Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lääkäri: mitä teet, jos sinulle tulee sopimattomia tunteita potilasta kohtaan?

Vierailija
17.11.2019 |

-kerrotko niistä potilaalle ja pyydät vaihtamaan lääkäriä?
-oletko ihan hiljaa ja hoidat potilasta muina miehinä/naisina?
-jotain muuta, mitä?

Kommentit (125)

Vierailija
41/125 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun on ainakin 2 lääkäriä ihastunut ja 1 kiropraktikko. Oli hiemat kuumat ja filrttailevat tunnelmat mutta mitäpä siitä. Miksi siitä asiasta pitäisi puhua ellei halua treffeille? Nauttii vaan tunnelmasta, jos ei työt mene pilalle.

Vierailija
42/125 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaisin potilaan ja ei siinä mitään sen kummempaa. Tunteita tulee ja menee, sellasta on elämä. Työ on työtä ja sitä tehdessä kiristää niin moni muu asia päätä että ei jää tunteiden ihmettelylle aikaa.

Jotain ihastuksia siellä tai täällä, kertoo että on elossa.

Illallla sitten kotiin puolison luokse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/125 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan vastaanotollani oli poikkeuksellisen komea nuorukainen, jota katselin sillä silmällä. En tietenkään tehnyt aloitetta, mutta nimi jäi mieleen. Muutamaa vuotta myöhemmin jouduin valitettavasti tekemään hänelle ruumiinavauksen. Tällaista on elämä.

Vierailija
44/125 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen ajatus. Enpä ole ikinä vielä potilastyössä tullut ajatelleeksi potilasta erityisen seksikkäänä tai hyvännäköisenä. 🤔

Olettaisin, että antaisin asian olla. En kertoisi, hoitaisin potilasasiat normaalisti.

T lääkäri

No ei ole mitään kummallista, lääkärikin on vain ihminen.

En ole lääkäri mutta työssä jossa otan asiakkaita vastaan ja kyllä minä 'näen' komeat miehet ja tunnistan joistain asiakasmiehistä myös selkeän kiinnostuksen minuun naisena.

Kun mieslääkäri asettuu naisen jalkoväliå tutkimaan niin siinä on p.i.l.l.u naaman edessä ei vain jokin sukupuoleton osa. Siksi onkin törkeää ettå mies voi olla semmoisessa ammatissa.

Vierailija
45/125 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa tämä ketju, kun väitätte, että miesgynekologit eivät koskaan katso yhtäkään naispotilasta sillä silmällä.

Tietenkin katsoo, onhan valinnut ammatin sen mukaan ettå pääsee naisten alapäitå näkemään ja tietenkin alentamaan ja alistamaan naisia tilanteissa jotka jo muutenkin ovat naisille ikäviä.

Vierailija
46/125 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen ajatus. Enpä ole ikinä vielä potilastyössä tullut ajatelleeksi potilasta erityisen seksikkäänä tai hyvännäköisenä. 🤔

Olettaisin, että antaisin asian olla. En kertoisi, hoitaisin potilasasiat normaalisti.

T lääkäri

No ei ole mitään kummallista, lääkärikin on vain ihminen.

En ole lääkäri mutta työssä jossa otan asiakkaita vastaan ja kyllä minä 'näen' komeat miehet ja tunnistan joistain asiakasmiehistä myös selkeän kiinnostuksen minuun naisena.

Kun mieslääkäri asettuu naisen jalkoväliå tutkimaan niin siinä on p.i.l.l.u naaman edessä ei vain jokin sukupuoleton osa. Siksi onkin törkeää ettå mies voi olla semmoisessa ammatissa.

Mä luulen että ne lääkärit joiden edessä ei heti ensitapaamisella olla lettu levällään, saattavat kiinnostua potilaistaan helpommin kuin gynet. Niitä toosia kun näkee liukuhihnalta niin siinä aika nopeasti se mystiikka ja teinipojan innostus katoaa ja jäljelle jää tosiaan vain sukupuoleton elin ja enemmän tai vähemmän kiusaantunut asiakas. Eroottistako, ei todellakaan.

Vierailija
47/125 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin erääseen lääkäriin jonka kanssa jouduin useasti asioimaan. Vaihdoin lääkäriä ja siinä se. En olisi pystynyt enää käymään vastaanotollaan vaikka oli kuinka asiallinen, koska itse ajattelin lähinnä seksiä hänen kanssaan siellä. Lopulta kaikki oli hyvin.

Vierailija
48/125 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan vastaanotollani oli poikkeuksellisen komea nuorukainen, jota katselin sillä silmällä. En tietenkään tehnyt aloitetta, mutta nimi jäi mieleen. Muutamaa vuotta myöhemmin jouduin valitettavasti tekemään hänelle ruumiinavauksen. Tällaista on elämä.

Siis oikeasti? Otitko sen muka noin rauhallisesti? Et ollut hei mikään patologi, ei sun vastaanotolla käydä elävänä.

Vierailija
49/125 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnnän sormen perseeseeni ja kuvittelen olevani jumala.

Anaalifiksaatio?

Vierailija
50/125 |
20.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työnnän sormen perseeseeni ja kuvittelen olevani jumala.

Anaalifiksaatio?

Senpä takia olenkin perselääkäri.

Vierailija
51/125 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/125 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä kassaneiti tekee, jos sopimattomia tunteita asiakasta kohtaan.  Samaa kuin lääkäri. Se on hei ja heippa ja seuraava potilas/asiakas. Ei siinä syviä tunteita ehdi kokea, hyvännäköisenä korkeintaan jotain pitää. Harvemmin aikuinen ihminen salamarakastuu asiakkaaseensa.

Vierailija
53/125 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä tarinassa on vähän epäsuhtaa sikäli kun sama lääkäri ei vastaanotolla tutki eläviä potilaita ja seuraavassa hetkessä ole tekemässä ruumiinavauksia. Eli ruumiinavauksia tekevä patologi/oikeuslääkäri ei näe komeita nuoria miehiä "vastaanotollaan". 

Vierailija
54/125 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
55/125 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdoit siinä lennossa patologiksi....?

Vierailija
56/125 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrialla hyvinkin yleistä, että potilas kuvittelee lääkärin olevan häneen ihastunut. Ei siinä sen kummempaa. Ei ne lääkärit töitä vapaa-ajalleen halua.

Vierailija
57/125 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos lääkäri ihastuu... se oli tässä se kysymys... t. Ap

Vierailija
58/125 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin.

Vierailija
59/125 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lääkäri ja ihastuin tosi lujaa pitkäaikaiseen potilaaseen (helppo vaiva, mutta vaati monta hoitokertaa).

En tehnyt mitään. Vieläkin harmittaa. Tuosta yli vuosi. Oli tosi samanlainen kuin minä ja juttu luisti, samanlainen arvomaailma ym. Ehdittiin siinä jutella aika paljon.

Mutta mitä mä olisin voinut tehdä? En tiedä. Jätin sitten tekemättä ja olen mennyt eteenpäin, mutta kyllä mä mietin että olisi pitänyt: tää on minun elämäni eikä kenenkään muun, mahdollisesti menetin loistavan kumppanin.

Vierailija
60/125 |
21.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tarinassa on vähän epäsuhtaa sikäli kun sama lääkäri ei vastaanotolla tutki eläviä potilaita ja seuraavassa hetkessä ole tekemässä ruumiinavauksia. Eli ruumiinavauksia tekevä patologi/oikeuslääkäri ei näe komeita nuoria miehiä "vastaanotollaan". 

Olen oikeuslääkäri. Tein tälle nuorelle miehelle päihdetutkimuksen, kun hän oli syyllistynyt rattijuopumukseen. Välissä kului vuosia ennen ruumiinavausta.

Olen muuten mies itsekin.