Mikä tuote on mullistanut elämäsi?
Onko jokin tuote suorastaan mullistanut elämäsi tai ihan vain esimerkiksi helpottanut arkeasi?
Minun elämäni paras päätös oli pyörtää arvoni ekologisesta siivouksesta ja alkaa ostamaan kertakäyttö pesuliinoja. Käytän näitä nyt wc:ssä ja lattianpesussa. Lisäksi minulla on desinfioivat pyyhkeet siltä varalta jos joku perheessä sairastuu. Olen satsannut muutenkin nyt siivoukseen ja olen päivittänyt pesuaineet parempiin ja ostanut arvokkaan, mutta hintansa väärtin varsi-imurin. Kyllä siivoaminen nyt maistuu.
Kommentit (74)
Imukuppidildo jossa tulista sinappia päällä.
Kuukautiskuppi on helpottanut elämää huimasti jo 15 vuotta!
Ne pyykin joukkoon laitettavat irtovärin nappaavat liinat ja kuivuri. Vaatteiden värit säilyy ja pöly käytännössä katosi kuivurin myötä.
Robotti-imuri. Aivan mahtava vempele!
Airfryer. En uskonut tällaisiin sielunvihollisen juoniin, mutta lahjaksi saatiin ja on helpottanut ja monipuolistanut ratkaisevasti monenlaisten ruokien laittamista kotona.
Pakastealtaasta valmiit sipulikuutiot. Inhoan sipulin pilkkomista.
Ilta magnesium. Vihdoinkin saan nukuttua.
Kuukautiskuppi. Oikein harmitti, miten monta vuotta tuli tapeltua tamponien ja siteiden kanssa ennen kuin kuppi tuli mun tietoisuuteni. Hankin sen saman tien, enkä sitten enää muuta käyttänyt. Sopi mulle erittäin hyvin. Nyt oon jo sen verran vanha, että enää ei ole tarvetta.
Toimiva täytekynä. Prkele. Sellanenkin on varmaan olemassa.
Kortsu, ei tuu enää mukuloita. T. lestadiolaismies
1000 cd levyä hyllyssä kun Spotify tuli nykyään en omista enää ainuttakaan.
VitaePro