Kännissä riehuin ja vaikutin ihan liian kiinnostuneelta yhdestä miehestä
Aika lailla koen, että nolasin itseni täysin. Voikohan tilannetta mitenkään korjata enää? Siis mitä teille on naiset käynyt vastaavassa tilanteessa seuraavaksi. Ja mies, miten suhtautuisit, onko peli menetetty vai mahdollista vielä, että tapahtuma unohtuu tai nollaantuu jotenkin?
Kommentit (51)
Ei kait kukaan selvinpäin oleva ihminen kiinnostu känniääliöstä? Jos muut unohtavatkin osittain, tuo mies ei...
Sä tarviit jonkun lemmikin johon purkaa noita ylitsevuotavia rakkauden tunteita 😅
Vierailija kirjoitti:
Harrastatko humalahakuista juomista?
Joo joskus, mutta noin sekaisin olen ollut ehkä 2 tai 3 kertaa elämässä aiemmin. Yleensä muistan visusti sen periaatteen, että kahden-kolmen juoman jälkeen olen liian kännissä laulamaan ja EN mene karaokeen vaikka kuinka tekisi mieli ja vaikuttaisi hyvältä idealta (koskaan ei ole ollut hyvä idis). Nyt meni kaikki periaatteet romukoppaan. Yleensä myös muistan olla käyttämättä rakkaus-sanoja ym. ylilyöntejä paitsi jos kännikumppani on mä rakastan sua -tuulella, silloin vastaan samaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Voi iik, nyt se tietää että sä tykkäät siitä. Vähänks noloo. Siis mä oisin ihan dead.
Niinpä! Ku ois pitäny olla ihan chillisti ja coolisti - Ap
Käyttäjä31672 kirjoitti:
Kuin usein harrastat alkoholia
Ehkä kerran kuussa - Ap
Vierailija kirjoitti:
Uhh. Kuolen. Jäi jotenkin häiritsemään, että ajatteleeko se oikeasti, että olen aivan pakkomielteinen. Jotenkin jäin jumiin siihen tiettyyn ihmiseen siinä tilassa, mutta en ikinä normaalisti käyttäytyisi tolla tavalla enkä siis todellakaan tarkoittanut niitä asioita ihan sillä lailla kun ne tuli ulos. Asenne oli siis se, että antaisin suurinpiirtein kaikkeni sen tyypin takia... Todellisuudessa jos paikalla olisi ollut kuka vaan yhtä hyvännäköisistä ihastuksistani niin olisin suuntautunut samalla lailla sellaista kohtaan. Valitettavasti oli tosi vähän mielenkiintoisia miehiä paikalla, niin ylitsevuotavat tunteeni osui tähän yhteen. Ap
Jaa että meinaat, että olisi ollut parempi jos olisit kuolannut jokaisen komistuksen perään? Joo ei.
Mitä se mitä vain tekeminen oli? Seksuaalista? Antaisit annelia yms?
Vierailija kirjoitti:
Sä tarviit jonkun lemmikin johon purkaa noita ylitsevuotavia rakkauden tunteita 😅
Ihan totta 😅 mä selitinkin tuolla, että kun olen nähnyt villikissan meidän pihalla niin jos saadaan se kiinni niin otetaan omaksi. Ap
Näin miehenä sanoisin, että mokasit mahdollisuutesi lopullisesti.
Valitettavaa, mutta näin on !
Vierailija kirjoitti:
Oliko se mies yhtään kiinnostunut? Jos oli edes vähän, niin ongelma korjaantuu sillä että panette muutaman kerran ja katsotte tuleeko siitä mitään. Jos ei, niin anna vaan olla, asia unohtuu pian.
Ei korjaannu. Vahvistaa vain epätoivoisuuden...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhh. Kuolen. Jäi jotenkin häiritsemään, että ajatteleeko se oikeasti, että olen aivan pakkomielteinen. Jotenkin jäin jumiin siihen tiettyyn ihmiseen siinä tilassa, mutta en ikinä normaalisti käyttäytyisi tolla tavalla enkä siis todellakaan tarkoittanut niitä asioita ihan sillä lailla kun ne tuli ulos. Asenne oli siis se, että antaisin suurinpiirtein kaikkeni sen tyypin takia... Todellisuudessa jos paikalla olisi ollut kuka vaan yhtä hyvännäköisistä ihastuksistani niin olisin suuntautunut samalla lailla sellaista kohtaan. Valitettavasti oli tosi vähän mielenkiintoisia miehiä paikalla, niin ylitsevuotavat tunteeni osui tähän yhteen. Ap
Jaa että meinaat, että olisi ollut parempi jos olisit kuolannut jokaisen komistuksen perään? Joo ei.
Mitä se mitä vain tekeminen oli? Seksuaalista? Antaisit annelia yms?
No ei, sehän olis ollut nolompaa jos olisin tullut vielä useamman miehen toimesta torjutuksi. Mutta jos paikalla olis ollu joku muu josta olisin kiinnostunut, niin olisin varmaan keskittynyt siihen ja saanut ehkä jopa you know :o toivoin et siellä olis kaverini kenen luokse olen monesti lähtenyt jatkoille, mutta ei näkynyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se mies yhtään kiinnostunut? Jos oli edes vähän, niin ongelma korjaantuu sillä että panette muutaman kerran ja katsotte tuleeko siitä mitään. Jos ei, niin anna vaan olla, asia unohtuu pian.
En tod meinaa mennä tyrkyttämään. Jos näen sen vielä niin ehkä voin asiallisesti keskustella JOS hän tekee aloitteen siihen. Ap
Käyttäjä31672 kirjoitti:
Uskon että se ymmärtää sinua.
Kiitos. Ap
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä sanoisin, että mokasit mahdollisuutesi lopullisesti.
Valitettavaa, mutta näin on !
Ei tälle nyt enää mitään voi. Ajatelkoon mitä ajattelee ja seuraavalla kerralla muistan käyttäytyä ei-kiinnostuneesti vastapainoksi, vaikka kuinka olisin kännissä. Se jää sit toiselle mietittäväksi mihin suuntaan haluaa asioita muuttaa. Totta puhuen ehkä en itse halua mitään nyt enää tän jälkeen. Kannattaa varmaan ottaa joku uusi - Ap
Niin siinä käy kun on kiimassa ja lähtee greisibailaamaan.
Karaokeihmisiä tuskin pienet örvellykset haittaa, eiköhän kaikki ole ihan ok
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tod meinaa mennä tyrkyttämään. Jos näen sen vielä niin ehkä voin asiallisesti keskustella JOS hän tekee aloitteen siihen. Ap
Niinhän sä nyt selvänä kuvittelet. Tosiasiassa vedät herneen nenään kun mies ei tulekaan tekemään aloitetta ja nappaat pari nopeaa, sitten haukut sen ja lopuksi roikut lahkeessa ja itkien soperrat kuinka rakastat sitä ihan maailman eniten..
Eli oliko tämä toinen selvä? Itse absolutistina humalaisten puheet menevät toisesta korvasta ulos eikä siinä tilanteessa rupea antamaan vastakaikua rakkaudenosoituksille tai muillekaan tunteille. Humalassahan kaikki ovat maailman mahtavimpia tai paskimpia tyyppejä ja aamulla kumpikaan ei välttämättä edes muista mitä tuli sanottua. Nyt rauhoitut ja toteat että olet krapulassa ja todennäköisesti kukaan muu ei mieti mitä kännissä sanoit tai teit paitsi sinä. Ja jos tuo tyyppi kiinnostaa niin seuraavalla kerralla mainitsit että taisi lähteä lapasesta etkä ole koko ajan tuiterissa mutta jos kerroin että olet mahtava niin olen sitä mieltä selvinkin päin ja ilman karaokebiisejä