Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies halusi jäädä vauvan kanssa äidilleen yöksi ja nyt minua arvostellaan:(

Vierailija
17.11.2019 |

Mies lähti tänään päivällä vauvan 4kk kanssa käymään äidillään ja minä sain nukkua pitkät päiväunet.

Nyt kun mies ilmoitti että jäävät sittenkin yöksi sinne kysyin muutamalta ystävältäni lähtisivätkö he syömään mun kanssa niin kumpikaan ei päässyt mutta lisäksi vielä arvostelivat minua kuinka raaskin olla erossa vauvasta yhden yön?!?

Minä kun iloitsin yhdestä vapaaillasta niin nyt tuli vain paha mieli:(

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä juttu. Anoppi hoitaa lasta että mies pääsee vapaalle,!

Mun mies ei rilluttele olin paikalla tai en:) Taisi olla enemmän symbioosissa vauvan kanssa kuin minä

46

Vierailija
62/64 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä hei!

Mulla oli loppupeleissä aika ihana ilta, kävin kylvyssä ja katsoin leffan.

Miehelläkin oli mennyt vauvan kanssa tosi hyvin, ja ei, mies ei ollut ”vapaalla” vaikka olikin äitinsä luona.

Suosittelen muillekkin äideille antamaan enemmän vastuuta isälle vauvasta, ihan yhtälailla se isä nauttii vauvan kanssa olosta kuin sinä itsekkin.

Meillä isä on osallistunut vauvan hoitoon alusta alkaen, hoitanut kylvetykset ja vaipanvaihdot sekä lenkkeilyt vauvan kanssa yms.

Tämä oli eka kerta kun eivät olleet yötä kotona mutta muutoin on kyllä hoitanut vauvan yösyöttöjä jo pienestä kun en imettänyt rintatulehduksen vuoksi kovin pitkään.

Kiitos niille jotka tsemppasivat:)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on naiselle susi. Ja kun elämänpiiri on kapea, muodostuvat pätemisen aiheiksi aivan hölmöt asiat.

Vierailija
64/64 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo oikeesti ole sen lapsen kannalta hyvä, jos ap on vauvan ensisijainen hoitaja. Ja ilmeisesti hän on? Kyllä yön yön yli oleminen on pitkä aika vauvalle. Tämä on fakta ja jos ei sitä kestä ilman marttyroijalle, niin ei voi mitään. Suurin osa kiinnittää näköjään huomionsa äitiin ja äidin mieleen. Vauva ei paljon kiinnosta.

Olet väärässä. Ihmiskunnan historiassa vain pieni hetki on ollut aikaa, jossa äidit pitävät pääasiassa tehtävänään vauvan hoitoa. Iso osa historiaa on ollut, että koko suku tai kylä tai jopa pieni sisar hoitaa paljon lasta, kun äiti tehnyt maatilan tms töitä siinä missä muutkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi