Kännissä riehuin ja vaikutin ihan liian kiinnostuneelta yhdestä miehestä
Aika lailla koen, että nolasin itseni täysin. Voikohan tilannetta mitenkään korjata enää? Siis mitä teille on naiset käynyt vastaavassa tilanteessa seuraavaksi. Ja mies, miten suhtautuisit, onko peli menetetty vai mahdollista vielä, että tapahtuma unohtuu tai nollaantuu jotenkin?
Kommentit (51)
Toi kuulostaa ihan hauskalta kännireissulta, muutaman kuukauden päästä suakin naurattaa vaikka nyt ei siltä tunnukaan. Kännissä laulaminen ja jonkun miehen liiveihin uiminen lähinnä huvittaa :D eri asia jos olisit oikeasti riehunut jossain ja paikat olisivat menneet rikki ja verta kaikkialla.
Haluaako joku vielä jutella? Tänään olen ollut rauhallisesti - Ap
Vierailija kirjoitti:
Haluaako joku vielä jutella? Tänään olen ollut rauhallisesti - Ap
Kiva, olen epätoivoinen jopa av-palstalla :[ Ap
Ap ei tuo niin pahalta kuulosta :)
Ymmärrän että nolottaa, mutta jos oot vaan laulanut epävireellä ja avaitunut tunteistasi niin et ole ainakaan ketään loukannut tms. Suurin osa törttöilee joskus, elä ruoski itseäsi.
Voitko kysysä joltakin paikallaolleelta kaveriltasi menikö ilta niin höpöiksi kuin luulet?
Saattaisi helpottaa sun oloja :)
Vierailija kirjoitti:
Ap ei tuo niin pahalta kuulosta :)
Ymmärrän että nolottaa, mutta jos oot vaan laulanut epävireellä ja avaitunut tunteistasi niin et ole ainakaan ketään loukannut tms. Suurin osa törttöilee joskus, elä ruoski itseäsi.Voitko kysysä joltakin paikallaolleelta kaveriltasi menikö ilta niin höpöiksi kuin luulet?
Saattaisi helpottaa sun oloja :)
Joo mutta siis avaiduin niistä negatiivisistakin tunteista eli **tuilin ja yritin provosoida paria puolituttua ihmistä xI ja niistä positiivisista tunteista avauduin monta kertaa ja esim laulamisen muodossa, siksi se oli noloa. Laulaminen on mulle vähän sellainen kunnia-asia, koska oikeasti yritän tulla harrastelijalaulajana hyväksikin, niin harmittaa, että menee munaamaan ns. maineensa laulamalla huonosti. Pahinta on, ettei ollut oikein kaveria siellä, ajattelin rohkeana yksin lähteä! Hyvä kaverihan olisi yrittänyt hillitä mua. Puolituttuja ja uusia kavereita oli, siellähän oli (lähes) yhtä kännissä ihmisiä joihin tutustuin. Ap
No joo, oon itsekin antanut karmeita ensivaikutelmia itsestäni kännissä, keissejä joita häpeän vieläkin, mutta kaikista eniten niitä märehtii itse.
Onhan tuo noloa mutta kenekään muun maailmaa et kääntänyt nurin kuin omasi, ketään muuta ei niin paljon kiinnosta jonkun puolitutun kännisekoilut.
Se mitä ihastuksesi tykkää riippuu niin paljon tyypistä, onko peli sen suhteen menetetty vai ei. Jos on, niin ei hän susta niin hirveästi pitänyt alun alkaenkaan, muuten löytyisi varmasti empatiaa.
Käytöstään voi aina pahoitella kun olette ensi kerran tekemisissä.
Minkä laulun lauloit? Vai muistatko :D
Vierailija kirjoitti:
Uhh. Kuolen. Jäi jotenkin häiritsemään, että ajatteleeko se oikeasti, että olen aivan pakkomielteinen. Jotenkin jäin jumiin siihen tiettyyn ihmiseen siinä tilassa, mutta en ikinä normaalisti käyttäytyisi tolla tavalla enkä siis todellakaan tarkoittanut niitä asioita ihan sillä lailla kun ne tuli ulos. Asenne oli siis se, että antaisin suurinpiirtein kaikkeni sen tyypin takia... Todellisuudessa jos paikalla olisi ollut kuka vaan yhtä hyvännäköisistä ihastuksistani niin olisin suuntautunut samalla lailla sellaista kohtaan. Valitettavasti oli tosi vähän mielenkiintoisia miehiä paikalla, niin ylitsevuotavat tunteeni osui tähän yhteen. Ap
Ymmärrän sua ap!
Mulle on käynyt samalla tavalla parikin kertaa joskus nuorempana, ja pakko oli laittaa välit jäihin niihin ihmisiin jotka tota käytöstä todisti. Niin megaluokan morkkis oli. Sittemmin olen jättänyt viinan vetämisen vähemmälle, kun se ei selvästikään sovi mulle.
Ei haittaa. Jos joku huomauttaa, sano että humalaisen sekoilua. Varoitus. Älä juo.
Olen joskus ollut näiden kännisten tunteidentunnustusten kohteena. En ole koskaan ottanut tosissani vaan laittanut pelkästään kännin piikkiin. Ja jatkossa näitä ihmisiä kohdatessani olen ollut kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Pakko sanoa, että ei tuollainen käytös ainakaan lisää mielenkiintoa.