Tapaillut yhtä naista muutaman viikon, eilen ensimmäistä kertaa hänen luonaan ja
huomasin sattumalta vessan peilikaapissa lääkkeitä jotka määrätty kaksisuuntaisen mielialahäiriöön.😲
Emme ole harrastaneet seksiä vielä. Kannattaako jatkaa tapailua kun muuten olemme kuin paita ja peppu. En ole koskaan ollut näin ihastunut keneenkään, tekee mieli vain kokoajan olla hänen kanssaan koska aika menee kuin siivillä.
Vai heräänkö joku kerta deittien jälkeen hänen komerosta kädet sidottuna ja suu teipattuna?😅🤣
Millainen sairaus toi on? 🤔
M28
Kommentit (91)
Ilmiselvä provo. Ei yksikään mies käytä noin paljon emojeja.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvä provo. Ei yksikään mies käytä noin paljon emojeja.
Tämä. Emoijien käyttö oli liikaa. Joten provo.
Mistä tiesit, että on kaksisuuntaisen mielialahäiriön hoitoon etkä sitten kuitenkaan tiedä mitä se tarkoittaa?? Oletko miettinyt mikä häiriö sinulla voi olla kun tutkit salaa kyläpaikassa peilikaapin sisältöä? Muualla kuin elokuvissa en kyllä ole nähnyt ihmisten säilyttävä lääkkeitä kylpyhuoneen peilikaapissa.
Jos olisin se nainen niin todellakin toivoisin, että lähdet eri suuntaan. Ei kukaan halua kumppanikseen vainoharhaista ihmistä.
Joo joo. Miehet jotka pääsee noin pitkälle naisen kanssa ei vittu jossain vauva palstalla itkustele ja hae mielipiteitä. Seuraava potilas.
Kaksisuuntaiseen määrättäviä lääkkeitä käytetään muihinkin tarkoituksiin kuin juuri kaksisuuntaisen mielialahäiriön hoitoon. Esimerkiksi ahdistukseen tarpeen mukaan. Tällöin ei puhuta mistään manioista tai masennuksista. Lisäksi ko. lääkkeitä on useita eri vahvuuksilla.
Täällä esitetyn pahimman tulkinnan mukaan uusi naisystäväsi on parantumattomasti sairas. Kyseessä voi olla myös mieto versio, jota on määrätty esim. sosiaalisissa tilanteissa esiintyvään ahdistukseen, mikä taas on ihan eri mittaluokan asia.
Tilanne on kieltämättä hankala kannaltasi. Asiasta olisi hyvä tässä kohdassa puhua, ennekuin teet pidemmälle vaikuttavia johtopäätöksiä ja ratkaisuja. Toisaalta miten selität puheeksi oton, kun olet tullut lääkkeistä tietoiseksi urkkimalla toisen kaappeja? Mutta siis, kannattaa kuitenkin keskustella hänen kanssaan aiheesta, älä pistä päätä pensaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Kaksisuuntaiseen määrättäviä lääkkeitä käytetään muihinkin tarkoituksiin kuin juuri kaksisuuntaisen mielialahäiriön hoitoon. Esimerkiksi ahdistukseen tarpeen mukaan. Tällöin ei puhuta mistään manioista tai masennuksista. Lisäksi ko. lääkkeitä on useita eri vahvuuksilla.
Täällä esitetyn pahimman tulkinnan mukaan uusi naisystäväsi on parantumattomasti sairas. Kyseessä voi olla myös mieto versio, jota on määrätty esim. sosiaalisissa tilanteissa esiintyvään ahdistukseen, mikä taas on ihan eri mittaluokan asia.
Tilanne on kieltämättä hankala kannaltasi. Asiasta olisi hyvä tässä kohdassa puhua, ennekuin teet pidemmälle vaikuttavia johtopäätöksiä ja ratkaisuja. Toisaalta miten selität puheeksi oton, kun olet tullut lääkkeistä tietoiseksi urkkimalla toisen kaappeja? Mutta siis, kannattaa kuitenkin keskustella hänen kanssaan aiheesta, älä pistä päätä pensaaseen.
Plää, plää, plää. Kotikutoinen sohvapsykologi lässyttää.
Mua kiinnostaa, että mikä lääke on kyseessä. Monet lääkkeet ovat laajakirjoisia. Selvitä esin, että jos olisikin jokin muu psyykkinen sairaus(ei sillä, juoksisin silti).
Luvalla sanoen et itsekään ole mikään unelmien puolisoehdokas. Tongit salaa ihmisten kaappeja ja kyselet vierailta ihmisiltä mitä tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Kiitä onneasi ja ghostaa.
Ei, älämutta ikinä ghostaa!! Törkeää toista kohtaan. Juttele rauhassa.
Kun mun käyttämät lääkkeet googlettaa, voi kuvitella että miten vakavasti mieleltään tärähtänyt tämmöisiä syö. Nämä nyt on vaan lääkkeet mun melko vakavaan masennukseen ja ahdistukseen. Toki näitä samoja lääkkeitä käytetään usein myös ns. vakavampiin mielenterveys-ongelmiin. Monien kokeilujen kautta mun kohalla päädyttiin näihin, ja hyvä niin. Mielenterveys-ongelmistani kärsin eniten minä itse, ulospäin nämä ei näy juuri lainkaan, koska olen tunnollinen ja kiltti suorittaja, joka kärsii hiljaa.
Mutta juu, itse ottaisin kuitenkin alussa aika rauhallisesti tällaisen naisen kanssa. Tutustuisin, tarkkailisin, juttelisin - ennen sen pysyvämpää sitoutumista. Me kun ollaan yksilöitä kuitenkin. Ja kuten sanoin, samaa lääkettä syö yleensä ns. täysin harmiton tapaus ja sitten myös paljon tasapainottomampi. Se on yleensä merkittävää että käykö psykoterapiassa, tai ylipäänsä missään keskusteluavussa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiesit, että on kaksisuuntaisen mielialahäiriön hoitoon etkä sitten kuitenkaan tiedä mitä se tarkoittaa?? Oletko miettinyt mikä häiriö sinulla voi olla kun tutkit salaa kyläpaikassa peilikaapin sisältöä? Muualla kuin elokuvissa en kyllä ole nähnyt ihmisten säilyttävä lääkkeitä kylpyhuoneen peilikaapissa.
Jospa niissä purkeissa oli kiinni tarralappu "Kaksisuuntaisen mielialahäiriön hoitoon". Kenties ap etsi kaapeista jotakin, vaikka vessapaperirullaa.
Ei pidä mennä tutkimaan muitten kaappeja, voi tulla mörkö vastaan.
Tunnen yhden kaksisuuntaisen. Ei ole vuosien saatossa parantunut. Hyvin itsekeskeinen, mutta saattaa olla personallisuuskysymys. Sekä mania- että masennusvaiheet pahimmoillaan kamalia. Sivusta seurattuna: suhde = hoitosuhde.
Mutta voihan niitä lievempiäkin tapauksia olla, jolloin elämä on ns. normalia.
Vierailija kirjoitti:
Heh, haluaisinpa nähdä nuoren naisen jonka lääkekaapista ei noita löytyisi :)
Miesten syrjäytyminen johtuu yleensä hoitamattomasta mielialahäiriöstä.
Se, että elää normaalia, aktiivista elämää ja hoitaa itseään, on paljon parempi indikaatio.
Joka kolmas, jopa joka toinen sairastuu elämänsä aikana psyykkisesti. Ken ei sairastu, on joko liian tyhmä tai liian sosiopaattinen, jotta hänen aivonsa sairauteen saakka kuormittuisivat.
Herkkyys, empaattisuus, tunnollisuus ja älykkyys altistaa.
Vierailija kirjoitti:
Olennaista on tuo hoitotasapaino. Hulluimmat ei syö lääkkeitä, kun maniassa on elämisen maku ja saavat silloin paljon aikaiseksi. Ulkopuolisista ehkä liikaakin. :)
Jotkut noista kaksisuuntaisista ovat manian aikaan seksuaalisesti holtittomia, siinä ei parisuhde hidasta kun on tarve "saada". Olin parisuhteessa tuollaisen naisen kanssa, hänellä tosin oli muutakin mt-ongelmaa, mutta ei enää tuollaista sekoilua minun elämään.
Vierailija kirjoitti:
Pane kerran tai pari sitä kortsulla ja heitä menemään.
Muista aina millaista saastaa naiset on. Heillä kun on mielestään oikeus olla tylyjä ja haukkua jos vääränlainen mies erehtyy tulla juttusille. Sinulla on oikeus valehdella ja erota sitten naisesta ihan milloin haluat.
Sinä olet itse mielenvikainen. Oletko tutkituttanut? Tuo viha, jota ilmaiset, viittaa vähintäänkin kliiniseen depressioon, jota arvattavasti et hoida mitenkään.
Ja tiedätkö, eniten vihaat itseäsi. Pidät itseäsi kelpaamattomana saastana mutta koska ajatus on liian kipeä, projisoit sen naisiin.
Mene lääkäriin, saat lääkkeet ja olosi paranee. Selviät koulusta ja työllistyt sen sijaan että puliukkoudut yhteiskunnan ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olennaista on tuo hoitotasapaino. Hulluimmat ei syö lääkkeitä, kun maniassa on elämisen maku ja saavat silloin paljon aikaiseksi. Ulkopuolisista ehkä liikaakin. :)
Jotkut noista kaksisuuntaisista ovat manian aikaan seksuaalisesti holtittomia, siinä ei parisuhde hidasta kun on tarve "saada". Olin parisuhteessa tuollaisen naisen kanssa, hänellä tosin oli muutakin mt-ongelmaa, mutta ei enää tuollaista sekoilua minun elämään.
Lääkehoito estää maniat. Ja säännöllinen elämä. Muistahan, että elämässä kellään ei ole takuuta. Voit itse sairastua ja silloin varmaan toivot, että kumppani jättää sinut, eikö?
Vessan peilikaapissa säilytetään lääkkeitä vain elokuvissa. Ja jos on lääke sairauteen, niin silloin on homma hallussa. Ääliö tai provo.
Mikä lääke?
Mistä tiedät, että ne on määrätty juuri kaksisuuntaisen hoitoon?