Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, rehellisesti, ovatko nämä kovia vaatimuksia?

Vierailija
17.11.2019 |

Toivoisin naiselta seuraavia asioita:

- 25-40v (noin)
- normaalipainoisuus, vartalo ei pyöreä. Ei tarvitse olla laittautunut
- liikkuu jonkin verran, intohimoihin ei kuulu herkuttelu tai hemmottelu/luksus
- pitää luonnosta, vihreät arvot (= ei halua lennellä ulkomaille)
- lapseton, tai lapset muuttaneet kotoa (mahdollista ikähaitarin yläpäässä)
- ei tupakoi, käyttää alkoholia kohtuudella
- tulee omillaan toimeen
- kiinnostunut minusta, ei minusta koska tarvitsee miehen johonkin tarkoitukseen
- yhtä mielenkiintoinen ja aktiivinen kuin minäkin (olen jäävi arvioimaan itseäni näissä, jos olenkin oikeasti tylsä, nainenkin saa sitten olla)

Olen itse:
- 34v
- 174cm
- ei raamikas tai lihaksikas, ei komea tai miehekäs
- omillaan toimeentuleva, mutta en hyvätuloinen
- en tupakoi, käytän alkoholia kohtuudella
- sosiaalisesti melko taitava, mutta en johtajatyyppi
- enemmän kamumiestyyppiä kuin sellainen fyysisesti etenevä mies joka osoittaa halunsa nopeasti
- koulutus AMK
- vihreät arvot, pidän luonnosta, harrastan liikuntaa. En kuitenkaan ole muodikas hipsteri

Tajuan etten edusta miesten kärkikaartia. Kun naisista puolet on ylipainoisia, suurin osa nauttii herkuttelusta ja matkustelusta ulkomaille, ja tyypillisesti miehen halutaan olevan aktiivisempi ja johtavampi osapuoli, tavoittelenko itse naisten eliittiä? Olen alkanut uskoa että asia on näin.

Mitä olen palstaa lukenut, tänne on kirjoitellut miehiä jotka muistuttavat minua, mikä kertoo karun totuuden siitä kuinka heikkoa tasoa olen. Elättelen silti toivoa kumppanista joskus, mutta en ala esittämään reipasta ja remppavaa perusmiestä saadakseni perusnaisen jollaisesta en ole kiinnostunut.

Kiitos.

Naiset, rehellisesti, ovatko nämä kovia vaatimuksia?

Vaihtoehdot

Kommentit (177)

Vierailija
1/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen liian vanha sinulle ja varattu nainen mutta ei ole liikaa vaadittu.

Vierailija
2/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat ”vaatia” vaikka miljonäärimissimallia. Kenelläkään vaan ei ole velvollisuutta sitä sulle antaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi noin vanhan ja tylsän kanssa.

N25

Vierailija
4/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Kai se sillä selviää löydätkö tuollaista naista vai et. Jos löydät, et vaatinut liikaa.

Vierailija
5/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet miehenä bottom 20-25% luokkaa. Olet lähes kaikessa keskitasoa alempana (pituus, raamikkuus, aloitekyky), tai keskitasoa (koulutus). Ainoastaan sosiaalisista taidoista pieni plussa.

Ulkonäöllistä tasoasi vastaa lyhyt ja pyöreä nainen.

Haet mielenkiintoista naista. Tavisnainen pitää herkuttelusta, matkustelusta ja haaveilee luksuksesta joihin keskiluokkaisella ei ole varaa. Ja todellakin haluaa miehen olevan aktiivisempi, johtavampi, dominoivampi ja mielenkiintoisempi osapuoli.

Sen lisäksi haluat suhteeseen joka ei perustu naisen tarpeisiin. Suurin osa perusperteistä pariutuu vain koska nainen haluaa perheen tai uuden iskän perheelle.

Sinun hakemasi nainen on joko tasokas tai haluaa sinkkuilla ja keskittyä harrastuksiin (mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa = ei-komean ja ei-karismaattisen miehen kanssa).

Äänestin "kyllä".

Vierailija
6/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ok vaatimukset, mutta jos itse olet ylipainoinen, et voi vaatia normaalipainoista naista.

Vierailija
7/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole miesten eliittiä, mutta olen kyllä pitkä ja ihan komeakin ainakin osan naisten mielestä. Lihaksikas en ole mutta jäntevä kylläkin kiitos urheilun. Autoa en omista ja olen perusduunari, koulutuksena amis.

Minulla on ollut kriteereinä henkisten arvojen osalta luotettavuus, itsenäisyys ja yleisesti edes suunnilleen samanlaiset elämänarvot kuin itselläni. Noiden lisäksi olen aina arvostanut käytännön järkeä tai ns.maalais/kaupunkilaisjärkeä. Ulkonäön puolesta taas normaalipainoisuus, hoikkuus, omasta mielestäni kivannäköiset kasvot ja hiukset. Naapurintyttömäinen look iskee kunhan on normaalipainoinen. Tietynlainen ruumiinrakenne on plussaa eli pitkät sääret, muodokas, mutta pieni takapuoli ja pienet rinnat ehdottomasti iso plussa mutta eivät välttämättömiä.

Sittemmin löysin kaikkiin kriteereihin osuvan naisen, joka kelpuutti myös minut. yhdessä ollaan oltu jo 10v ja yhdessä vanhennutaan. Että aina voi onnistua, mutta eihän siitä takeita ole.

Vierailija
8/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ok vaatimukset, mutta jos itse olet ylipainoinen, et voi vaatia normaalipainoista naista.

En ole ylipainoinen. Olen melko hyväkuntoinen, mutta se ei näy ulkoisesti siten että olisin "iso" tai "lihaksikas". Six-packia ei ole.

Ap

Vierailija
9/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mulla on jo mies.

Vierailija
10/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoreetikko kirjoitti:

Olet miehenä bottom 20-25% luokkaa. Olet lähes kaikessa keskitasoa alempana (pituus, raamikkuus, aloitekyky), tai keskitasoa (koulutus). Ainoastaan sosiaalisista taidoista pieni plussa.

Haet mielenkiintoista naista. Tavisnainen pitää herkuttelusta, matkustelusta ja haaveilee luksuksesta joihin keskiluokkaisella ei ole varaa. Ja todellakin haluaa miehen olevan aktiivisempi, johtavampi, dominoivampi ja mielenkiintoisempi osapuoli.

Sen lisäksi haluat suhteeseen joka ei perustu naisen tarpeisiin. Suurin osa perusperteistä pariutuu vain koska nainen haluaa perheen tai uuden iskän perheelle.

Sinun hakemasi nainen on joko tasokas tai haluaa sinkkuilla ja keskittyä harrastuksiin (mieluummin yksin kuin huonossa suhteessa = ei-komean ja ei-karismaattisen miehen kanssa).

Äänestin "kyllä".

Äänestin "Ei", mutta vaikutat kuvauksesi perusteella hieman tylsältä. Mitä haluat elämältä, mitkä ovat intohimosi? Olet sen verran nuori, että minua kiinnostaa nykytilannettasi enemmän potentiaalisi.

Vierailija
11/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tuo vaatimus, että nainen ei saa nauttia hemmottelusta. Ilmeisesti vaahtokylpy tai saunominen pitkän kaavan mukaan on no-no, pikaisen suihkun pitää riittää. Ja vielä niin, että vesi on niin kylmää että palelee. Hiuksetkin naisen pitää saksia itse ettei vaan mene kampaajalle hemmottelemaan itseään. Tuollaisessa perheessä ei edes sairas saa hemmottelua, jokaisen pitää sairaana vääntäytyä itse ruokakauppaan ja apteekkiin.

Vierailija
12/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saat ”vaatia” vaikka miljonäärimissimallia. Kenelläkään vaan ei ole velvollisuutta sitä sulle antaa.

Tämä on outo kommentti. Miesten naismaku yksilötasolla ei kulje lineaarisella viivalla jonka huipulla on miljonäärimissimalli. Ei pitäisi olla vaikea ymmärtää, että tavisnainen on se monille monille miehille se tavoittelluin ja halutuin kumppani.

ei-ap

Vierailija
13/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 11 jatkaa vielä. Aloittaja nauttii alkoholia eli hemmottelee itseään. Hyihyi, se pitää lopettaa. Itsetehty tyrnimehu ilman sokeria riittää oikein hyvin.

Vierailija
14/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimuksesi ovat reilusti ylimitoitettuja. Milloin te miehet tajuatte oikeasti että Suomessa on tosi paljon vähemmän naisia kuin miehiä eli nainen valitsee? Siis ns. naimaikäisiä ei lapsia/mummoja/pappoja..

Vierailija
15/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasoteoreetikko kirjoitti:

Äänestin "kyllä".

Äänestin "Ei", mutta vaikutat kuvauksesi perusteella hieman tylsältä. Mitä haluat elämältä, mitkä ovat intohimosi? Olet sen verran nuori, että minua kiinnostaa nykytilannettasi enemmän potentiaalisi.

Potentiaali = potentiaalinen tulotaso ja yhteiskunnallinen asema.

Vierailija
16/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ole, toivottavasti löydät kumppanin.

Mutta silloin jos sattuu tosissaan rakastumaan, ei noilla vaatimuksilla ole minkäänlaista merkitystä. Merkitystä on vain tunteella.

Onko kumppanin haku nykyisin todella tuollaista, että listan vaatimukset pitää täyttyä.

Jos ei täyty, niin kumppanuutta ei synny. . Nyt ymmärrän, miksi Suomessa on niin paljon sinkkutalouksia.

Ihmiset elävät kuin pörssissä, arvo alenee ja nousee.

Vierailija
17/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitenkään valtavat vaatimukset noin listattuna. Hyvin yleisluonteisia ja moni tavisnainen menee noihin rajoihin. Herkuttelukohtaa en oikein ymmärtänyt. Viimeinen toive on mystinen näin vieraan silmin:)

N40+

18/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin naiselta seuraavia asioita:

- 25-40v (noin)

- normaalipainoisuus, vartalo ei pyöreä. Ei tarvitse olla laittautunut

- liikkuu jonkin verran, intohimoihin ei kuulu herkuttelu tai hemmottelu/luksus

- pitää luonnosta, vihreät arvot (= ei halua lennellä ulkomaille)

- lapseton, tai lapset muuttaneet kotoa (mahdollista ikähaitarin yläpäässä)

- ei tupakoi, käyttää alkoholia kohtuudella

- tulee omillaan toimeen
- kiinnostunut minusta, ei minusta koska tarvitsee miehen johonkin tarkoitukseen

- yhtä mielenkiintoinen ja aktiivinen kuin minäkin (olen jäävi arvioimaan itseäni näissä, jos olenkin oikeasti tylsä, nainenkin saa sitten olla)

Olen itse:

- 34v

- 174cm

- ei raamikas tai lihaksikas, ei komea tai miehekäs

- omillaan toimeentuleva, mutta en hyvätuloinen

- en tupakoi, käytän alkoholia kohtuudella

- sosiaalisesti melko taitava, mutta en johtajatyyppi

- enemmän kamumiestyyppiä kuin sellainen fyysisesti etenevä mies joka osoittaa halunsa nopeasti

- koulutus AMK

- vihreät arvot, pidän luonnosta, harrastan liikuntaa. En kuitenkaan ole muodikas hipsteri

Tajuan etten edusta miesten kärkikaartia. Kun naisista puolet on ylipainoisia, suurin osa nauttii herkuttelusta ja matkustelusta ulkomaille, ja tyypillisesti miehen halutaan olevan aktiivisempi ja johtavampi osapuoli, tavoittelenko itse naisten eliittiä? Olen alkanut uskoa että asia on näin.

Mitä olen palstaa lukenut, tänne on kirjoitellut miehiä jotka muistuttavat minua, mikä kertoo karun totuuden siitä kuinka heikkoa tasoa olen. Elättelen silti toivoa kumppanista joskus, mutta en ala esittämään reipasta ja remppavaa perusmiestä saadakseni perusnaisen jollaisesta en ole kiinnostunut.

Kiitos.

Tuo on kyllä ihan hyvä pointti että tulevan mielitietyn pitäisi olla sellainen joka on kiinnostunut ilman ehtoja :) Itse myöskin huomannut ettei välttämättä olla pyyteettömällä mielellä liikenteessä. 

Tuossa lopussa ammut kyllä itseäsi nilkkaan kun trolliksi itsesi paljastat :D

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
19/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalit vaatimukset ja luulisi jopa, että olisi helppo löytää sellainen nainen.

Vierailija
20/177 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska tuo vaatimus, että nainen ei saa nauttia hemmottelusta. Ilmeisesti vaahtokylpy tai saunominen pitkän kaavan mukaan on no-no, pikaisen suihkun pitää riittää. Ja vielä niin, että vesi on niin kylmää että palelee. Hiuksetkin naisen pitää saksia itse ettei vaan mene kampaajalle hemmottelemaan itseään. Tuollaisessa perheessä ei edes sairas saa hemmottelua, jokaisen pitää sairaana vääntäytyä itse ruokakauppaan ja apteekkiin.

Tätä voisin tarkentaa.

Hemmoittelulla tarkoitin luksusta siinä stereotyyppisessä mielessä. Eli luksuksen pitää olla jotain hienoa ja kallista.

Tuollainen kuvaamasi luksus on sellaista jonka "tarjoamisesta" elämänkumppanilleni nauttisin suuresti. Olisi aivan parasta että jos vaikka pääsisin töistä aikaisemmin, lämmittäisin saunan, laittaisin kylvyn valmiiksi ja voitaisiin nauttia viikonlopusta yhdessä.

Ap