Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jätit pikkujoulut käymättä?

Vierailija
17.11.2019 |

Kysymys otsikossa

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein jaksa juhlia, joissa ohjelma on alkoholi. Jos tehtäisiin jotain yhdessä, esim teatteri ja ruokailu ja sen jälkeen halukkaat voisivat jatkaa baariin, niin olisin ehdottomasti mukana. Saattaisin jopa käydä vielä baarissa yhdellä. Mutta monta tuntia juomista ja humalaisia keskusteluja, ei kiitos.

Toisekseen ehdin nähdä työkavereita joka päivä töissä. Jotkut työkaverit osaavat puhua vain töistä. Alkoholin kanssa se menee vielä sellaiseksi paasaamiseksi ja tiedetään kaikki ja nokitellaan jne.En sellaista jaksa vapaa-ajalla.

Mulla on muita harrastuksia, joiden parissa viettäisin kaiken aikani voisin. En halua tuhlata aikaani muiden juomisen katseluun.

Tässähän näitä syitä. Joku teatteri tai pakopelihuoneilta olisi mun juttu, mutta joku taas ei tykkäisi sellaisesta ja tykkää viettää pikkujouluja perinteisesti kosteasti.

Vierailija
22/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan humalaista käytöstä enkä edes pidä jouluruoasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa pienellä varauksella tosin, koska seur aamuna herätys klo06, mutta taidankin jättää kokonaan välistä, koska siellä on jokin "pukeudu kotimaiseksi artistiksi"- juttu ja en todellakaan jaksa/osaa moista vaivaa nähdä, kivempi olisi ollut vain pukeutua muuten kivasti ja arjesta poikkeavasti.

Näin meidän toimistossa tänävuonna.

Vierailija
24/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ihmetteli miksi tulin raskaaksi aina pikkujoulujen jälkeen.

Vierailija
25/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska ne järjestetään 150 kilometrin päässä yhdessä isomman yksikön kanssa työnantaja ei järjestä kuljetusta, matkat omalla kustannuksella. Tarjolla ei ole kunnon ruokaa vaan pientä naposteltavaa, mukana pitäisi viedä omat juomat. Ohjelmassa seurustelua ja tanssia

(= kännisten akkojen perseenheilutusta muutamalle miehelle), musiikit soittaa täysin tuntematon dj.

Yllätys yllätys meidän yksiköstä ei ole lähdössä ketään (eikä ketään meistä huolittu syksyllä suunnittelemaan pikkujouluja)...

Vierailija
26/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska ne järjestetään 150 kilometrin päässä yhdessä isomman yksikön kanssa työnantaja ei järjestä kuljetusta, matkat omalla kustannuksella. Tarjolla ei ole kunnon ruokaa vaan pientä naposteltavaa, mukana pitäisi viedä omat juomat. Ohjelmassa seurustelua ja tanssia

(= kännisten akkojen perseenheilutusta muutamalle miehelle), musiikit soittaa täysin tuntematon dj.

Yllätys yllätys meidän yksiköstä ei ole lähdössä ketään (eikä ketään meistä huolittu syksyllä suunnittelemaan pikkujouluja)...

Nämä kuulostavat kyllä niin piheiltä firman pikkujouluilta, että kannattaako edes järjestää 😂.

Vierailija
27/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en halua viettää minuuttiakaan vapaa-ajastani työkavereitteni kanssa, vaikka mukavia ovatkin. Vapaa-aikani on minun omaani, eikä siihen liity työ mitenkään.

TÄMÄ.

Vierailija
28/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuijottelisin yhtä upeaa miestä koko illan ja olisin mustasukkainen, kun hän katselisi/juttelisi/tanssisi jonkun minua huomattavasti ihanamman ja upeamman naisen/naisten kanssa.

Vierailija
29/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pikkujouluissa on aina joku teema ja pukukoodi: 70-luku, 90-luku, merirosvot, iltapuku.

Ei oikein nappaa. En jaksa sitä parin tunnin visiittiä varten alkaa etsiä asusteita ym kun en muutenkaan niin innostunut ole. Teema-asut ovat viimeinen niitti.

Vierailija
30/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa työkavereista en välitä nähdä edes selvinpäin, saati sitten että he olisivat kännissä. Samoin typerät leikit, joihin pakotetaan osallistumaan.

Vierailija
31/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo ja pikkujoulujen idea on istua iltaa alkoholin ääressä. Joten mieluummin olen menemättä kuin istun ahtaasti pari tuntia nihkeillen. Osallistun kyllä virkistyspäiviin, koska siellä on muutakin tekemistä ja mukava keskustella työkavereiden kanssa muutenkin kuin työn parissa. Mutta ei niin että olen ainoa selvä

Vierailija
32/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska tuijottelisin yhtä upeaa miestä koko illan ja olisin mustasukkainen, kun hän katselisi/juttelisi/tanssisi jonkun minua huomattavasti ihanamman ja upeamman naisen/naisten kanssa.

Samantapaista pelkään itsekin, kun erästä salaa ihailen joka ei kuitenkaan ole minusta kiinnostunut. Onhan se tapahtunut pari kertaa aikaisemminkin, että ihastuksen takia lähinnä mennyt pikkujouluihin ja sitten tullut karvas pettymys, kun ihastus onkin vaan viihtynyt muiden seurassa paremmin. "Kivat" pikkujoulut joo, masentuneena vaan takas himaan.

Vierailija
33/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle 40 tuntia viikossa riittää mainiosti sitä seuraa. Suhteet on hyvät. Miksi mennä pilaamaan niitä kuuntelemalla / katselemalla kännisten mokailuja. En varmaan sen jälkeen jaksaisi enää arvostaa.

Vierailija
34/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaa työkavereista en välitä nähdä edes selvinpäin, saati sitten että he olisivat kännissä. Samoin typerät leikit, joihin pakotetaan osallistumaan.

Jaa muillakin on noita typeriä pakollisia leikkejä... "Kaikki sitten osallistuu!" huutaa pomo meillä.

Vierailija
35/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä naisvaltaisella työpaikalla ja joutuisi duunaamaan ainakin 3-4 hoitsua kuten joka vuosi. Kerkeehän noihin nyyttejä tyhjennellä tarpeeksi jo töissä.

KirurgiM43

Vierailija
36/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä naisvaltaisella työpaikalla ja joutuisi duunaamaan ainakin 3-4 hoitsua kuten joka vuosi. Kerkeehän noihin nyyttejä tyhjennellä tarpeeksi jo töissä.

KirurgiM43

Olen kyllä kateellinen sinun työpaikastasi.

Työpaikkani juhlissa imetään pomon munaa ja joudumme myös vuorotellen nielemään lastit.

M37

Vierailija
37/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että päätyisin harrastamaan seksiä ihastukseni kanssa vastoin tämän tahtoa.

Vierailija
38/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en jaksa katella työpaikan naisten l"tkamaisuutta. Muuttuvat ihan h"roiksi kun saavat alkoa.

Vierailija
39/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään, että päätyisin harrastamaan seksiä ihastukseni kanssa vastoin tämän tahtoa.

Kloroform vai silmätipat?

Vierailija
40/50 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut riittävän monissa pikkujouluissa työurani aikana, ei enää tässä iässä kiinnosta kännääminen ja vielä vähemmän humalaisten työkavereitten seura. Jos vaihtoehtona olisi teatteri/ooppera tms. osallistuisin. Pelkkä illallinenkin jäisi väliin, ei jaksa small talkia kyseisen porukan kanssa vapaa-ajalla. Kaverin lähitiimi käy yhteisellä lounaalla joka vuosi kivassa ravintolassa, siinä on perinne johon minäkin osallistuisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan