Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytärpuoli ei suostu syömään itsetehtyä italianpataa ja itseleivottuja sämpylöitä , pitäisi olla paahtista ja pussipataa

Vierailija
17.11.2019 |

Alkaa turhauttaa. Toisaalta kun miesystäväni ei ole mikään kokki niin ihmekös tuo. Ihana mies, mutta ruokavalio kuin opiskelijapojalla.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on sama, lapset eivät tykkää itsetehdystä italianpadasta mutta einesversiota vetäisivät kattilallisen kahteen pekkaan! Kai se on joku lisäaine joka maistuu hyvältä...

Siinä on joku mauste jota en ole selvittänyt. Eihän sitä jossain lidlin padassa ole, mutta jalostajan kyllä.

Jos syöt yli 10 kertaa Lidlin (tai jotain muuta) italianpataa niin siitä tulee uusi suosikkisi. Sama asia minkä tahansa tuotteen kanssa. Jos vaihdat levitettä niin ihan sama.

Vierailija
42/53 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro, että ei ole pakko syödä ja tulee uudestaan pöytään kun on oikeasti nälkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä eines-italianpadan, mutta miten sitä voi edes tehdä itse? Eihän "italianpata" ole edes mikään oikea ruoka... 

Vierailija
44/53 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitää toisten lapsia ruokkia? en minäkään tee ruokaa naapurin penskoille.

Vierailija
45/53 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksi pitää toisten lapsia ruokkia? en minäkään tee ruokaa naapurin penskoille.

Vaikka siksi, jos on varastanut lasten isän lasten biologiselta äidiltä. Mutta ethän sä näistä mitään tiedä.

Vierailija
46/53 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kyllä eines-italianpadan, mutta miten sitä voi edes tehdä itse? Eihän "italianpata" ole edes mikään oikea ruoka... 

Avasin ketjun myös vain kysyäkseni reseptiä. Koskaan en ole kuullut itse tehdystä "italianpadasta".

Vierailija
47/53 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avasin ketjun myös vain kysyäkseni reseptiä. Koskaan en ole kuullut itse tehdystä "italianpadasta".

Heh. Sama täällä. Googlasin sitten huvikseni, niin ne "itse tehdyt" italian padat koostuu jauhelihasta, spaghetista, tomaattimurskasta ja herne-maissi-paprika -sekoituksesta. :DDD Että siis tosi kulinaarista. En kyllä ihan oikeesti sädekehää kiillottaisi tällaisesta kokkauksesta. Mutta pätemisen aiheet kullakin. :DDD

Vierailija
48/53 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh. Sama täällä. Googlasin sitten huvikseni, niin ne "itse tehdyt" italian padat koostuu jauhelihasta, spaghetista, tomaattimurskasta ja herne-maissi-paprika -sekoituksesta. :DDD Että siis tosi kulinaarista. En kyllä ihan oikeesti sädekehää kiillottaisi tällaisesta kokkauksesta. Mutta pätemisen aiheet kullakin. :DDD

Kelpaisiko sulle paremmin, jos jauheliha on itse teurastettua Ylämaan karjaa takapihan niityltä, tomaatit kylpeneet ja kypsyneet oman tontin auringossa, paloiteltu ja keitetty kastikkeeksi, herneet, maissit, paprikat ja yrtit samaten oman kasvimaan satoa. Mitenköhän spagetti olisi tarpeeksi kulinaarinen... ehkä jos se on Italiassa parhaan pastamestarin käsityönä tehtyä täysjyväistä priimaa? Ei sillä silti, että sen sulle täytyisi kelvata.

Vierailija
49/53 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu paljon työtä tekee. Pidät iloisesti einespäivän aina kun tytär tulee kylään.

Vierailija
50/53 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaisiko sulle paremmin, jos jauheliha on itse teurastettua Ylämaan karjaa takapihan niityltä, tomaatit kylpeneet ja kypsyneet oman tontin auringossa, paloiteltu ja keitetty kastikkeeksi, herneet, maissit, paprikat ja yrtit samaten oman kasvimaan satoa. Mitenköhän spagetti olisi tarpeeksi kulinaarinen... ehkä jos se on Italiassa parhaan pastamestarin käsityönä tehtyä täysjyväistä priimaa? Ei sillä silti, että sen sulle täytyisi kelvata.

No kuule, syön kyllä ihan normiruokaa, vaikka luettelemasi ainekset kuulostaa kyllä hyvältä ;DD 

Lähinnä ihmettelen kun ap korostaa että pussipata on s****nasta, mutta itsetehty niiin terveellistä ja hyvää. En näe hirveästi eroa. Ehkä natriumglutamaattia toisessa vähän enemmän, riippuen miten ap maustaa jauhenlihan.

Vierailija
51/53 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä itse tehty italianpata on hassua siksi, että se mukailee samannimistä einestä sen sijaan, että olisi muhevaa ja maukasta pataruokaa italialaisittain.

En naureskele kyseiselle ruoalle vaan sen nimelle.

52/53 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset tekee taas tästäkin asiasta ongelman itselleen?

Itse vastaavassa tilanteessa tekisin ruokaa vain itselleni, tai hemmottelisin itseäni ravintolaillallisella ystävättärien kanssa.

Mies saa ihan keskenään herkutella jollain v*tun einesruuilla kakaroidensa kanssa, hoitakoot itse asian. Ei kiinnosta kokkailla joillekin nyrpisteleville tenaville.

Miksi te naiset alennutte tällaiseen? Mies vissiin vaan naureskelee vieressä...

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
53/53 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiaa nähnytkään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi