Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: Koetko seksielämäsi hyväksi lapsiperheen vanhempana?

Vierailija
17.11.2019 |

Jos kyllä, kuinka paljon erityistä vaivannäköä se vaatii? Kun sehän on selvä ettei lasten kotona ollessa voi olla edes äänekäs.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti kyllä. Mitään erityistä ei vaadi, toki nyt makkariin pitää mennä ja sulkea ovi. Ja lasten pitää olla nukkumassa.

Vierailija
2/40 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti kyllä. Mitään erityistä ei vaadi, toki nyt makkariin pitää mennä ja sulkea ovi. Ja lasten pitää olla nukkumassa.

Entäs se äänekkyys? Ja tapahtuuko aina vain makkarissa ja koet silti hyväksi? Eikö käy tylsäksi? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs se äänekkyys? Ja tapahtuuko aina vain makkarissa ja koet silti hyväksi? Eikö käy tylsäksi? Ap

Ei minulle sillä huoneella ole merkitystä. Ihan yhtä lailla hyvää seksiä saa makuuhuoneessa tai keittiössä. Äänekäs en ole koskaan ollut, siis siinä mielessä että kiljuisin ja huutaisin, ihan normaali äänenvoimakkuus riittää seksipuheisiin ja muihinkin ääniin. Sama miehellä. Pidän kaikenlaista kirkumista ja karjumista jopa turnoffina.

Vierailija
4/40 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
5/40 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen siis itse halujeni melkeinpä romahtaneen kun koen että lasten takia kotona eikä mielessäni ole tilaa eikä rauhaa keksittyä seksiin. Niin tätäkö tämä on sitten ainakin 10 vuotta vielä. Ap

Vierailija
6/40 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan ok lapsiperheaikana. Nyt eronneena ei juuri ole seksielämää, eikä haittaa yhtään. Olen huomannut, ettei se ole mikään perustarve.

Vierailija
7/40 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen siis itse halujeni melkeinpä romahtaneen kun koen että lasten takia kotona eikä mielessäni ole tilaa eikä rauhaa keksittyä seksiin. Niin tätäkö tämä on sitten ainakin 10 vuotta vielä. Ap

Nukkuvatko lapset teidän huoneessa?

Vierailija
8/40 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät nuku.

Ap

Vierailija
9/40 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät nuku.

Ap

No mikä sitten estää makuuhuoneessa seksin harrastamisen, kun lapset on saatu nukkumaan tai isommat lapset huoneisiin rauhoittumaan?

Vierailija
10/40 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh... Ei 10 vuotta riitä mihinkään... Odota, kun lapsesi tulevat teini-ikään ja kukkuvat kaiket yöt.

Vierailija
11/40 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sooloseksi on ihan ok. Eipä sitä muuta enää jaksa yrittää. Onneksi on eri makuuhuoneet.

Vierailija
12/40 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ollut jo kuukausia täysin miehen aloitteiden varassa koska minua ei jaksa perheen takia kiinnostaa nähdä enää yhtään vaivaa sen eteen jatkuvan perhe-elämän ohessa. Ap

Vierailija
13/40 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ongelma. Harrastamme miesystäväni kanssa seksiä lasten nukkuessa. Seksi toki rauhallisempaa lasten ollessa kotona ja ihanaa vaihtelua jos ovat yökylässä ja voi harrastaa aamuseksiä heti herättyään tai kesken päivän ja voi ratsastaa vauhdilla miettimättä liikkuuko sänky. Ei lapset seksiä estä, pitää vain huomioida, että eivät kuule tai näe.

Vierailija
14/40 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koen. Joskus joo kaipaa vähän spontaaniutta, tyyliin kesken ruuanlaiton pikaisia, mutta laadullisesti oikein hyvää seksiä saan kyllä lasten mentyä nukkumaan. Suihkussa tai makuuhuoneessa ovi kiinni. Meillä myös talossa yksi teini, joka saattaa valvoa pitkään ja hiippailla keittiössä yöpalalla tms mutta eipä ainakaan ole sanonut mitään nähneensä tai kuulleensa. Ja emme mekään ole erityisen äänekkäitä.

Vierailija
15/40 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi parani kun laitoin äijän kilometritehtaaseen.

Vierailija
16/40 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koen.

Juuri mikään muu meillä ei toimikaan. Seksi ja fyysinen yhteys kyllä. Mutta tunneyhteys on kovin heikko.

Tiina (kaksi kouluikäistä lasta ja yksi taapero)

Vierailija
17/40 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselle jatkuva äitiroolissa oleminen tekee sen, ettei samalla tavalla tee mieli kuin ennen lapsia. Mutta vaikka seksi on vähentynyt, kyllä se edelleen on oikein nautinnollista eivätkä lapset ole esteenä silloin kun mieli tekee.

Vierailija
18/40 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuseksiä kaipaan kovasti, se on sellainen asia mikä on vaikeutunut kovasti, kun lapset heräävät aika aikaisin. Joo, voisihan sitä laittaa herätyskellon, mutta ei nyt ehkä ihan vastaa sitä, että heräillään hitaasti jne.

Iltaisin ei ongelmaa. Paitsi oma jaksaminen.

Vierailija
19/40 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ongelma. Harrastamme miesystäväni kanssa seksiä lasten nukkuessa. Seksi toki rauhallisempaa lasten ollessa kotona ja ihanaa vaihtelua jos ovat yökylässä ja voi harrastaa aamuseksiä heti herättyään tai kesken päivän ja voi ratsastaa vauhdilla miettimättä liikkuuko sänky. Ei lapset seksiä estä, pitää vain huomioida, että eivät kuule tai näe.

Miesystävä ei taida olla lasten isä??

Ap

Vierailija
20/40 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi on ollut jo kuukausia täysin miehen aloitteiden varassa koska minua ei jaksa perheen takia kiinnostaa nähdä enää yhtään vaivaa sen eteen jatkuvan perhe-elämän ohessa. Ap

Mikä siinä arjen pyörittämisessä on nyt niin vaikeaa? Mistä kiikastaa? Itsepähän kirjoitit sen syyn nyt esille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi