Vanhat ukot etsii naista 18v alkaen
Kommentit (96)
Sain iskuyrityksen todella vanhalta papalta vähän aikaa sitten, näytän vielä nuoremmalta mitä olen kyllä ällötti.
Vierailija kirjoitti:
Rahalla on merkitystä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oih ja voih... kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika keskenkasvuista tuo kilpailu sikailussa. Ihan vapaasti, jos sellaiselle haluaa elämänsä pyhittää.
Ja kuvitteleeko joku mies kaikkien naisten etsivän romantiikkaa ja parisuhdetta? Ei miehillä ole yhtään sen enempää tarjottavana naisille kuin toisinpäinkään.
80%:ssa suhteista miehellä on parempi palkka ja enemmän varallisuutta. Tosissasiko väität, ettei tämä ketään naista kiinnosta?
Sisälukutaito. Minua ei kiinnosta kiinnostaako se ketään muuta naista. Mistä syystä ylipäätään alat jankata parisuhteista? Kommentoin nimenomaan sitä, ettei kaikki naiset niihin halua, eikä miehillä ei ole mitään sen enempää tarjottavana kuin naisillakaan. Hyödyllisempää on hoitaa itse omat asiansa kuntoon.
Sisälukutaito. Noin suuri ero ei voi johtua pelkästä sattumasta. Lisäksi siinä on poikekus, johon sinä ja kaverisi sovitte.
Tuo ilman lähdettä jauhamasi tuloero ei liity siihen mitä kirjoitin. Ilman lähdettä se on mielipide, ei fakta.
Edelleenkään kaikki naiset eivät halua parisuhteeseen miesten kanssa, koska miehet eivät tuo sellaista lisäarvoa siihen, että kannattaisi. Taloudellisesti voi pärjätä itsekin. Meniskö se kertaamalla perille?
En minä ketään kiellä sinkkuna pysymästä. Päinvastoin se varmaan sopii sinulle ja kaltaisillesi paremmin kuin hyvin. Linkit varmaan löydät itsekin, jos et muuten usko.
Kyllä Axl ainakin sai nuoria ihan hyvinkin? Flavio Briatorellakin 20-vuotias misu ja mies yli 60.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahalla on merkitystä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika keskenkasvuista tuo kilpailu sikailussa. Ihan vapaasti, jos sellaiselle haluaa elämänsä pyhittää.
Ja kuvitteleeko joku mies kaikkien naisten etsivän romantiikkaa ja parisuhdetta? Ei miehillä ole yhtään sen enempää tarjottavana naisille kuin toisinpäinkään.
80%:ssa suhteista miehellä on parempi palkka ja enemmän varallisuutta. Tosissasiko väität, ettei tämä ketään naista kiinnosta?
Sisälukutaito. Minua ei kiinnosta kiinnostaako se ketään muuta naista. Mistä syystä ylipäätään alat jankata parisuhteista? Kommentoin nimenomaan sitä, ettei kaikki naiset niihin halua, eikä miehillä ei ole mitään sen enempää tarjottavana kuin naisillakaan. Hyödyllisempää on hoitaa itse omat asiansa kuntoon.
Sisälukutaito. Noin suuri ero ei voi johtua pelkästä sattumasta. Lisäksi siinä on poikekus, johon sinä ja kaverisi sovitte.
Tuo ilman lähdettä jauhamasi tuloero ei liity siihen mitä kirjoitin. Ilman lähdettä se on mielipide, ei fakta.
Edelleenkään kaikki naiset eivät halua parisuhteeseen miesten kanssa, koska miehet eivät tuo sellaista lisäarvoa siihen, että kannattaisi. Taloudellisesti voi pärjätä itsekin. Meniskö se kertaamalla perille?
En minä ketään kiellä sinkkuna pysymästä. Päinvastoin se varmaan sopii sinulle ja kaltaisillesi paremmin kuin hyvin. Linkit varmaan löydät itsekin, jos et muuten usko.
Jos sun vastaus siihen ettei kaikki naiset hae parisuhdetta on esitellä mutua parisuhteessa olevien miesten ja naisten palkkaeroista, niin mitä se kertoo sinusta? "Kaltaiseni" ei ainakaan ole hyötymässä kenenkään lompakosta. Sellaiseen pyrkiminen olisi ilmeisesti sinun mielestäsi normaalia.
Teuvista mallia. kokeilin kerran jotain tinder mut siellä vanhat ajat eli 45..50 e jonkun etsii minunikäistä timanttia eli 48 v
Samat ukkelit näkyy käyvän Thaimaassa ja Vietnamissa viikottaisissa missikisoissa (ei tietenkään nyt)
En ole ollenkaan pahoillaan jos saavat matkaansa missikisaajan sillä yksi paikallinen kertoi tietävänsä tuon olevan puhdas elinkeino noille naisille. Kuulemma eräskin (23v.) on jo kolmannen papparaisen kanssa jonka todennäköisesti putsaa tyhjäksi ennen kuin palaa takaisin kotimaahansa.
Vierailija kirjoitti:
Harmi sinänsä, kun nämä ukot varmaan itsekin tietävät etteivät sitä 18-vuotiasta saa, mutta eivät ymmärrä, että menettävät tällä myös ikäisensä naiset jotka eivät kiinnostu 18-vuotiaita jahtaavista aikuisista miehistä. Sitten itketään kun naiset on niin valikoivia.
Hyvä vain. En tahtoisikaan niin ahdasmielistä naista joka tuijottaa ikää liikaa.
Erikoista, johan 16 on laillinen.
Taas täällä ollaan tuohtuneita tyypillisestä urospuolisten ihmisten käytöksestä joka on ilmiselvästi nähtävissä kaikille joilla pää ei perssiessä. Pitää olla todella umpiossa elänyt jos noin ilmiselvä evolutiivisista syistä johtuva lajityypllinen käytös ei ole valjennut.
Mihin katosi vastaava vanhat akat ketju?
Osoittavat myös rankkaa halveksuntaa ikäisilleen naisille. Liekö pohjimmiltaan itsehalveksuntaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä on miehen varallisuudella ja tuloilla? Ei ne rahat ole minun. Minä olen kiinnostunut minun rahoistani. Minun rahoilla on väliä minulle. Sinulla saa olla vaikka 100 miljardia ja olet silmissä samalla viivalla taloudellisesti kuin tyyppi jonka omaisuus on rannalta poimittu jännän näköinen kivi taskunpohjalla.
Vierailija kirjoitti:
Itse sanoisin, niin että se ei ole mies eikä mikään, joka ei yritä 18v vaan täysi lapatossu. Haluatteko te naiset sellaisen lapatossun? Kunnon mies yrittää aina saada itselleen mahdollisimman nuoren naisen. Katsokaapa näitä julkkiksia ja rikkaita, he ottavat aina sen nuoren naisen. Jokainen kynnelle kykenevä pappa yrittää sitä nuorta ja jos ei saa, niin sitten nappaa sen 30-40 vuoden väliltä. +40 valitsee sitten ne täysin aivokuolleet papat.
On vain YKSI tunnettu julkkismies joka toimii näiden teorioiden mukaan. Leo DiCaprio. Leolla on aina 20v. mallityttöystävä jonka parin vuoden välein päivittää nuorempaan. Kun huippuluokan näyttelijä Leo on rikkonut jo tämän tabun, mikseivät kaikki nyt vain seuraa perässä? Olisiko mahdollista, että miehilläkin normaalisti ratkaisee useampi asia kuin ikä.