Cutters kampaamot kokemuksia?
25€ hiusten leikkaus vartissa. Onko muilla kokemuksia?
Itse kävin Citycenterissä ja en ihan vakuuttunut. Kyseessä oli pitkien hiusten ja otsiksen tasaus. No epätasaiset on vieläkin ja lisäksi toinen puoli on pitempi kuin toinen. Otsis on suoraan leikattu tönkkö. Sitä saa mistä maksaa näemmä.
Kommentit (84)
Triplassa kävin pari vuotta sitten. Pitkien hiusten tasaus, laittoi kaikki hiukset selkäpuolelle ja siitä vaan leikkasi suoraan. Epätasainen, tönkkö lopputulos, toiselta puolen pidempi.
Oon käynyt Kampissa. Olin tosi tyytyväinen. Aion mennä keväällä uudestaan
15 minuuttia ja 25€. Melko kallis :O
15 minuutissa ei ehdi mitään muuta kuin hutiloimaan. No joo, ehkä joku otsatukan leikkaus onnistuu tuossa ajassa huolella tehtynä.
Kolme kertaa käynyt eri paikoissa, kaikki huonoja, lopputulos sellainen että näytti kun olisi itse nyrhinyt
Myöskään pojan lyhyen tukan siistiminen ei onnistunut 15 min siten, että lopputulos olisi ollut siisti.
Eli aivan karmeaa jälkeä, never again. Ja poikaa käytän 15 e parturissa, siellä kuitenkin tietävät mitä tekevät...
Hyvä paikka. Käynyt pari kolme kertaa. Viimeksi tunkivat kaupan päälle 2 tuotetta. Otin shampoon ja hoitoaineen. En tiedä miksi sai. Kätevä kun näkee millon vuoro on sovelluksesta eikä tarvii maksaa paikan päällä.
Alekoodilla ftsayp saat ilmaisen hiustenleikkuun.å
En enää käy parturissa kun ei meinaa 30e riittää vartin hommasta, kaiken muun samalla kallistuessa. Nyt alkoi heviletin kasvatus.
Leikanneet aina vähintään puoli tuntia. Samapa tuo, ihan ok lopputulos ollut sekä Kampissa että Triplassa.
Vierailija kirjoitti:
Kampissa olen käynyt kahdesti. Kummallakaan kerralla en saanut molemmilta puolilta yhtä pitkää. Toisella kerralla vielä kesti yli puoli tuntia. Kahden kerran jälkeen uskoin, että halvalla ei saa hyvää.
Saa, mutta ei Cuttersilta.
15 min ei todellakaan leikkaa kunnollista muotoonleikkausta ellei se sitten ole ihan ns juosten kustu. Latvat ja otsiksen ehkä joo mutta jos vähänkään paksumpi hius tai halutaan kerrostusta tuo aika ei riitä millään hyvään leikkaukseen . T. Yli 20v alalla ollut ja tuhansia leikkauksia tehnyt ammattitaidolla
Cuttersilta ilmainen hiustenleikkuu uusille asiakkaille tai käyttäjille kertakäyttöisillä koodeilla jds6uw ja b4d5ch. Hiukset kesäkuntoon!
Nyt hiukset kuntoon juhannukseksi Cuttersin ilmaisella hiustenleikkuulla! Toimii uusille asiakkaille tai käyttäjille kertakäyttöisillä koodeilla peaxfb ja r2qa6x.
On mennyt todella paljon alas. Aikanaan kävin paljon etenkkn Punavuoressa ja Citycenterillä, ja sain aina hyvän leikkauksen tutuilta partureilta (siis samat naamat olivat aina paikalla), jolloin pystyi luottamaan lopputulokseen. Kampissa sain ainoastaan hyvin happamaa ylimielistä palvelua kerran, ja se kerta jäi viimeiseksi.
Nyt työntekijät vaihtavat aina liikkeestä liikkeeseen, eikä tunnu olevan eri kerroilla lähes koskaan samaa parturia. Monesti yhteistä kieltä ei löydy, sillä parturit eivät puhu suomea tai englantia, jolloin on jo hyvin haastavaa selittää mitä haluaa. Ketään vanhoja alkuaikojen työntekijöitä ei taida olla enää töissä (minkälainen paikka sitten on työntekijöille) ja tilalle otettu nuoria suoraan koulun penkiltä ja kielitaidottomia, varmaan kustannussyistä... laatu leikkauksissa on nykyään hirveää, epätasaista ja välillä kaikkea muuta mitä pyytää. Myös palveluntaso on usein tympeää. Olenkin lopettanut kokonaan Cuttersilla käymisen, joka on harmi, sillä konseptina sopi minulle hyvin.
Ite on käyny Tapiolassa ja Kampissa. Oon ollut molempiin leikkauksiin tyytyväinen.
Jos jotakuta kiinnostaa ilmainen ensimmäinen leikkuu Cuttersilla, niin saa kertakäyttösillä koodeilla mb7p5y tai 2uw4zw tai n7c3wa, jonka laittaa äppiin maksuvaiheessa 😊 noi koodit voimassa 14.9.22 asti.
15 minuutissa todellakin saa erittäin hyvää jälkeä! Ehkä kaikilla ei tähän vain ammattitaito riitä💇🏼
Riippuu täysin kuka sattuu leikkaamaan, totaalisen eritasoisia työntekijöitä heillä. Olen käynyt 3 kertaa tasoittamassa pitkien hiusten latvat. 2 x hyvä, 1 x surkea. Jos ei ole kovin vaativasta eikä radikaalista muutoksesta kyse, uskaltaisin kokeilla vielä.
Olen käynyt Kampissa ja olen ollut tyytyväinen. Kävin kokeilemassa muutaman kerran kallista energialeikkausta. Joka kerta hiukset näyttivät hampuilta heti leikkauksen jälkeen. Palasin Kampin Cuttersiin ja olen todella tyytyväinen. Käyn jatkossa ainoastaan leikkauttamassa hiukset siellä.
Kävin Sellon Cuttersissa pari vuotta sitten. Leikattiin malliin, pituutta lähti noin 10cm ja laittoi muotoilutuotteita ym. Aikaa meni ainakin kolme varttia :D ei siis pitänyt kiirettä vaikka jonoa kertyi.
Lopputulos oli hyvin leikattu ja tasainen mutta ei ihan sitä mitä pyysin. Leikkasi tasamitan vaikka olisin halunnut edestä pidemmän. Hieman ehkä kielimuuria oli vaikka kampaaja puhuikin suomea.
Työntekijänä voin kertoa, että ihan tuntipalkalla ollaan eli 10-13€ tunti sadaan palkkaa. Ei tule meidän pussiin 100€ tunnilta 😅
Hui, en kyl uskaltais. Itselläni paksu tukka ja haluan että se on hyvin leikattu. Mieluummin maksan ja lähden tyytyväisenä pois. Halvalla ei saa hyvää, niin se vaan on.