Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhat ukot etsii naista 18v alkaen

Vierailija
16.11.2019 |

Onko tää joku uusi muoti?

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan tuota etsiä. Sanotaanhan sitä, että lohtakin kannattaa pyytää vaikkei saisikaan. Minäkin lottoan lähes joka viikko; kyllä se vielä tärppää, jos elää saan (1000 vuotta)

Vierailija
2/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi sinänsä, kun nämä ukot varmaan itsekin tietävät etteivät sitä 18-vuotiasta saa, mutta eivät ymmärrä, että menettävät tällä myös ikäisensä naiset jotka eivät kiinnostu 18-vuotiaita jahtaavista aikuisista miehistä. Sitten itketään kun naiset on niin valikoivia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 44-v mies haluan saada 18-v naisen, tai muuten ei suhdetta minulle tule, näin se vaan on. Vähempään en tyydy.

Vierailija
4/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle keski-ikäiselle kelpaa myös ikäisensä nainen. Se ei kuitenkaan tarkoita, etteikö myös se 18-kesäinen kelpaisi. Tästä typerät tytönhupakot ymmärtävät, että ne miehet etsisivät vain heidän ikäisiään.

Vierailija
5/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 44-v mies haluan saada 18-v naisen, tai muuten ei suhdetta minulle tule, näin se vaan on. Vähempään en tyydy.

Mitä hittoa luulet saavasi suhteesta teinin kanssa? n. 100 % nuorista naisista pitää sinua ällötyksenä, mitä hohtoa siinä olisi, että saisi olla jonkun läheisyysriippuvaisen viimeinen vaihtoehto?

N18

Vierailija
6/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä vaikuttaa aloittajan elämään miten? Lisäksi "ihan kaikki miehet, öliööööö"

Vierailija
7/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi sinänsä, kun nämä ukot varmaan itsekin tietävät etteivät sitä 18-vuotiasta saa, mutta eivät ymmärrä, että menettävät tällä myös ikäisensä naiset jotka eivät kiinnostu 18-vuotiaita jahtaavista aikuisista miehistä. Sitten itketään kun naiset on niin valikoivia.

Tämä on suosikki-ilmiöni! Ensin miehille valitetaan miten ovat nirsoja ja sitten kun kelpuuttaa isommalta ikäskaalalta niin sekin on väärin

Vierailija
8/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä vaikuttaa aloittajan elämään miten? Lisäksi "ihan kaikki miehet, öliööööö"

Juuri näin!! Kauhea meteli siitä mitä muut haluavat.

Mitä ihmettä se teille kuuluu!!!

Aina pitää olla puuttumassa muiden elämään.

Vierailija
9/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan nelikymppisenä monen mielestä vanha ukko, mutta koska arvostan naisessa hedelmällisyyttä ja nuoruutta, olen kiinnostunut ikähaitarista 18-24v. Ja mikä parasta, saan tuossa ikäluokassa suotuisaa vastakaikua, eli win-win.

Vierailija
10/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa luulet saavasi suhteesta teinin kanssa? n. 100 % nuorista naisista pitää sinua ällötyksenä, mitä hohtoa siinä olisi, että saisi olla jonkun läheisyysriippuvaisen viimeinen vaihtoehto?

N18

Harmi tuottaa sinulle pettymys. Monet nuoret naiset flirttailevat estottomasti vanhemmalle miehelle jos tämä on hyvännäköinen ja hoikka.

On se kova paikka joillekin.

Vierailija
11/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän sitä ole kielletty niin miksei saisi, haittaako se sinun elämääsi jotenkin?

Vierailija
12/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N18

Harmi tuottaa sinulle pettymys. Monet nuoret naiset flirttailevat estottomasti vanhemmalle miehelle jos tämä on hyvännäköinen ja hoikka.

On se kova paikka joillekin.

Totta.

Vierailija
13/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tuo vaikka etsivät. Ongelma tulee siinä kohtaa, kun yrittävät myös omanikäisiä.  Ei kiinnosta olla tyytymisen kohde.

Vierailija
14/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtään ikäistäni (nelikymppistä) naista, joka kokisi menettävänsä jotain miehessä, joka ei halua häntä. Tätä ilmiötä esiintyy vain täällä.

Vierailija
15/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ä,,,tkö taas täällä kateellisina (taas jälleen)?

Vierailija
16/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko palstalla olisi vanhat äm mät aloitus? 

Vierailija
17/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih ja voih... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N18

Seksiä tietysti. Voi sinua typerää tytönhupakkoa, kun tuollaisia kyselet. Vai luuletko, että miehet kaipaavat älynne valoa?

XD No eipä sitä pilkahdusta näe aina iäkkäämmilläkään leidellä. Ja se neuvon voin antaa, että jos seksiä halajaa ainoankaan naisen kanssa niin kannattaa harjoitella vähän käytöstapoja. :)

N18

Vierailija
18/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsis nuorempaakin, jos kehtaisi laittaa täysi-ikäisyyden rajan alittavan numeron. Itse kiertäisin nuo ukot kaukaa.

30+ vuotias, jos etsii 18 vuotiasta kumppania, jossain mättää.

Vierailija
19/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oih ja voih... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N18

Seksiä tietysti. Voi sinua typerää tytönhupakkoa, kun tuollaisia kyselet. Vai luuletko, että miehet kaipaavat älynne valoa?

XD No eipä sitä pilkahdusta näe aina iäkkäämmilläkään leidellä. Ja se neuvon voin antaa, että jos seksiä halajaa ainoankaan naisen kanssa niin kannattaa harjoitella vähän käytöstapoja. :)

N18

Sokerideitit ovat täynnä nuoria naisia. Ehkä sinultakin miljonäärille lohkeaisi.  -eri

Vierailija
20/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhat ä,,,tkö taas täällä kateellisina (taas jälleen)?

Eiköhän nämä ole jotain enemmän tai vähemmän syrjäytyneitä sosiaalitapauksia pääosin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi