Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhat ukot etsii naista 18v alkaen

Vierailija
16.11.2019 |

Onko tää joku uusi muoti?

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, oikeasti ette tiedä, että kaikki me miehet olemme sikoja, luulette vain että osa on ns. hyviksiä. Kun ette ole paikalla tai kuulemassa, niin ne teidän hyvikset ovat kaikista pahimpia sikoja. Teitä huijataan ja teitä petetään joka tilaisuuden tullessa. Teitä käytetään hyväksi ja teille valehdellaan, että teitä rakastetaan.

Voi nytpä pilvilinnamme romahti ja sait makeat naurut? Tiesitkö, että meissä naisissakin on sikoja tai vähintään taipumusta sikailuun niin ei paljon hetkauta sinun säälittävä uhkailusi. :D

Te naiset olette sellaisia nössöjä ja hempeilijöitä, että ette te osaa edes sikailla ja jakaa sitä piparia kunnolla. Te ette pärjää ikinä miehille missään asiassa. Se on tutkittu juttu, että naiset eivät selviä ilman rakkautta, mutta miehet eivät piittaa mistään rakkauksista.

Jep, siitähän tämän palstan K&K-ilmiökin kertoo, miehet ne pärjää, itsenäiset, voimaantuneet miehet. :D Vai "miehet"? Siksikö eivät kestä elämää ilman naista? Ja kumpaan ryhmään sinä kuulut: miehet vai "miehet"? Se, että ulostat vauva-palstalla la-iltana vihjannee, että yksin täytyypi pärjäillä.

Vierailija
42/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, oikeasti ette tiedä, että kaikki me miehet olemme sikoja, luulette vain että osa on ns. hyviksiä. Kun ette ole paikalla tai kuulemassa, niin ne teidän hyvikset ovat kaikista pahimpia sikoja. Teitä huijataan ja teitä petetään joka tilaisuuden tullessa. Teitä käytetään hyväksi ja teille valehdellaan, että teitä rakastetaan.

Voi nytpä pilvilinnamme romahti ja sait makeat naurut? Tiesitkö, että meissä naisissakin on sikoja tai vähintään taipumusta sikailuun niin ei paljon hetkauta sinun säälittävä uhkailusi. :D

Te naiset olette sellaisia nössöjä ja hempeilijöitä, että ette te osaa edes sikailla ja jakaa sitä piparia kunnolla. Te ette pärjää ikinä miehille missään asiassa. Se on tutkittu juttu, että naiset eivät selviä ilman rakkautta, mutta miehet eivät piittaa mistään rakkauksista.

Sinkkunaisista 20% tai mahdollisesti vieläkin useampi ei halua parisuhdetta lainkaan, sinkkumiehissä sama osuus on enintäänkin vain 10%. Eli kumpikos sukupuoli sitä suhdetta kaipaakaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen mies ja en todellakaan kaipaa suhdetta. Pil dee saa ilmaiseksi ja rahalla. Nytkin lähden Aasian reissuun, niin tarjolla on jos jonkinlaista herkkua. Miksi haluaisin suhteen? Minulle riittää kun saan työntyä teidän jalkoväliin.

Vierailija
44/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi sinänsä, kun nämä ukot varmaan itsekin tietävät etteivät sitä 18-vuotiasta saa, mutta eivät ymmärrä, että menettävät tällä myös ikäisensä naiset jotka eivät kiinnostu 18-vuotiaita jahtaavista aikuisista miehistä. Sitten itketään kun naiset on niin valikoivia.

Minä en kiinnostu tälläsistä miehistä ollenkaan. Harmi sinänsä, kun monessa heistä olisi paljon hyviä piirteitä. Ja jätän vastaamatta tälläsille.

Vierailija
45/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sellaiset miehet haluaa suhteen, joille seksi on pakkomielle, että on pakko saada jokapäivä. Muuten ei ole mitään järkeä lähteä suhteeseen. Itselle riittää pil lu hyvin kerran viikkoon ja minulla varaa siitä silloin maksaa. Ei tarvitse kuulla jokapäivä naisen kitinää. Naisista ei ole mihinkään muuhun, kuin siihen, että heihin voi välillä työntää munansa.

Vierailija
46/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmi sinänsä, kun nämä ukot varmaan itsekin tietävät etteivät sitä 18-vuotiasta saa, mutta eivät ymmärrä, että menettävät tällä myös ikäisensä naiset jotka eivät kiinnostu 18-vuotiaita jahtaavista aikuisista miehistä. Sitten itketään kun naiset on niin valikoivia.

Tämä! Kyllä saman tien tippuu pisteet jos mies etsii seuraa lapsensa ikäisistä. Ettei ole mies mikään ihan välkyimmästä päästä.

Vierailija
47/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehet ja naiset kuin kissat ja koirat? Ne eivät vain tule toimeen keskenään.

Vierailija
48/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain sellaiset miehet haluaa suhteen, joille seksi on pakkomielle, että on pakko saada jokapäivä. Muuten ei ole mitään järkeä lähteä suhteeseen. Itselle riittää pil lu hyvin kerran viikkoon ja minulla varaa siitä silloin maksaa. Ei tarvitse kuulla jokapäivä naisen kitinää. Naisista ei ole mihinkään muuhun, kuin siihen, että heihin voi välillä työntää munansa.

Arvostan. Olisipa useampi mies kaltaisesi tasapainoinen omien polkujensa kulkija.

Vierailija
49/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vapaasti saa etsiä sellaista seuraa kuin haluaa, olipa sitten mies tai nainen ja toinen minkäikäinen vaan. Ei aiheuta minulle mitään tunnon tuskia. Maailmassa on kauheampaakin...

Vierailija
50/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehet ja naiset kuin kissat ja koirat? Ne eivät vain tule toimeen keskenään.

Näin ainakin tällä palstalla.

Vierailija
51/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 44-v mies haluan saada 18-v naisen, tai muuten ei suhdetta minulle tule, näin se vaan on. Vähempään en tyydy.

Ihan mahdollista. Saatat vielä löytää. Itse olen 18v ja mieheni 45v.

Vierailija
52/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hakekoot

Nainen 65 v

Vierailija
53/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä 44-v mies haluan saada 18-v naisen, tai muuten ei suhdetta minulle tule, näin se vaan on. Vähempään en tyydy.

Ihan mahdollista. Saatat vielä löytää. Itse olen 18v ja mieheni 45v.

No etpäs ole, kun olet Pertti 45v ja trollaat vaan lauantai-illan ratoksi, kun sulla ei ole minkään ikäistä naista. :)

Vierailija
54/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika keskenkasvuista tuo kilpailu sikailussa. Ihan vapaasti, jos sellaiselle haluaa elämänsä pyhittää.

Ja kuvitteleeko joku mies kaikkien naisten etsivän romantiikkaa ja parisuhdetta? Ei miehillä ole yhtään sen enempää tarjottavana naisille kuin toisinpäinkään.

Vierailija
55/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aloittaja missään vaiheessa ilmoittanut, että ei voisi hakea. Oli vain hämmentynyt asiasta, kun se on niin yleistä. Toki löytyy vielä miehiä  jonkun verran, jotka hakevat suht samaa ikäluokkaa.

Vierailija
56/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole uusi ilmiö. Sehän on tutkittukin,että suurin osa miehistä etsii parikymppistä naista. Biologian kannalta ihan ymmärrettävää, kun mies voi vielä 70v tulla luonnollisesti isäksi, toisin kuin nainen. Ihminen ei myöskään alkuaikoina sitoutunut vain yhteen ihmiseen, joten se on oikeastaan epäluonnollista.

Vierailija
57/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oih ja voih... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa luulet saavasi suhteesta teinin kanssa? n. 100 % nuorista naisista pitää sinua ällötyksenä, mitä hohtoa siinä olisi, että saisi olla jonkun läheisyysriippuvaisen viimeinen vaihtoehto?

N18

Seksiä tietysti. Voi sinua typerää tytönhupakkoa, kun tuollaisia kyselet. Vai luuletko, että miehet kaipaavat älynne valoa?

XD No eipä sitä pilkahdusta näe aina iäkkäämmilläkään leidellä. Ja se neuvon voin antaa, että jos seksiä halajaa ainoankaan naisen kanssa niin kannattaa harjoitella vähän käytöstapoja. :)

N18

N18

Sokerideitit ovat täynnä nuoria naisia. Ehkä sinultakin miljonäärille lohkeaisi.  -eri

Ei vielä miljonäärille, en ole köyhä ja epätoivoinen kuten sinä, minussa on enemmän potentiaalia. :)

N18

Niin, kun olet isin kukkarolla vielä... Tai siis, roolihahmosi on. Paljonko sulla on ikää oikeasti? 48?

eri

Vierailija
58/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa luulet saavasi suhteesta teinin kanssa? n. 100 % nuorista naisista pitää sinua ällötyksenä, mitä hohtoa siinä olisi, että saisi olla jonkun läheisyysriippuvaisen viimeinen vaihtoehto?

N18

Typerä nimimerkki sinulla N18. Sen pitäisi kirjoituksesi mukaan olla T18, eli teini18 tai tyttö18.

Ok, muistan tämän jatkossa, ettet mene oikosulkuun. :D

TNT18

Kiitos!

Vierailija
59/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanoisin, niin että se ei ole mies eikä mikään, joka ei yritä 18v vaan täysi lapatossu. Haluatteko te naiset sellaisen lapatossun? Kunnon mies yrittää aina saada itselleen mahdollisimman nuoren naisen. Katsokaapa näitä julkkiksia ja rikkaita, he ottavat aina sen nuoren naisen. Jokainen kynnelle kykenevä pappa yrittää sitä nuorta ja jos ei saa, niin sitten nappaa sen 30-40 vuoden väliltä. +40 valitsee sitten ne täysin aivokuolleet papat.

Vierailija
60/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset voitte kyllä syyttää itseänne siitä, kun itsehän te 18 vuotiaina haluatte olla pappojen kanssa. Mites se Flaviokin 69v nappasi sen 19v naikkosen. Näin se vaan menee. Nuoret naiset itse haluaa olla pappojen kanssa. Tietysti se harmittaa teitä 30v täyttäneitä, kun kukaan ei halua teitä enää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi