Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhat ukot etsii naista 18v alkaen

Vierailija
16.11.2019 |

Onko tää joku uusi muoti?

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oih ja voih... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä 44-v mies haluan saada 18-v naisen, tai muuten ei suhdetta minulle tule, näin se vaan on. Vähempään en tyydy.

Mitä hittoa luulet saavasi suhteesta teinin kanssa? n. 100 % nuorista naisista pitää sinua ällötyksenä, mitä hohtoa siinä olisi, että saisi olla jonkun läheisyysriippuvaisen viimeinen vaihtoehto?

N18

Seksiä tietysti. Voi sinua typerää tytönhupakkoa, kun tuollaisia kyselet. Vai luuletko, että miehet kaipaavat älynne valoa?

XD No eipä sitä pilkahdusta näe aina iäkkäämmilläkään leidellä. Ja se neuvon voin antaa, että jos seksiä halajaa ainoankaan naisen kanssa niin kannattaa harjoitella vähän käytöstapoja. :)

N18

N18

Sokerideitit ovat täynnä nuoria naisia. Ehkä sinultakin miljonäärille lohkeaisi.  -eri

Ei vielä miljonäärille, en ole köyhä ja epätoivoinen kuten sinä, minussa on enemmän potentiaalia. :)

N18

Vierailija
22/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä 44-v mies haluan saada 18-v naisen, tai muuten ei suhdetta minulle tule, näin se vaan on. Vähempään en tyydy.

Mitä hittoa luulet saavasi suhteesta teinin kanssa? n. 100 % nuorista naisista pitää sinua ällötyksenä, mitä hohtoa siinä olisi, että saisi olla jonkun läheisyysriippuvaisen viimeinen vaihtoehto?

N18

Harmi tuottaa sinulle pettymys. Monet nuoret naiset flirttailevat estottomasti vanhemmalle miehelle jos tämä on hyvännäköinen ja hoikka.

On se kova paikka joillekin.

Eihän tuossa mitään ongelmaa ole silloin JOS tunne on molemminpuolinen. + Tässäkin kohtaa avainsanat ovat "hyvännäköinen" ja "hoikka." Jos joku pöhöttynyt, kaljuuntuva setämies lähtee nuoria naisia metsästämään, niin todennäköisyydet saaliin kaatamiselle lähestyvät jyrkästi nollaa.

Tosin, tässäkin voi olla erilaisia motiiveja taustalla. Jos kyseessä on rikas sugar daddy, niin mahdollisuudet löytää nuori, viehkeä neito nousee jonkin verran. Kaikille naisille raha ei ole niin tärkeä asia, että sen toivossa haluaisi ikäistään kolme kertaa vanhemman miehen, toiset taas antavat "mitä vain" helpon rahan vuoksi. Meitä on moneen junaan ja laitureilla väki vaihtuu. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää muistaa se tosiasia, että nainen kuin nainen on aina pohjimmiltaan huo ra

Senkin seksisti, miehet myös! ;D

N18

Vierailija
24/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi sinänsä, kun nämä ukot varmaan itsekin tietävät etteivät sitä 18-vuotiasta saa, mutta eivät ymmärrä, että menettävät tällä myös ikäisensä naiset jotka eivät kiinnostu 18-vuotiaita jahtaavista aikuisista miehistä. Sitten itketään kun naiset on niin valikoivia.

suodattuupahan samalla nekin pois

Vierailija
25/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N18

Harmi tuottaa sinulle pettymys. Monet nuoret naiset flirttailevat estottomasti vanhemmalle miehelle jos tämä on hyvännäköinen ja hoikka.

On se kova paikka joillekin.

Eihän tuossa mitään ongelmaa ole silloin JOS tunne on molemminpuolinen. + Tässäkin kohtaa avainsanat ovat "hyvännäköinen" ja "hoikka." Jos joku pöhöttynyt, kaljuuntuva setämies lähtee nuoria naisia metsästämään, niin todennäköisyydet saaliin kaatamiselle lähestyvät jyrkästi nollaa.

Tosin, tässäkin voi olla erilaisia motiiveja taustalla. Jos kyseessä on rikas sugar daddy, niin mahdollisuudet löytää nuori, viehkeä neito nousee jonkin verran. Kaikille naisille raha ei ole niin tärkeä asia, että sen toivossa haluaisi ikäistään kolme kertaa vanhemman miehen, toiset taas antavat "mitä vain" helpon rahan vuoksi. Meitä on moneen junaan ja laitureilla väki vaihtuu. :D

Tuo kun on suhteellista ja koskee sekä naisia, että miehiä.

Vierailija
26/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs kuulkaa te nar tut tiedätte, että esim. minä 44-v mies jahtaan myös 18-v,  mutta tyydyn välillä sitten 30-40 vuotiaisiin muutaman varvin verran?

Oho, tuli typo... Siis minä 14-v mies vahtaan myös 18-v, mutta tyyden aina sitten fantasiointiin muutaman veivin verran. Niin mistäs tiedätte?

Vierailija
27/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs kuulkaa te nar tut tiedätte, että esim. minä 44-v mies jahtaan myös 18-v,  mutta tyydyn välillä sitten 30-40 vuotiaisiin muutaman varvin verran?

Oho, tuli typo... Siis minä 14-v mies vahtaan myös 18-v, mutta tyyden aina sitten fantasiointiin muutaman veivin verran. Niin mistäs tiedätte?

No nyt tiedämme kun avoimesti kerroit asiasta, kiitos tiedosta. :)

Vierailija
28/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama tuo vaikka etsivät. Ongelma tulee siinä kohtaa, kun yrittävät myös omanikäisiä.  Ei kiinnosta olla tyytymisen kohde.

Ne varmaan kertovat sinulle asiasta. 😂

Vierailija
29/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku femman nainen kuitenkin saa hakea kasin miestä vapaasti sillä verukkeella ettei vaan ole kemiaa niitten vähemmän komeitten kanssa.

Mutta sehän nyt on ihan eri juttu!???!?

Vierailija
30/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, oikeasti ette tiedä, että kaikki me miehet olemme sikoja, luulette vain että osa on ns. hyviksiä. Kun ette ole paikalla tai kuulemassa, niin ne teidän hyvikset ovat kaikista pahimpia sikoja. Teitä huijataan ja teitä petetään joka tilaisuuden tullessa. Teitä käytetään hyväksi ja teille valehdellaan, että teitä rakastetaan.

Vierailija
31/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N18

Typerä nimimerkki sinulla N18. Sen pitäisi kirjoituksesi mukaan olla T18, eli teini18 tai tyttö18.

Vierailija
32/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullisesta seksistä saa edes sitä rahaa. Hullu se on ku miehille ilmaseks antaa.

Vierailija
33/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehkää mammat miesvaleprofiili ja huomaatte miten yllättävän yleistä on että 18-20v tytöt etsii vanhempaa miestä. joku fetissi. win win tilanne. sorry siitä.

Vierailija
34/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset, oikeasti ette tiedä, että kaikki me miehet olemme sikoja, luulette vain että osa on ns. hyviksiä. Kun ette ole paikalla tai kuulemassa, niin ne teidän hyvikset ovat kaikista pahimpia sikoja. Teitä huijataan ja teitä petetään joka tilaisuuden tullessa. Teitä käytetään hyväksi ja teille valehdellaan, että teitä rakastetaan.

Joo, Laasanen & co tämän on selväksi tehnyt.

Elämän voi käyttä muuhunkin kuin hyvisten etsimiseen. Jostain syystä se valinta aiheuttaa kitinää miesten taholta, mutta antaa kitistä.

Vierailija
35/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi nytpä pilvilinnamme romahti ja sait makeat naurut? Tiesitkö, että meissä naisissakin on sikoja tai vähintään taipumusta sikailuun niin ei paljon hetkauta sinun säälittävä uhkailusi. :D

Vierailija
36/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan nelikymppisenä monen mielestä vanha ukko, mutta koska arvostan naisessa hedelmällisyyttä ja nuoruutta, olen kiinnostunut ikähaitarista 18-24v. Ja mikä parasta, saan tuossa ikäluokassa suotuisaa vastakaikua, eli win-win.

Se ei todellakaan ole vin vin sillä nuori saa leiman otsaansa ja ikuisesti kaikki muistaa kuinka hän oli sen vanhan kääkän kanssa ja maine kärsii ikuisesti

Vierailija
37/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N18

Typerä nimimerkki sinulla N18. Sen pitäisi kirjoituksesi mukaan olla T18, eli teini18 tai tyttö18.

Ok, muistan tämän jatkossa, ettet mene oikosulkuun. :D

TNT18

Vierailija
38/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi nytpä pilvilinnamme romahti ja sait makeat naurut? Tiesitkö, että meissä naisissakin on sikoja tai vähintään taipumusta sikailuun niin ei paljon hetkauta sinun säälittävä uhkailusi. :D

Te naiset olette sellaisia nössöjä ja hempeilijöitä, että ette te osaa edes sikailla ja jakaa sitä piparia kunnolla. Te ette pärjää ikinä miehille missään asiassa. Se on tutkittu juttu, että naiset eivät selviä ilman rakkautta, mutta miehet eivät piittaa mistään rakkauksista.

Vierailija
39/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senkin seksisti, miehet myös! ;D

N18

Mieluusti olisimme, jos se olisi mahdollista. :-)

Vierailija
40/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan miesvihaajat taas vauhdissa🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä