Koululaiset järkyttyivät teatteriesityksestä
Kommentit (273)
Huvittaa tuo järkyttynyt äiti. Mä olisin varmaan vastannut "ok, se kuuluu esitykseen".
Ja tuskin ekaa kertaa näkivät alastonta ihmistä 😂
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa tuo järkyttynyt äiti. Mä olisin varmaan vastannut "ok, se kuuluu esitykseen".
Ja tuskin ekaa kertaa näkivät alastonta ihmistä 😂
Minusta ei ole mitään huvittavaa jos lapseni kokee ahdistusta jostain.
Alastomuus tuntuu toisille olevan tabu vaikka normaalia on alastomuus tietyissä tilanteissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuskin ekaa kertaa näkivät alastonta ihmistä 😂Minusta ei ole mitään huvittavaa jos lapseni kokee ahdistusta jostain.
Ei tietenkään, mutta miettisin myös missä mennyt vikaan, että luonnollinen asia ahdistaa.
Esiintyjä tuskin ahdistellut ketään yleisöstä
Vierailija kirjoitti:
Alastomuus tuntuu toisille olevan tabu vaikka normaalia on alastomuus tietyissä tilanteissa
Teatteriesitys ei taida olla tällainen tilanne.
Luulen että suurin osa koululaisista vain nauroi tuolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuskin ekaa kertaa näkivät alastonta ihmistä 😂Minusta ei ole mitään huvittavaa jos lapseni kokee ahdistusta jostain.
Ei tietenkään, mutta miettisin myös missä mennyt vikaan, että luonnollinen asia ahdistaa.
Esiintyjä tuskin ahdistellut ketään yleisöstä
Ei ole mitään luonnollista siinä, että vieras mies hypähtää yhtäkkiä eteesi alasti. Ei lenkkipolulla tahi teatterissa.
Tuohon verrattuna on suhteetonta se meteli mikä on noussut kun koulujen joulujuhla on vietetty kirkossa. Tuostakin jutusta olisi noussut paljon suurempi kohu jos se olisi vähäänkään liittynyt kirkkoon.
Oliko tuo pakollinen opetustilanne? Jos oli, niin pidän kyllä erittäin kyseenalaisena että alaikäiset nuoret pakotetaan tilanteeseen jossa joku aikuinen on alasti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, esim saunassa. Meillä myös kotona ok, esim molemmat vanhemmat tykkää nukkua alasti.
Silti ymmärrän että teini ahdistuisi jos vieras mies loikkaisi alasti hänen eteensä.
Saiko oppilas jäädä halutessaan koululle?
Itse en olisi päästänyt lastani tuon ohjaajan teatteriin. Ja koulukin olisi voinut miettiä haluaako viedä lapset sinne. Mitä on odotettavissa henkilöltä, joka on taiteen nimissä tappanut videolla eläinsujasta hakemansa kissan ja vielä ejakuloinut päälle? Tuskin Suomessa onnhaksi saman nimistä ohjaajaa? Korjatkaa jos sekoita henkilöt.
Ja nyt tuokin hänen näytelmä saa hyvää julkisuutta lehtien palstoilla, vaikka asian olisi voinut hoitaa koulun ja teatterin välillä. Ihmiset myös kritiikittömästi puolustelee. Lipun myynti nousee, vaikka osa meistä boikotoi. Ihmisillä on lyhyt muisti ja anteeksiantavainen luonne.
Näen sielujeni silmillä miten lööpit kirkuisivat ja täällä palstat kohisisivat jos pappi olisi saanut mielenhäiriön ja riisuuntunut alasti koululaisten joulukirkossa. Mutta tuo teatteri näköjään hyväksytään
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuo pakollinen opetustilanne? Jos oli, niin pidän kyllä erittäin kyseenalaisena että alaikäiset nuoret pakotetaan tilanteeseen jossa joku aikuinen on alasti.
Eivät tienneet etukäteen että joku hyppää munasillaan tanssimaan lavalle.
Siitä vaan kantelua eduskuntaan tms. Täytyyhän sitä poliitikkojen tietää mihin koululaisia viedään.
Vierailija kirjoitti:
Itse en olisi päästänyt lastani tuon ohjaajan teatteriin. Ja koulukin olisi voinut miettiä haluaako viedä lapset sinne. Mitä on odotettavissa henkilöltä, joka on taiteen nimissä tappanut videolla eläinsujasta hakemansa kissan ja vielä ejakuloinut päälle? Tuskin Suomessa onnhaksi saman nimistä ohjaajaa? Korjatkaa jos sekoita henkilöt.
Ja nyt tuokin hänen näytelmä saa hyvää julkisuutta lehtien palstoilla, vaikka asian olisi voinut hoitaa koulun ja teatterin välillä. Ihmiset myös kritiikittömästi puolustelee. Lipun myynti nousee, vaikka osa meistä boikotoi. Ihmisillä on lyhyt muisti ja anteeksiantavainen luonne.
Tuota itsekin ihmettelin, että onko jonkun mielestä tosiaan ollut hyvä idea viedä koululaiset Teemu Mäen ohjaamaan teatteriesitykseen.
Onko Jumalan pilkkaaminen hyväksyttävää? Tuon jutun mukaan esityksessä oli sitä.
Olemme nyt suurin puolue. Alastomuus kielletään.
Siis kurling-mamma järkyttyi teininsä puolesta isolla metelillä.
Oli meilläkin pari pakollista teatterikäyntiä ja ainakin yksi oli niin taiteellisen pas*a että olisi ollut tosiaan positiivista saada se keskeytettyä keinolla millä hyvänsä.
No hyi.