Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koululaiset järkyttyivät teatteriesityksestä

Kommentit (273)

Vierailija
21/273 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisinpa laittaa kansanedustajille viestiä että onko heidän mielestä hyväksyttävää viedä oppilaat katsomaan alastomuutta ja kuuntelemaan Jumalan pilkkaamista? Ja miltä tässä välissä näyttää se että kirkkoja ei saa enää käyttää koulujen juhlatiloina?

Vierailija
22/273 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa ei ole montaa joka oikeasti keskustelee asiasta. Moni paheksuu lapsia, niin kuin oppilaan vanhempi teatteria. Paheksuntaa on päivän sana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/273 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tähän minulla ei ole kommentoitavaa". Miten tulkitsette tuon vastauksen esityksestä vastaavalta kun kysytään Jumalanpilkasta?

Vierailija
24/273 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tästä nousee isompikin meteli julkisuuteen.

Vierailija
25/273 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en olisi päästänyt lastani tuon ohjaajan teatteriin. Ja koulukin olisi voinut miettiä haluaako viedä lapset sinne. Mitä on odotettavissa henkilöltä, joka on taiteen nimissä tappanut videolla eläinsujasta hakemansa kissan ja vielä ejakuloinut päälle? Tuskin Suomessa onnhaksi saman nimistä ohjaajaa? Korjatkaa jos sekoita henkilöt.

Ja nyt tuokin hänen näytelmä saa hyvää julkisuutta lehtien palstoilla, vaikka asian olisi voinut hoitaa koulun ja teatterin välillä. Ihmiset myös kritiikittömästi puolustelee. Lipun myynti nousee, vaikka osa meistä boikotoi. Ihmisillä on lyhyt muisti ja anteeksiantavainen luonne.

Tuota en ikinä unohda enlä anna anteeksi, että kidutti viatonta eläintä (kirves oli tylsä ja kissa kärsi). Enkä menisi siihen museoonkaan, joka osti sen hänen saastaisen teoksensa.

Vierailija
26/273 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin aikuisena ihmisenä olisin ahdistunut jos yhtäkkiä joku alaston mies hyppää teatterilavalle. Teatteriesityksissä pitäisi olla samanlaiset varoitusmerkit kuin elokuvissa nykyään (väkivaltaa, seksiä, alastomuutta, ahdistusta, päihteitä)

Vierailija
27/273 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saiko oppilas jäädä halutessaan koululle?

Olisi saanut. Meillä jäi erääseen uskonnolliseen liikkeeseen kuuluvat oppilaat koululle.

Vierailija
28/273 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en olisi päästänyt lastani tuon ohjaajan teatteriin. Ja koulukin olisi voinut miettiä haluaako viedä lapset sinne. Mitä on odotettavissa henkilöltä, joka on taiteen nimissä tappanut videolla eläinsujasta hakemansa kissan ja vielä ejakuloinut päälle? Tuskin Suomessa onnhaksi saman nimistä ohjaajaa? Korjatkaa jos sekoita henkilöt.

Ja nyt tuokin hänen näytelmä saa hyvää julkisuutta lehtien palstoilla, vaikka asian olisi voinut hoitaa koulun ja teatterin välillä. Ihmiset myös kritiikittömästi puolustelee. Lipun myynti nousee, vaikka osa meistä boikotoi. Ihmisillä on lyhyt muisti ja anteeksiantavainen luonne.

Tuota en ikinä unohda enlä anna anteeksi, että kidutti viatonta eläintä (kirves oli tylsä ja kissa kärsi). Enkä menisi siihen museoonkaan, joka osti sen hänen saastaisen teoksensa.

Kyseessähän on hieno taiteilija, jolle on eri säännöt kuin muille.

Vierailija
29/273 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kiinnostaisi tietää, onko siellä koululaisten joukossa ollut maahanmuuttajatyttöjä, jotka eivät ennen ole aikuista alastonta miestä nähneet. Tästä vasta mekkala olisi noussut!

Tunnustan itse suosiolla kuuluvani niihin juntteihinin, jotka eivät "kaikkea" taidetta ymmärrä. Tämäkin esitys olisi luultavasti mennyt minulta yli hilseen ja olisin esityksen jälkeen miettinyt mielessäni, v***u mitä p**kaa.

Vierailija
30/273 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuo mukamas "taiteilija" on kuin holoka*stin n*tsi, ihan yhtä sairas p*sk*.

Vierailija
31/273 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Jumalan pilkkaaminen hyväksyttävää? Tuon jutun mukaan esityksessä oli sitä.

Ei ole. Sehän on edelleen laitonta, 2000-luvun Suomessa.

Vierailija
32/273 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyseessähän on hieno taiteilija, jolle on eri säännöt kuin muille.

Huono taiteilijapas :D säälittävää erikoisuuden hakua

Vierailija
33/273 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa tuo järkyttynyt äiti. Mä olisin varmaan vastannut "ok, se kuuluu esitykseen".

Ja tuskin ekaa kertaa näkivät alastonta ihmistä 😂

Tuskin sinä haluaisit katsella 60v pulskaa setämiestä alasti lavalla.

Vierailija
34/273 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tuo pakollinen opetustilanne? Jos oli, niin pidän kyllä erittäin kyseenalaisena että alaikäiset nuoret pakotetaan tilanteeseen jossa joku aikuinen on alasti.

Mitenkäs uimakoulut?

Vierailija
35/273 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kurling-mamma järkyttyi teininsä puolesta isolla metelillä.

Oli meilläkin pari pakollista teatterikäyntiä ja ainakin yksi oli niin taiteellisen pas*a että olisi ollut tosiaan positiivista saada se keskeytettyä keinolla millä hyvänsä.

Ja kun itse olet joutunut katsomaan p*skaa, riittää se motiiviksi sille, että muutkin joutaa katsomaan p*skaa?

Eikä tuo todellakaan ole kurling vanhempi joka tuosta on järkyttynyt, vaan normaali nanhempi. 

Tuo tilannehan on sama kuin jos paljastelija olisi hypännyt eteesi lenkkipolulla. Tai 13v tytön eteen. Alaston aikuinen mies on alaston aikuinen mies, vaikka se olisi näyttämöllä.

Minä en edes näin aikuisena haluasi , että teatteri esityksessä kirmailisi alastomia miehiä, vehkeet heiluen. 

(Vaikka olen nähnyt alastomia miehiä, en halua niitä tanssimaan teatteriesitykseen.)

Vierailija
36/273 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa tuo järkyttynyt äiti. Mä olisin varmaan vastannut "ok, se kuuluu esitykseen".

Ja tuskin ekaa kertaa näkivät alastonta ihmistä 😂

Minusta ei ole mitään huvittavaa jos lapseni kokee ahdistusta jostain.

Ei tietenkään, mutta miettisin myös missä mennyt vikaan, että luonnollinen asia ahdistaa.

Esiintyjä tuskin ahdistellut ketään yleisöstä

Ei  mikään ole mennyt vikaan, vaikka 12-13v tyttö ahdistuu nähdessään aikuisen miehen koikkelehtivan vehkeet heiluen näyttämöllä.

Itse asiassa tuon ikäisen lapsen ei tarvitse nähdä aikuisen miehen vehkeitä. Ainakaan jos ei vartavasten hakeudu tilanteeseen , jossa niitä näkee.

Nykyään yritetään tehdä kaikesta luonnollista, vaikka oikeasti aikuisten miesten sukupuolielimet eivät mitenkään kuulu noin nuoren tytön elämään.

Eikö kyse ollut 8. luokkalaisista?

Vierailija
37/273 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on vaan jotenkin loukkaavaa että tuota pidetään hyväksyttävämpänä kuin esim kirkkoon viemistä

Vierailija
38/273 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus halusin olla opettaja , onneksi menin toisaalle, eihän nykyään uskaltais tehdä sitä työtä .Mennyt jo hieman yli tuo ihmisten loukkaantuminen ja ahdistus .

Niin ja olen mies, siitäkin tulis valitusta varmasti.

Vierailija
39/273 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oliko esityksessä kissa?

Vierailija
40/273 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo eroa mitenkään julkisesta paljastelusta tai muusta seksuaalisesta ahdistelusta, varsinkin kohdistettuna lapsiin. Miksi kenenkään pitäisi joutua vastentahtoisesti näkemään vieras, ruma ihminen alastomana?

No, kyseessä oli eläinrääkkääjä, joka on nyt ryhtynyt julkisesti pedofiiliksi. Eikö tuota oliota saada vankilaan? Mitä se seuraavaksi tekee, murhaa jonkun, väittäen sitä taiteeksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan