Miten suhtaudut, jos tinder-deitilläsi on seinällä Amerikan etelävaltioiden lippu?
Kommentit (36)
Teddyboy melkein suoraan vuodelta 1983. Vähän kaljuuntunut ja vatsaa, mutta ikinuori.
Kysyisin miksi sillä on sellainen seinällä. Tai no, en kyllä todennäköisesti edes kysyisi, eihän siihen voi mitään fiksua vastata. En tapailisi enää.
skippaisin... etnonationalistit (=serkunnussijat) ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se olis.
En usko, että sellaista tilannetta voisi syntyä. En lähtisi sellaisen ihmisen kotiin, jota en tunne.
Vierailija kirjoitti:
Tämä
En yllättyisi, koska kyllähän rebelin tunnistaa jo ulkonäöstä.
Juoksisin. Juutalaistaustaisena kaikki tuollainen oikeasti pelottaa.
Jos se on nainen, se on dixie girl.
Vierailija kirjoitti:
REBEL REBEL I LOVE YOU SO
Luuletko että ymmärtäisi mitä just sanoit?
Jos on 18 - 25 vuotias niin on ihan jees.
Jos on 26-35 vuotias niin miettisin tarkkaan.
Yli 40 v. Ei jatkoon.
En tiedä. Itse pidän lippuja kauniina, ja esim. Union Jack ja Confederate Flag ovat minusta hyvin koristeellisia. Samoin Walesin lohikäärme on kaunis. Ei minulla näihin liity mitään ideologiaa, joten en varmaan ensimmäisenä olettaisi muistakaan lippujen ystävistä samaa.
Kiva. Historia ja vieraat kulttuurit kiinnostavat minuakin.
Tykkäisin, vaikka pidänkin vähän kliseenä. Mutta edustan itse samaa tyyliä, niin en juoksisi.
Lynyrd Skynyrd -fani tuli ekana mieleen. Ei välttämättä rasse. Lippuhan on sinällään kaunis ja ikoninen.
Ellei hän ole itse kotoisin jostain Amerikan etelävaltiosta ja kertoisi asialle järkevää selitystä pitäisin täytenä idioottina.
En mitään? Kuinka moni täällä on edes käynyt tuossa paikassa?
Vierailija kirjoitti:
Juoksisin. Juutalaistaustaisena kaikki tuollainen oikeasti pelottaa.
Sinulla täytyy olla hyvä kunto :) Viittaan siis Israelin toimintaan jossa muureja rakennetaan, muodostetaan etnisen aluperään perustuvia asutusalueita alueille jotka eivät ole valtion omalla maalla. Myöskin valtiojohdon siunauksella järjestetyt kidnappaukset vieraan valtion alueella jossa henkilö napataan ilman henkilön omaa suostumusta? Ei sillä etteikö esimerkiksi nämä henkilöt ole ansainneet nappausta mutta tapaukset olisi pitänyt hoitaa laillisesti. Kykenemättömyys noudattaa yleisesti valtioitten välillä sovittuja käytäntöjä on erittäin huolestuttavaa ja sinulla riittää juoksemista.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Entä jos on liikennemerkki, juliste eikä taulu, ryijy? Mitä ihmeen väliä? Juttele ja selvittele arvomaailma siten.
Osaltaan nämä entä jos pikku asia on syynä että etsitään sitä mr. Täydellistä ja ollaan siten yksin.