Lääkäri: mitä teet, jos sinulle tulee sopimattomia tunteita potilasta kohtaan?
-kerrotko niistä potilaalle ja pyydät vaihtamaan lääkäriä?
-oletko ihan hiljaa ja hoidat potilasta muina miehinä/naisina?
-jotain muuta, mitä?
Kommentit (125)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan vastaanotollani oli poikkeuksellisen komea nuorukainen, jota katselin sillä silmällä. En tietenkään tehnyt aloitetta, mutta nimi jäi mieleen. Muutamaa vuotta myöhemmin jouduin valitettavasti tekemään hänelle ruumiinavauksen. Tällaista on elämä.
Patologit tekevät ruumiinavauksia, joten tämä juttu ei pidä paikkansa. Heillä ei ole mitään vastaanottoja.
Patologitkin on perukoulututkseltaan lääkäreitä ja a) voivat tehdä esim yleislääkäripäivystyksiä erikoistuessaan ja sen jälkeenkin ja b) muutamassa vuodessa ehtii vaihtaa erikoisalaa.
t. lääkäri, joka ei usko voivansa ihastua potilaaseen missään vaiheessa, aivot vaan ei ole työssä siinä moodissa. Toki kauniin/ komean ihmisen voi rekisteröidä, mut siihen se jää
Sydän ei toimi tahdonalaisesti.
Esittelin naislääkärille peniksessäni olevaa ihottumaa. Mutta hän vaikutti jotenkin kiusaantuneelle, käski vain varata ajan vastaanotolleen ja meni sitten kassoille maksamaan ostoksensa
Joku tehtailee näitä ihmeen lääkärialoituksia tasavälein. Ei, ap, lääkärisi ei ole kiinnostunut sinusta. Hänellä on oma elämä, harrastukset ja perhe. Jos hän olisi sinkku, hän haluisi tutustua mahdollisiin kumppaneihin missä tahansa muualla kuin töissä, eli lähinnä harrastusten kautta tai baarissa. Kukaan (normaali) lääkäri ei halua tapailla jotain sekopäätä joka pitää lääkäriä jonain ihanneammattina. Se on ihan normaali työ, jossa joutuu pääosin tekemisiin ikävien vaivojen kanssa, jotka hyvin usein haisevat tai mätivät. Lääkäreitään idolisoivat ovat aika samaa kastia kuin julkkiksia fanittavat: ahdistavia tyyppejä jotka väkisin haluavat pitää kiinni jostain romantisoidusta suomifilmi-kuvasta jossa lääkäri on komea ja empaattinen Tauno Palo joka haluaa hoivata naista vapaa-ajallaankin.
Työ on vain työtä, eikä kukaan halua siitä muistutuksia vapaa-ajalleen.
Sopimattomia tunteita... Hmmmm. Joskus ärsyttää, joskus suoranaisesti joku ihan vituttaa... Joskus säälittää. Ikinä ei ole himottanut eikä herännyt mitään seksuaalista. Potilaathan on siinä vähän kuin lapsen asemassa, on vailla apua, hoitoa, tietoa. Ei niihin ihastuta eikä niitä haluta, ei haluta edes ajatella työn ulkopuolella mutta toki jotkut ihmiskohtalot ja vaikeat tapaukset jää mieleen ja surettaa tai mietityttää. Mutta ei todellakaan ihmissuhdemielessä vaan ihmisen itsensä kannalta. Nämä Harlekiini-lääkäriromanssit on muutenkin ihan hömppää, kun valtaosa lääkäreistä on naisia nykyään.
Olen tehnyt lääkärin töitä 15 vuotta, ehkä kolme kertaa on sinä aikana vastaanotolla ollut potilas jota olen pitänyt poikkeuksellisen puoleensavetävänä. Ihan normaalisti olen hoitanut vastaanottotilanteen eikä tulisi mieleenkään alkaa jotain siinä viritellä. Kyllähän se toki päivää piristää ihan samalla tavalla kuin vaikka erityisen komea ja mukava tarjoilija ravintolassa. Mutta duunit duunina.
T. naislääkäri
Up pitkästä aikaa. Mua kiinnostaa koska itse lääkärinä joskus olen ajatellut, että mitä jos näin käy. Olen vasta valmistunut joten ei vielä ole käynyt...
Käyn vessassa masturboimassa jos on ollut oikein timmi synnyttämätön nainen potilaana ja pidän tiukkoja alushousuja ettei seisokki näy.
T:Gyne
Vierailija kirjoitti:
Käyn vessassa masturboimassa jos on ollut oikein timmi synnyttämätön nainen potilaana ja pidän tiukkoja alushousuja ettei seisokki näy.
yökkis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yökkis
No niin ja sitten vähän kykyä erottaa läpällä tehty viesti, jooko?
Anestesialääkärinä lisään annostusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata mennä miesgynelle
Vierailija kirjoitti:
Esittelin naislääkärille peniksessäni olevaa ihottumaa. Mutta hän vaikutti jotenkin kiusaantuneelle, käski vain varata ajan vastaanotolleen ja meni sitten kassoille maksamaan ostoksensa
Onhan se nyt selvä, että ihmisiä ne lääkäritkin on ja varmasti jonkinlainen homoseksuaalisvivahteinen kokemus jos esim. mieslääkäri tekee takapuolitähystyksen miespotilaalle.
Kyllä tämä aloittajan kysymys itseäkin välillä mietityttää....
Joudun käymään monta kertaa vuodessa saman yksityislääkärin vastaanotolla ja olen käynyt jo 4 vuoden ajan. Välillä tulee itsellekin "ihmeellinen" olo, miten tuttavallinen lääkäri on minulle.
Toki ollaan nyt "tunnettu" jo kauan, mutta jotenkin tuntuu kuitenkin hän (mieslääkärinä) minä naispotilaana, että lääkäri on jotenkin liian tuttavallinen. (minä olen 35 v. ja hän on 55 v.)
Mutta olen todennut, että ehkä se on vaan siitä johtuvaa, että olen ollut kauan hänen potilaansa.
Hän on tehnyt useita aika isoja juttuja minun hyväkseni, eli on esim. todella palvelualtis (aikojen antamisen suhteen ja lääkkeiden suhteen, kirjoitttaa melkein mitä lääkettä vaan pyydän ja on antanut ilmaiseksi kalliita näytepakkauksia) aina todella ystävällinen, ottaa aina käyntihintoja edullisemmin kun kuuluisi, antanut oman s-postiosoitteen, halailee toisinaan vastaanoton päätteeksi, jne. jne.)
Mutta olen todennut että se on vain, koska joudun käymään niin usein ja olen jo kauan käynyt.
En ole kyllä miehelleni uskaltanut kertoa kaikkea. ;)
Se on ihan sama mitä tekee, kun tässä maassa saa tehdä mitä haluaa!
Vierailija kirjoitti:
Muhun on ainakin 2 lääkäriä ihastunut ja 1 kiropraktikko. Oli hiemat kuumat ja filrttailevat tunnelmat mutta mitäpä siitä. Miksi siitä asiasta pitäisi puhua ellei halua treffeille? Nauttii vaan tunnelmasta, jos ei työt mene pilalle.
Jos ei halua treffeille vaan suoraan panemaan?
Mulla on aina mölkkypeli mukana töissä, tai vastaavasti Datsun 100a moottori komerossa. Joko pelaan mölkkyä tai teen koneremonttia.