaidon omaava päätellä, että kävin ko. Liikkeessä ja etten ollut täysin tyytyväinen hinta/laatusuhteeseen.

Vierailija
4/84 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyytyväinen tulokseen. Hintakin ihan sopiva.

Vierailija
5/84 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tyytyväinen tulokseen. Hintakin ihan sopiva.

Minkälainen leikkaus tehtiin? Missä liikkeessä kävit?

Vierailija
6/84 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citycenterissä minäkin ja aivan kamala lopputulos. En olisi ikinä uskonut että tulen jollekin palstalle joskus ja haukun jotain liikettä mutta nyt on pakko.

En saanut pyytämäni kerrostusta vaan hiukset on leikattu aivan suoraan, tai siis ”suoraan”, aivan epätasaiset ja toinen puoli toista pidempi.

Vierailija
7/84 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kaksi kertaa Kampissa ja erittäin tyytyväinen olen molempien kertojen leikkaukseen. Minulla lyhyt polkkamallinen tukka. Todella hyvä konsepti! Norm kampaaja on tämän jälkeen todella vaivalloinen kun pitää varata aika, istua vähintään tunti siellä ja maksaa yli tuplahinta. Sopii siis ainakin minulle. Aion mennä seuraavaksi Selloon, sinne juuri aukesi uusi Cutters.

Vierailija
8/84 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys Citycenterin pettyneeltä asiakkaalta: kävin reklamoimassa, ja on tämä nyt parempi (eri kampaaja). Palvelu oli ystävällistä.

Semmonen jännä juttu, että aina ennen kun olen antanut kampaajalle vapaat kädet (=lähes aina), olen saanut jonkun niinkuin.. erityisen mallin hiuksiin ja on ollut vaikka minkälaista. Nyt sain ekaa kertaa tämmöisen suoraan leikatun (polkka?), joka ei minulle mielestäni oikein sovi. Kai ne mallit sitten vaatii sen tunnin ajan.

Muuten tämä konsepti on ihan loistava, hiukset voi pestä kotona ja en kaipaa mitään föönauksia ja hiustenlaittoja.

Vierailija
9/84 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran. Käypä hinta puolipitkien hiusten tasoituksesta. Ja eivät leikanneet liikaa kuten yl. Luonnonkiharien hiusten kanssa käy.

Vierailija
10/84 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampissa hyvät kampaajat! Itse uskaltauduin leikkaamaan vartissa pitkän tukan polkkamalliseksi ja erittäin hyvää jälkeä tuli.

Vierailija
11/84 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Citycenterissä kävin ja tulos on pahempi kuin mennessä.Leikkasi hyvin nopeasti (alle 15 min),epätasainen polkka.Sanoi lähtiessä,että jos liian pitkä,tule uudestaan niin leikataan enemmän(ei siis korjausta vaan uusi maksu).

Vierailija
12/84 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 2 kk sitten Kampin Cuttersissa leikkauttamassa lyhyen tukkani. Niska kerrostaen, korvat näkyville ja päällyshiukset vähän pidemmäksi. Leikkaus oli hyvä ja hinta edullisempi kuin missään muualla. Olen menossa ensi viikolla uudelleen.

Vierailija
13/84 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tasoituttamassa latvoja ja otsatukkaa Turun Cuttersilla ja sain sen mitä odotinkin, eli apsottavat latvat pois ja vähän kevennystä latvaan. 15 minuutissa ei muuta olisi ehtinytkään. Konsepti on ihan hyvä (nopea, ei jonotusta), jos vain latvat kaipaa tasausta, mutta mallin muuttamiseen ei tuo aika riitä. Lisäksi suhteellisen kallista, koska n. 30 eurolla saa jo ihan normaalin hiustenleikkuun joissakin kampaamoissa.

Vierailija
14/84 |
25.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Raision pisteessä. Tyttö leikkaus hiuksiani reilun tunnin ja hän jopa leikkasi omaa sormeaan. Lopputulos: liian lyhyt, epätasainen (löytyi jopa ouhempi pitempi sortuva sivulta), toinen puoli oli erilainen ja pitempi kuin toinen. AIVAN HIRVEÄ! Menin aika pian samana päivänä sanomaan etten ollut tyytyväinen ja varsinkin kun oli järkyttävän epätasainen. Toinen tyttö tasasi hiuksia 2min kun seisoin ja ainoa apu tästä oli, että sain sortuvan poissa, mutta muuta korjausta ei tullut.

Laitoin sitten netin kautta palautetta kuvien kera ja aika nopeasti sain hyvän ja asiallisen vastauksen. Aikovat korjata leikkauksen kunhan kasvaa ja saan rahani takaisin. Odottelen vielä reilun 2kk jälkeen hiusteni kasvamista.

Vierailija
15/84 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampissa pitkien hiusten tasaus ja otsatukan leikkaus. Ystävällinen palvelu, mutta surkea lopputulos. Piti korjauttaa muualla. Tämän perusteella en suosittele. Ja hyvin harvoin jaksan kirjoittaa palautteita, mutta nyt oli pakko.

Vierailija
16/84 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Citycenterin pisteellä ja ei voi kuin kehua. Halusin haastavan leikkauksen ja kampaaja loihti sen tasantarkasti. Meni reilusti yli aikaan, mutta haluamani leikkausta ei pystytä tekemään missään muuallakaan 15 minuutissa. Muissa kampaamoissa olisin joutunut kuitenkin maksamaan mallinmuutosleikkauksesta 70-100e, eikä minulta veloitettu Cuttersilla yliajasta extraa. Olen tosi tyytyväinen.

Vierailija
17/84 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin koskikeskuksen cuttersilla, leikattiin n. 10 senttiä pituudesta. Tosi tyytyväinen lopputulokseen, ja hinta kohtuullinen. Kyselin hieman yrityksestä ja minulle ainakin kerrottiin että leikkaavat mitä asiakas toivoo ja tuo aikaraja 15 min on keskiarvo aika ja Jos leikkaus kestää kauemmin niin se ei haittaa vaan hinta pysyy aina samana.

18/84 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin triplassa ja itkua väännän vieläkin. Hiukseni olivat yli olkapäiden ja pyysin jättämään pituutta sen verran että saa ponnarille . Lopputuloksena aivan lyhyeksi kynityt hiukset ja epätasaisen näköinen . Itseasiassa minullakin toinen puoli hiuksia leikattu lyhyemmäksi kuin toinen. Nolona joudun menemään tutulle kampaajalle kysymään jos voisi jotain tälle tehdä.

Vierailija
19/84 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt Triplan Cutterssissa nyt 4 kertaa. Olen aina pyytänyt vain hiusten leikkauksen suoralla latvalla. Ei mitään valittamista, eli aion käydä tästä eteenkin päin!

Vierailija
20/84 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampissa olen käynyt kahdesti. Kummallakaan kerralla en saanut molemmilta puolilta yhtä pitkää. Toisella kerralla vielä kesti yli puoli tuntia. Kahden kerran jälkeen uskoin, että halvalla ei saa hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän