Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies halusi jäädä vauvan kanssa äidilleen yöksi ja nyt minua arvostellaan:(

Vierailija
17.11.2019 |

Mies lähti tänään päivällä vauvan 4kk kanssa käymään äidillään ja minä sain nukkua pitkät päiväunet.

Nyt kun mies ilmoitti että jäävät sittenkin yöksi sinne kysyin muutamalta ystävältäni lähtisivätkö he syömään mun kanssa niin kumpikaan ei päässyt mutta lisäksi vielä arvostelivat minua kuinka raaskin olla erossa vauvasta yhden yön?!?

Minä kun iloitsin yhdestä vapaaillasta niin nyt tuli vain paha mieli:(

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata pahoittaa mieltään, aina niitä arvostelijoita piisaa. Nauti vapaastasi!

Vierailija
2/64 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät vaihtoon. Et tehnyt mitään väärää ap, olisin tehnyt samoin :) <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi ei, ihana mies sinulla, ja varmasti pärjäävät. Nauti vapaaillasta vaikka yksin.

Vierailija
4/64 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on ystäviä...

Vierailija
5/64 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monille on vaikeaa olla erossa noin pienestä muutamaa tuntia enempää, mutta kiva että teillä asia järjestyi ja saat levätä.

Vierailija
6/64 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia että isä jää äidin luokse yöksi, ja vielä 4 kk vauvan kanssa.

Vierailija
7/64 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vissiin imetä?

Vierailija
8/64 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en olisi voinut olla mun vauvoista yötä erossa. 4kk ovat täysimetykselläkin. Mutta jos isällä ja vauvalla on turvallinen kiintymyssuhde (siis myös vauvan mielestä) ja teidän vauva juo korviketta, niin mikäs siinä :)

Vierailija
9/64 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyivät vai arvostelivat?

Olisin itsekin saattanut kysyä että kuinka kestät olla erossa vauvasta. Minulle se olisi ollut tosi rankkaa henkisesti. Mutta en kyllä tarkoittaisi sitä arvosteluksi vaan miettisin vaan kuinka erilaisia me ihmiset ollaan. Ei parempia /huonompia vaan miten eriarvoinen voi tosiaan suhtautua asioihin.

Vierailija
10/64 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies otti mukaan vaatetta ja vaippoja pariksi päiväksi vai miten se muuten vauvan kanssa jäi äidilleen? On tuttipulloja, korviketta jne. mukana?

Ei meillä mies olisi ikinä tajunnut, että kun lähtee pariksi tunniksi pois kotoa, niin voi pakata mukaan parin päivän tavarat. Ihana mies sinulla, kun osaa ennakoida sen, että ei ole maanantaina työpäivää ja saa olla äidin luona täysihoidossa.

Vierailija
11/64 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan isäkin vanhempi ja siellä isovanhemmat, mutta onko vähän masennusta sinulla? Imetys, kiintyminen? Hyvä silti, että isä huomioi sinut.

Vierailija
12/64 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, että kellään on noin paskoja muutamaa tai kumpaakaan ystävää. :D

Vierailija
13/64 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mies otti mukaan vaatetta ja vaippoja pariksi päiväksi vai miten se muuten vauvan kanssa jäi äidilleen? On tuttipulloja, korviketta jne. mukana?

Ei meillä mies olisi ikinä tajunnut, että kun lähtee pariksi tunniksi pois kotoa, niin voi pakata mukaan parin päivän tavarat. Ihana mies sinulla, kun osaa ennakoida sen, että ei ole maanantaina työpäivää ja saa olla äidin luona täysihoidossa.

Varmaan siellä äidin luona ei ole kauppoja 😂

Vierailija
14/64 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niilläkin on tenavia niin niidenhän pisti vihaksi. Kun eivät ilmeisesti oo itte saaneet koskaan vapaata, eihän silloin muittenkaan pidä saada. Heitä paha mieli sivuun ja nauti yksinolosta, hae vaikka kotia jotain hyvää sapuskaa ja herkkuja.

Vierailija
15/64 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on aina hoitokassissa vaihtovaatteet, vaippoja, korvike purkki ja yksi pullo mukana. Lisäksi vielä puhdistusliinoja, harso... tietenkin, vaikka vaan kauppaan lähtisin.

Vierailija
16/64 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En imetä enää, ja en ymmärrä miksi en kestäisi olla erossa yhtä yötä, tulevat aamulla takaisin kotiin.

Mies on aivan mahtava isä ja varmasti pärjää vauvan kanssa, minä olen (olin) lähinnä onnessani että saan olla yksin, käydä kylvyssä ja lukea kirjaa sekä nukkua täydet yöunet.

Toki on minulla ikävä molempia mutta ei nyt niin paljon että en yhtä yötä ”kestäisi”

Ap

Vierailija
17/64 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyivät vai arvostelivat?

Olisin itsekin saattanut kysyä että kuinka kestät olla erossa vauvasta. Minulle se olisi ollut tosi rankkaa henkisesti. Mutta en kyllä tarkoittaisi sitä arvosteluksi vaan miettisin vaan kuinka erilaisia me ihmiset ollaan. Ei parempia /huonompia vaan miten eriarvoinen voi tosiaan suhtautua asioihin.

Noinkin epäoleellinen kysymys sisältää aika rankan arvostelun.

Vierailija
18/64 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on aina hoitokassissa vaihtovaatteet, vaippoja, korvike purkki ja yksi pullo mukana. Lisäksi vielä puhdistusliinoja, harso... tietenkin, vaikka vaan kauppaan lähtisin.

Yksi purkki korviketta ei kyllä riitä koko yöksi ja aamuksi. Eikä yksi pullo. Tuon ikäiselle pullot pitää vielä pestä ja keittää.

Vierailija
19/64 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä eka lapsenlapsi anopille siellä on varusteita varattu kolmevuotiaaksi asti😂

Ap

Vierailija
20/64 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo! Selvääkin selvempi provo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme