Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minua ärsyttää suomalaiset lottovoittajat

Vierailija
18.11.2019 |

Miten se voitto voikin aina mennä jollekin, joka jatkaa työssäkäymistä ja ajaa 15 vuotta vanhalla toyotalla. Tai voittaja on joku eläkeläinen, joka ei käytä rahaa mihinkään. Miksi voitto koskaan osu sellaiselle, joka nauttisi rahoista?! Enkä tarkoita holtitonta tuhlausta, vaan töiden lopettamista, matkoja, kivaa autoa, harrastuksia.

Kommentit (178)

Vierailija
81/178 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvähän tuo voittajan kommentti on. Noin tekisin itekin.

Vierailija
82/178 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuolla pohjalla pysy järjissään ja tunnelma hyvänä. Turha alkaa levittelemään rahojaan tai ventovieraille niitä esittelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/178 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en lottoa enkä aja 15 vuotta vanhalla Toyotalla. Minä Eurojackpottasin ja ajan 23 vuotta vanhalla Toyotalla.

Vierailija
84/178 |
26.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kenenkään tojotat yleensä kellekään muulle kuuluu? Yksityisten ihmisten omia raha-asioita ei muutenkaan ole tapana kytätä tai kommentoida.

Vierailija
85/178 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyrkinyt parantamaan omaa oloani siten että en välitä sellaisista asioista joihin en voi vaikuttaa ja jotka eivät vaikuta minun elämääni millään lailla. Voin kertoa että on paljon rennompaa ja mukavampaa 

Vierailija
86/178 |
07.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten kateellisen luonteen tuntien ajaisin itsekin vanhalla Toyotalla ja asuisin näennäisesti murjussa. Jos joku saisi tietää rahoista, tuli ruinaamaan tai vaikka tappamaan, tiedä noista. Ainoa vaihtoehto olisi paeta tuntemattomaan paikkaan mielellään ulkomaille, josta kukaan ei löytäisi. Lapsen kaverisuhteita ja tulevaisuutta ajatellen huono ajatus.

Vierailija
87/178 |
11.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä

Vierailija
88/178 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on mielikuvituksen puutetta jos ei miljoonavoitollaan keksi muuta tekemistä kuin jatkaa tarpeettoman tavaran ostamista ja vetelehtimistä toimettomana.

Vierailija
89/178 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitolle pitäisi saada 95 %:n vero. Miksi jonkun pitäisi saada rahaa kun minä joudun tyytymään vähään? Hemmetti että pistää vihaksi kaikki voittajat. Nyt voittajien nimet äkkiä esille!

Vierailija
90/178 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lottoa pelaa enimmäkseen tavalliset suomalaiset niin voitotkin osuu yleensä just niille tavallisille suomalaisille. Ja ne käyttää rahansa just niin kuin ite haluavat vaikka naapuria niin "ärsyttäisi".

En tiedä mitä ne eurojackpotista kymmeniä miljoonia voittavat saksalaiset sitten tekevät, tuskin nekään myyvät tarinaansa bildzeitungiin tai lähevät oma naama esillä mallorcalle rälläämään...

Vierailija
91/178 |
12.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen käyttää rahaansa haluamallaan tavalla. Lottovoitotkin ovat eri suuruisia. Minä en voisi lopettaa töissä, jos voittaisin lotossa. Meillä on vielä noin 360 000 asuntolainaa jäljellä, joten lottovoitosta jäisi miljoona. Olemme haaveilleet merenrantamökistä ja siihen menisi helposti 400 000 euroa, vaikkei mökki olisi mikään kovin kummoinen.

Meillä on neljä lasta. Niiden elättämiseen tietyllä tasolla menee rahaa. Kuukaudessa menee meidän elintasolla noin 5000 euroa. Ei välttämättä ihan riitä loppuelämäksi se jäljelle jäävä 600 000 euroa, jos sitä ei sijoita tuottavasti.

Mitä ihmettä höpiset? Mistä lottovoitosta?

Vierailija
92/178 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kenenkään tojotat yleensä kellekään muulle kuuluu? Yksityisten ihmisten omia raha-asioita ei muutenkaan ole tapana kytätä tai kommentoida.

Miksi luulet että lehdissä julkaistaan ns. kateuslistoja? ;-)

Mieti ihan kaikessa rauhassa... 

Vierailija
93/178 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitin lotossa 550 000 euroa mutta siitä on 15 vuotta aikaa. Lopetin työt samantien silloin, muistan kun olin raksatöissä. Olen kyllä sen jälkeen tehnyt töitä paljonkin.

Vierailija
94/178 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti

Miksi luulet että lehdissä julkaistaan ns. kateuslistoja? ;-)

Mieti ihan kaikessa rauhassa... 

Eikö niitä lue lähinnä maalta muuttaneet juoruämmät ja kerrostalokyttääjät?

Vierailija
95/178 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua ei ärsytä itteni yhtään. jos jokin alkaa potuttaan menen nettipankkiin ja katson saldoa.

Vierailija
96/178 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mua ei ärsytä itteni yhtään. jos jokin alkaa potuttaan menen nettipankkiin ja katson saldoa.

Juuri tämä. Ei lottovoittajat oikeasti välitä jos joku nettikommentoija sattuu vähän ärsyyntymään asiasta jos toisesta. He voivat tehdä rahoillaan mitä ikinä itse vaan haluavat eikä ole siitä tilivelvollisia.

Vierailija
97/178 |
19.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lottoa on pelattu vuosikymmeniä. Voittajia pitäisi olla satoja, tai jopa tuhansia (en jaksa laskea). Silti kukaan ei tunne lottovoittajia. Ja voittohan osuu aina jollekin tunnistautumattomana pelanneelle jonnekin Jumalan selän taakse. Eli miljoonia ei voita kukaan, Veikkaus huijaa vain rahat.

Kike Elomaan isukki voitti lotossa miljuunia. 

Vierailija
98/178 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että lehdissä julkaistaan ns. kateuslistoja?

Listat perustuu verotuksen avoimuuteen ihan lain mukaan ja viranomaisen toimesta. Eikä niihin pääse pelkän lottovoiton perusteella.

Vierailija
99/178 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ihmiset jotka kehtaa elää muuten kuin juuri sinun unelmaasi? Joopa joo....

Vierailija
100/178 |
24.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikille ei suomessa ole osunut sitä "on lottovoitto syntyä Suomessa"-korttia.

Toisille on osunut se Musta-Pekka.

Suomessa jokaisella ryhmällä on yhteiskunnan puolesta tarjolla paremmat oltavat kuin vastaavassa tilanteessa olevilla jossain muussa maassa.

Yksinhuoltajat, alkoholistit, vammaiset, kansaneläkeläiset, parantumattomasti sairaat, pitkäaikaistyöttömät jne. elävät paremmissa oloissa kuin lähes missä muussa maassa tahansa.

Ainoastaan hyperrikkauksia tavoittelevat start-up -yrittäjät ovat meillä huonommassa asemassa kuin usa:ssa tai jossain veroparatiisissa. Mutta heitäkään ei kukaan estä muuttamasta sinne missä menestys on vain itsestä kiinni (ja verotus keveämpää...).