Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhat ukot etsii naista 18v alkaen

Vierailija
16.11.2019 |

Onko tää joku uusi muoti?

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oih ja voih... kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä 44-v mies haluan saada 18-v naisen, tai muuten ei suhdetta minulle tule, näin se vaan on. Vähempään en tyydy.

Mitä hittoa luulet saavasi suhteesta teinin kanssa? n. 100 % nuorista naisista pitää sinua ällötyksenä, mitä hohtoa siinä olisi, että saisi olla jonkun läheisyysriippuvaisen viimeinen vaihtoehto?

N18

Seksiä tietysti. Voi sinua typerää tytönhupakkoa, kun tuollaisia kyselet. Vai luuletko, että miehet kaipaavat älynne valoa?

XD No eipä sitä pilkahdusta näe aina iäkkäämmilläkään leidellä. Ja se neuvon voin antaa, että jos seksiä halajaa ainoankaan naisen kanssa niin kannattaa harjoitella vähän käytöstapoja. :)

N18

N18

Sokerideitit ovat täynnä nuoria naisia. Ehkä sinultakin miljonäärille lohkeaisi.  -eri

Ei vielä miljonäärille, en ole köyhä ja epätoivoinen kuten sinä, minussa on enemmän potentiaalia. :)

N18

Niin, kun olet isin kukkarolla vielä... Tai siis, roolihahmosi on. Paljonko sulla on ikää oikeasti? 48?

eri

Oikeasti 19, täytin viime kuussa. Ja kuules kaikki eivät ole kasvaneet pumpulissa vaikka sinä olisitkin, siitä näkökulmasta näytät tekevän oletuksiasi. Joillakin on vain suuremmat tavoitteet elämässä kuin se miljoona, hinta ei konkretisoidu välttis ollenkaan rahassa. Riippuu tilanteesta tietenkin, mulla on hyvin asiat.

T19

Vierailija
62/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika keskenkasvuista tuo kilpailu sikailussa. Ihan vapaasti, jos sellaiselle haluaa elämänsä pyhittää.

Ja kuvitteleeko joku mies kaikkien naisten etsivän romantiikkaa ja parisuhdetta? Ei miehillä ole yhtään sen enempää tarjottavana naisille kuin toisinpäinkään.

80%:ssa suhteista miehellä on parempi palkka ja enemmän varallisuutta. Tosissasiko väität, ettei tämä ketään naista kiinnosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä 44-v mies haluan saada 18-v naisen, tai muuten ei suhdetta minulle tule, näin se vaan on. Vähempään en tyydy.

Mitä hittoa luulet saavasi suhteesta teinin kanssa? n. 100 % nuorista naisista pitää sinua ällötyksenä, mitä hohtoa siinä olisi, että saisi olla jonkun läheisyysriippuvaisen viimeinen vaihtoehto?

N18

Seksiä tietysti. Voi sinua typerää tytönhupakkoa, kun tuollaisia kyselet. Vai luuletko, että miehet kaipaavat älynne valoa?

XD No eipä sitä pilkahdusta näe aina iäkkäämmilläkään leidellä. Ja se neuvon voin antaa, että jos seksiä halajaa ainoankaan naisen kanssa niin kannattaa harjoitella vähän käytöstapoja. :)

N18

N18

Sokerideitit ovat täynnä nuoria naisia. Ehkä sinultakin miljonäärille lohkeaisi.  -eri

Ei vielä miljonäärille, en ole köyhä ja epätoivoinen kuten sinä, minussa on enemmän potentiaalia. :)

N18

Niin, kun olet isin kukkarolla vielä... Tai siis, roolihahmosi on. Paljonko sulla on ikää oikeasti? 48?

eri

Oikeasti 19, täytin viime kuussa. Ja kuules kaikki eivät ole kasvaneet pumpulissa vaikka sinä olisitkin, siitä näkökulmasta näytät tekevän oletuksiasi. Joillakin on vain suuremmat tavoitteet elämässä kuin se miljoona, hinta ei konkretisoidu välttis ollenkaan rahassa. Riippuu tilanteesta tietenkin, mulla on hyvin asiat.

T19

Jaa sulla on duuni ja kaikkea jo tuon ikäisena, etkä elä yhteiskunnan rahoilla? Hieno homma...

Vierailija
64/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N18

Miksi 18vuotias haluaisi seksiä nelikymppinen setämiehen, kanssa? Haluatko saada 18-vuotiaan , itsesi ikäisen , iskän hakkaamaan ja antamaan turpaan sinulle? Himoitsetko myös tytörtäsi ja hänen kavereitaan?Oisko kimppakiva kahden 18-vuotiasn kanssa ihanaa, senkin oksettavaa kurttumuna pervo ?

Vierailija
65/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N18

N18

N18

N18

eri

T19

Jaa sulla on duuni ja kaikkea jo tuon ikäisena, etkä elä yhteiskunnan rahoilla? Hieno homma...

Ensimmäinen duuni mulla oli jo 16-vuotiaana kesätyöntekijänä. :D Ja kyllä, mulla on vakituinen duuni kaupan kassalla ja opiskelen. Ei ole mitenkään harvinaista tämä. Opintotukea saan kuten suurinosa opiskelijoista. On lottovoitto syntyä Suomeen, eikö?

T19

Vierailija
66/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N18

Miksi 18vuotias haluaisi seksiä nelikymppinen setämiehen, kanssa? Haluatko saada 18-vuotiaan , itsesi ikäisen , iskän hakkaamaan ja antamaan turpaan sinulle? Himoitsetko myös tytörtäsi ja hänen kavereitaan?Oisko kimppakiva kahden 18-vuotiasn kanssa ihanaa, senkin oksettavaa kurttumuna pervo ?

Jos nelikymppinen setämies onnistuu saamaan 18-vuotiaan, ei sen teinin isästä ole nenään lyömään. Kimppakiva kahden 18-vuotiaan kanssa kuulostaa hienolta. 😍

Vierailija
67/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan nelikymppisenä monen mielestä vanha ukko, mutta koska arvostan naisessa hedelmällisyyttä ja nuoruutta, olen kiinnostunut ikähaitarista 18-24v. Ja mikä parasta, saan tuossa ikäluokassa suotuisaa vastakaikua, eli win-win.

Se ei todellakaan ole vin vin sillä nuori saa leiman otsaansa ja ikuisesti kaikki muistaa kuinka hän oli sen vanhan kääkän kanssa ja maine kärsii ikuisesti

Jälleen kerran vastenmielinen kommentti Ikis.

Olet oksettava ihminen. Onneksi olet yksin. Karma toimii.

Vierailija
68/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolesta nää nelikymppiset setämiehet saa kuolata parikymppisen perään netissä yms,cei ne niitä huoli kumminkaan. Jääpä meille nelikymppisille tödeille ne parikymppisen uroot, jotka jahtaa meitä netissä. Nää setämiehet jää ilman seuraa, kun kukaan ei niitä huoli. Ja Me tädit saamme hyvää seksiä nuorten koneiden miesten kanssa

Vierailija
69/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N18

Jos nelikymppinen setämies onnistuu saamaan 18-vuotiaan, ei sen teinin isästä ole nenään lyömään. Kimppakiva kahden 18-vuotiaan kanssa kuulostaa hienolta. 😍

Tervetuloa kokeilemaan. Tekstit lyödään sulta sisään vähintään

P.S Metsästys aseet on kotona

Vierailija
70/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puolesta nää nelikymppiset setämiehet saa kuolata parikymppisen perään netissä yms,cei ne niitä huoli kumminkaan. Jääpä meille nelikymppisille tödeille ne parikymppisen uroot, jotka jahtaa meitä netissä. Nää setämiehet jää ilman seuraa, kun kukaan ei niitä huoli. Ja Me tädit saamme hyvää seksiä nuorten koneiden miesten kanssa

Hah. Nyt menee jo komedian puolelle.

Hyvää yötä.

Vierailija
71/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku 18-vuotias suostuisi nelikymppinen limanuljaskan pumpattavaksi on se silloin yksinkertainen tai mt ongelmainen. Ja tällöin on kyseessä hyväksikäyttö. Mutta eihän nämä ukkelit välitä, kun heidän krpäns@ pitää saada nuorta ja tiukkaa aaaahhhhh. Minä ja mun munaaaaahhh, aaahhhh Oh Oh.

Vierailija
72/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks Ikis saanut tän ketjun pystyyn? Terve tuloa takaisin!! Lisää tätä! 

Vierailija
73/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika keskenkasvuista tuo kilpailu sikailussa. Ihan vapaasti, jos sellaiselle haluaa elämänsä pyhittää.

Ja kuvitteleeko joku mies kaikkien naisten etsivän romantiikkaa ja parisuhdetta? Ei miehillä ole yhtään sen enempää tarjottavana naisille kuin toisinpäinkään.

80%:ssa suhteista miehellä on parempi palkka ja enemmän varallisuutta. Tosissasiko väität, ettei tämä ketään naista kiinnosta?

Sisälukutaito. Minua ei kiinnosta kiinnostaako se ketään muuta naista. Mistä syystä ylipäätään alat jankata parisuhteista? Kommentoin nimenomaan sitä, ettei kaikki naiset niihin halua, eikä miehillä ei ole mitään sen enempää tarjottavana kuin naisillakaan. Hyödyllisempää on hoitaa itse omat asiansa kuntoon.

Vierailija
74/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä.

Voi voi. Ihan totta puhuu toi. Itsellä samanlaisia kokemuksia nettideiteiltä.. Olen nelikymppinen nainen. Pari-kolmekymppiset tarjoaa seksiseuraa. Kylläpä setämiehiä nyt harmittaa, kun oikeassa elämässä ei ne parikymppisen tarjoa pldee teille. Jos joku parikymppinen nainen on seksiseuraa hakemassa, niin omanikäisistään

Vierailija
75/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N18

Tervetuloa kokeilemaan. Tekstit lyödään sulta sisään vähintään

P.S Metsästys aseet on kotona

Nyt meni tunteisiin. 😂

Vierailija
76/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Ihmisillä on halunsa ja himonsa - se vanhan ukon määrittelykin on nyt vähän liukuva. Anna ihmisten himoita mitä himoitsevat. Niin kauan kuin se ei mene pakottamisen tai ahdistelun puolelle, niin anna nyt olla. Hyvänen aika. 

Vierailija
77/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat niin ahdasmielisiä.

Vierailija
78/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onks Ikis saanut tän ketjun pystyyn? Terve tuloa takaisin!! Lisää tätä! 

Lisää solvaamista ja haukkumista?

Sitäkö me halutaan. Näköjään.

Vierailija
79/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä.

Voi voi. Ihan totta puhuu toi. Itsellä samanlaisia kokemuksia nettideiteiltä.. Olen nelikymppinen nainen. Pari-kolmekymppiset tarjoaa seksiseuraa. Kylläpä setämiehiä nyt harmittaa, kun oikeassa elämässä ei ne parikymppisen tarjoa pldee teille. Jos joku parikymppinen nainen on seksiseuraa hakemassa, niin omanikäisistään

Olen kyllä tiennyt että parikymppisillä pojilla on suorituspaineita, mutta että noin paljon niin se oli yllätys. Eisse mittää, minulla nelikymppisellä miehellä on tälläkin hetkellä tässä sohvalla kaksi maajoukkuetason tyttöä alasti kiehnäämässä ja kohta alamme hommiin =)

Vierailija
80/96 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisälukutaito. Minua ei kiinnosta kiinnostaako se ketään muuta naista. Mistä syystä ylipäätään alat jankata parisuhteista? Kommentoin nimenomaan sitä, ettei kaikki naiset niihin halua, eikä miehillä ei ole mitään sen enempää tarjottavana kuin naisillakaan. Hyödyllisempää on hoitaa itse omat asiansa kuntoon.

Sisälukutaito. Noin suuri ero ei voi johtua pelkästä sattumasta. Lisäksi siinä on poikekus, johon sinä ja kaverisi sovitte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi