Naiset, rehellisesti, ovatko nämä kovia vaatimuksia?
Toivoisin naiselta seuraavia asioita:
- 25-40v (noin)
- normaalipainoisuus, vartalo ei pyöreä. Ei tarvitse olla laittautunut
- liikkuu jonkin verran, intohimoihin ei kuulu herkuttelu tai hemmottelu/luksus
- pitää luonnosta, vihreät arvot (= ei halua lennellä ulkomaille)
- lapseton, tai lapset muuttaneet kotoa (mahdollista ikähaitarin yläpäässä)
- ei tupakoi, käyttää alkoholia kohtuudella
- tulee omillaan toimeen
- kiinnostunut minusta, ei minusta koska tarvitsee miehen johonkin tarkoitukseen
- yhtä mielenkiintoinen ja aktiivinen kuin minäkin (olen jäävi arvioimaan itseäni näissä, jos olenkin oikeasti tylsä, nainenkin saa sitten olla)
Olen itse:
- 34v
- 174cm
- ei raamikas tai lihaksikas, ei komea tai miehekäs
- omillaan toimeentuleva, mutta en hyvätuloinen
- en tupakoi, käytän alkoholia kohtuudella
- sosiaalisesti melko taitava, mutta en johtajatyyppi
- enemmän kamumiestyyppiä kuin sellainen fyysisesti etenevä mies joka osoittaa halunsa nopeasti
- koulutus AMK
- vihreät arvot, pidän luonnosta, harrastan liikuntaa. En kuitenkaan ole muodikas hipsteri
Tajuan etten edusta miesten kärkikaartia. Kun naisista puolet on ylipainoisia, suurin osa nauttii herkuttelusta ja matkustelusta ulkomaille, ja tyypillisesti miehen halutaan olevan aktiivisempi ja johtavampi osapuoli, tavoittelenko itse naisten eliittiä? Olen alkanut uskoa että asia on näin.
Mitä olen palstaa lukenut, tänne on kirjoitellut miehiä jotka muistuttavat minua, mikä kertoo karun totuuden siitä kuinka heikkoa tasoa olen. Elättelen silti toivoa kumppanista joskus, mutta en ala esittämään reipasta ja remppavaa perusmiestä saadakseni perusnaisen jollaisesta en ole kiinnostunut.
Kiitos.
Kommentit (177)
Ei ole erityisen kovat vaaatimukset.
Muuten sopii moni kohta itseeni mutta en tule toimeen omillani, sillä olen pitkäaikaistyötön, tulen kyllä toimeen vähällä.
Samoin tykkään luonnosta, en syö lihaa jne, mutten silti ole arvoiltani vihreä. Ulkomaan matkailusta en välitä.
Mutta kannatan perinteisiä sukupuolirooleja ja olen muutenkin aika vanhanaikainen ja konservatiivinenkin jopa. Siksi odotan että mies on ns. perinteinen miehekäs mies. Eli en toisaalta välttämättä aloituksen perusteella olisi välttämättä kiinnostunut ap: kaltaisesta miehestäkään, sillä aloituksen perusteella häntä ei kiinnosta olla ns. maskuliininen mies, jollaista itse pitkälti arvostan, enkä tällä tarkoita mitään viinaan menevää naistenhakkaajaa ;D
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän aloituksen tarkoitus ollut vain paheksua naisten lihavuutta ja mieltymystä nautintoa tuottaviin asioihin. Tosin samanlaisiahan suomalaiset miehet ovat. Mutta pisteitä hieman erilaisesta tulokulmasta.
En bongannut ap:n viestissä kohtaa jossa paheksuttiin nautintoja. Taisit siis keksiä omasta päästäsi sen mitä aloituksessa sanottiin ja tarkoitettiin?
Ap mainitsi ettei halua kumppania jolle herkuttelu tai luksus ovat intohimoja.
Nuo eivät myöskään ole synonyymejä nautinnoille. Nautintoja kun on monenlaisia.
M/40+
Rakastuminen on kyllä sikäli jännittävä juttu, että silloin kaikki omaan ideaalikumppaniin liittyvät vaatimukset tapaavat unohtua. Siksi kenenkään ei pitäisi tyytyä tai kelvata, vaan olla sen rakkaimman silmissä se kaikkein ihanin satujen prinsessa tai prinssi. Sellainen suhde oikeasti kantaa myös vaikeina hetkinä:)
N23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten ok vaatimukset, mutta jos itse olet ylipainoinen, et voi vaatia normaalipainoista naista.
En ole ylipainoinen. Olen melko hyväkuntoinen, mutta se ei näy ulkoisesti siten että olisin "iso" tai "lihaksikas". Six-packia ei ole.
Ap
Et ole hyväkuntoinen, jos se ei näy ulospäin. Kyllä hyväkuntoisuus vaan näkyy ulospäin. Miehen on helppo saada six pack, joten rasvaprosenttisi on korkea, ainakin 20 %. Olet siis aika pyöreä, mutta silti haluat hoikan naisen. Vaadit kyllä liikaa ja olet epärealistinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten ok vaatimukset, mutta jos itse olet ylipainoinen, et voi vaatia normaalipainoista naista.
En ole ylipainoinen. Olen melko hyväkuntoinen, mutta se ei näy ulkoisesti siten että olisin "iso" tai "lihaksikas". Six-packia ei ole.
Ap
Et ole hyväkuntoinen, jos se ei näy ulospäin. Kyllä hyväkuntoisuus vaan näkyy ulospäin. Miehen on helppo saada six pack, joten rasvaprosenttisi on korkea, ainakin 20 %. Olet siis aika pyöreä, mutta silti haluat hoikan naisen. Vaadit kyllä liikaa ja olet epärealistinen.
No niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
"- normaalipainoisuus, vartalo ei pyöreä. Ei tarvitse olla laittautunut"
No mä tunnistin kyllä itseni ap:n listasta siinä mielessä, että oon normaalipainoinen, luonnossa viihtyvä, lapseton (enkä halua lapsia) jne jne. Mä en itse haluaisi myöskään miestä, joka lentää jatkuvasti TAI käy risteilyillä/reittimatkoilla, koska se on järkyttävän saastuttavaa sekin. Ei vaan sopisi omiin arvoihini. Olen myös vegaani.
Eli siinä mielessä komppaan sitä, joka aiemmin totesi että eiköhän tällaisista vihervassarivegaaneista löytyisi ap:lle sopiva nainen, uskoisin että vaikka ympäristöjärjestöjen toiminnasta luulisi löytyvän yllin kyllin sopivaa tarjontaa. Mikset lähtisi sieltä katsomaan? Jos ei muuta niin löytyy uusia samanhenkisiä ystäviä.
Tuo herkuttelujuttu on nostanut paljon tunteita, mä en itsekään tykkäisi kyllä miehestä jonka kanssa pitäis joka päivä vääntää joku kolmen lajin insta-illallinen. Syön pääosin suht askeettisesti eli ruoka ei ole mulle se juttu elämässä, josta saan isoimmat hemmottelukokemukset irti. Eikö ole vaan hyvä että ap tietää mistä tykkää, kyllä iso ero vaikka päivittäisessä ruokailussa tuo riitoja pidempään suhteeseen. Jos siis vaikka asutaan yhdessä ja toiselle riittää hyvin lämmittää eilistä ruispuolukkapuuroa illalliseksi, toinen haluaa loihtia gourmeta. Parempihan se on että samoista jutusta tykkäävät päätyvät yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Sanon tämän puolileikilläni.
Perusperttien ja tavistiinojen ulkopuolella on oman elämänsä yksinäiset sudet, taiteilijat, tieteilijät ja muut. Siinä kategoriassa arvostetaan miestä joka on oman polkunsa kulkija ilman anteeksipyytelyä sen suhteen mistä hän pitää ja mitä hän haluaa. Se mies ei selittele, pyytele anteeksi tai laske rimaa.
Suosittelen että ap katsoo tätä ketjua ja ottaa opikseen. Ap unohti paikkansa, sai nuhtelut, ja nyt selittelee kuinka herkuttelu on ok ja kyllähän hän sen luksuksenkin hyväksyy. Pian ap hyväksyy ylipainoisuuden ja sen jos naisella on muutama lapsikin joiden elättämisessä hän toki herrasmiehenä auttaa. Ja senkin jälkeen ap on m.lkku, jonka pitää myötäillä naisia lisää koska kehtasi avausviestissä puhua mitä ajattelee. Ehkä sitten ap nousee kategoriaan jossa naisen voi saada, mutta kriteerejä ei saa olla.
Oma elämä naisten suhteen muuttui kun lopetin myötäilyn. Otin riskin että jospa olenkin todellisuudessa k.sipäämies. En ollut, riski kannatti. Osa naisista lakkasi kaveeraamasta, ne joista pidän, alkoivat pitämään enemmän.
M/40+
Mitä tarkoitat myötäilyn lopettamisella? Myötäilyn kaikille naisille vai niille joista tahdoit enemmän?
Naisethan ovat jo aikaa sitten lopettaneet myötäilyn, koska ovat tajunneet, että on ihan piinaa olla suhteessa, jossa ei voi olla oma itsensä. On kivempi olla sinkku. Hyvä, jos miehet alkavat hoksata saman, sillä myötäilijämiehen kanssa ei ole kiva olla liitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap:n omiin spekseihin nähden hänen vaatimuksensa ovat todella kovia.
Jos nuo ovat kovia vaatimuksia, naisten taso on romahtanut muutamassa kymmenessä vuodessa.
Kerrataan.
- Ap:lle kävisi yli 5v vanhempi nainen
- ei tarvitse olla kaunis
- saa olla laittautumaton
- normaalipainoinen, liikkuuu jonkin verran
- vihreissä naisenemmistö ja suurin osa ilmastoaktiiveista naisia, joten miten voi muka olla vaikeaa löytää nainen joka ei harrasta järkyttävän saastuttavaa lentelyä ulkomaille?
- ei vaatimuksia koulutuksen, työn, ym osalta kunhan elättää itsensä
- ei röökimuija eikä alkkisJa tämä on kovatasoinen nainen?
Siis mitä vttua?
Kuka haluaisi olla tuollaisen ihmisen nainen? Tietäisi olevansa miehensä mielestä tasoton. Ettekö te tollot nyt tosiaankaan tajua, että sen ihmisen pitää tuntua erityiseltä, jonka kanssa ollaan. Eikä siinä ole kyse mistään ulkonäöstä tai tulotasosta vaan henkisestä yhteydestä ja oikeasta ihastumisesta.
Ap kuulostaa yhdeltä tyypiltä jonka treffasin. Kiva ja fiksu, hyvät arvot. Mut meitä erotti olemisen tapa. Miehen halaus oli järkyttävän varovainen (kaverimiehen etäinen hipaisu. Ei aloitteellinen). Hän kertoi syövänsä vain polttoaineeksi, ei omien sanojensa mukaan erottanut juuri makuja tai välittänyt niistä. Itse arvostan kaikenpuolista fyysistä nautintoa hyvin paljon. Juoksulenkki on mulle yksi niistä, ei asketismia, itseleivotut sämpylät yhtä herkkua kuin ravintolapihvi. Mut ajattelin heti et ei nähdä elämää samasta kulmasta ja siihen jäi homma.
Ap lie viisas kun ei etsi herkuttelijaa, jos on itse ihan muuta.
Kyllä siviililtä vielä nunnukoita löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
"- normaalipainoisuus, vartalo ei pyöreä. Ei tarvitse olla laittautunut"
Juuri niin. Eli naisen tulee olla hoikka. Ne normaalipainoiset naiset, jotka eivät ole hoikkia, tuppaavat olemaan pikkuisen pyöreän puolella. Sanotaan nyt että jo bmi 23 tarkoittaa sellaista, että kyllä siinä kropassa läskiäkin on, vaikka täysin normaalipainoinen onkin.
No arvioidaampa. Tn=todennäköisyys, luvut vedetty hatusta.
- 25-40v (noin), tn=0,4
- normaalipainoisuus, vartalo ei pyöreä. Ei tarvitse olla laittautunut, tn=0,7
- liikkuu jonkin verran, intohimoihin ei kuulu herkuttelu tai hemmottelu/luksus, tn=0,6
- pitää luonnosta, vihreät arvot (= ei halua lennellä ulkomaille), tn=0,6
- lapseton, tai lapset muuttaneet kotoa (mahdollista ikähaitarin yläpäässä), tn=0,5
- ei tupakoi, käyttää alkoholia kohtuudella, tn=0,7
- tulee omillaan toimeen, tn=0,75
- kiinnostunut minusta, ei minusta koska tarvitsee miehen johonkin tarkoitukseen, tn=0,7
- yhtä mielenkiintoinen ja aktiivinen kuin minäkin (olen jäävi arvioimaan itseäni näissä, jos olenkin oikeasti tylsä, nainenkin saa sitten olla), tn=?
(0,4*0,7*0,6*0,6*0,5*0,7*0,75*0,7)*100=1,8 %
Todennäköisyys, että kohtaamasi nainen on vaatimuksiesi mukainen on siis 1,8 %. Minusta vaatimustaso on tällä perusteella aika kova, kun vielä otetaan se huomioon se, että kemioiden tulisi kohdata ja karsii joukkoa entisestään.
Vierailija kirjoitti:
No arvioidaampa. Tn=todennäköisyys, luvut vedetty hatusta.
- 25-40v (noin), tn=0,4
- normaalipainoisuus, vartalo ei pyöreä. Ei tarvitse olla laittautunut, tn=0,7
- liikkuu jonkin verran, intohimoihin ei kuulu herkuttelu tai hemmottelu/luksus, tn=0,6
- pitää luonnosta, vihreät arvot (= ei halua lennellä ulkomaille), tn=0,6
- lapseton, tai lapset muuttaneet kotoa (mahdollista ikähaitarin yläpäässä), tn=0,5
- ei tupakoi, käyttää alkoholia kohtuudella, tn=0,7
- tulee omillaan toimeen, tn=0,75- kiinnostunut minusta, ei minusta koska tarvitsee miehen johonkin tarkoitukseen, tn=0,7
- yhtä mielenkiintoinen ja aktiivinen kuin minäkin (olen jäävi arvioimaan itseäni näissä, jos olenkin oikeasti tylsä, nainenkin saa sitten olla), tn=?(0,4*0,7*0,6*0,6*0,5*0,7*0,75*0,7)*100=1,8 %
Todennäköisyys, että kohtaamasi nainen on vaatimuksiesi mukainen on siis 1,8 %. Minusta vaatimustaso on tällä perusteella aika kova, kun vielä otetaan se huomioon se, että kemioiden tulisi kohdata ja karsii joukkoa entisestään.
kts. tummennettu teksti.
Lopulla ei ole sen jälkeen mitään merkitystä mikäli tarkoituksena ei ollut opettaa todennäköisyyslaskentaa.
Vierailija kirjoitti:
Rakastuminen on kyllä sikäli jännittävä juttu, että silloin kaikki omaan ideaalikumppaniin liittyvät vaatimukset tapaavat unohtua. Siksi kenenkään ei pitäisi tyytyä tai kelvata, vaan olla sen rakkaimman silmissä se kaikkein ihanin satujen prinsessa tai prinssi. Sellainen suhde oikeasti kantaa myös vaikeina hetkinä:)
N23
Oletkos vapaa, sinä kaunissieluinen nainen? Prinsessa satumaan :)
M28
Parikin on kommentoinut että kuinka timmiä ap:n on lupa toivoa, riippuen missä kunnossa hän on itse.
Oma vartalo on vähän kuin tällainen. Voisiko joku kertoa mitä minun on lupa toivoa, ja saisiko perustelut kiitos? En mielestäni ole huonokuntoinen.
https://www.dsquared2.com/42/42675712QJ_21_m.jpg
M, 38v
No tämä läski nainen on kerännyt varallisuutta muutaman sataa tuhatta samalla kun on elänyt mukavasti elämästä nauttien ja ostaen kaiken tarpeellisen (ja vähän tarpeetontakin).