Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut, jos tinder-deitilläsi on seinällä Amerikan etelävaltioiden lippu?

Vierailija
16.11.2019 |

?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi kysyä että tietääkö se että ne hävisi sodan. 

Vierailija
22/36 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi kysyä että tietääkö se että ne hävisi sodan. 

Suomikin hävisi virallisesti sodan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastaa etelänrokkia? Onhan sitä paskempaakin musiikkia.

24/36 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juoksisin. Juutalaistaustaisena kaikki tuollainen oikeasti pelottaa.

Sinulla täytyy olla hyvä kunto :) Viittaan siis Israelin toimintaan jossa muureja rakennetaan, muodostetaan etnisen aluperään perustuvia asutusalueita alueille jotka eivät ole valtion omalla maalla.  Myöskin valtiojohdon siunauksella järjestetyt kidnappaukset vieraan valtion alueella jossa henkilö napataan ilman henkilön omaa suostumusta? Ei sillä etteikö esimerkiksi nämä henkilöt ole ansainneet nappausta mutta tapaukset olisi pitänyt hoitaa laillisesti. Kykenemättömyys noudattaa yleisesti valtioitten välillä sovittuja käytäntöjä on erittäin huolestuttavaa ja sinulla riittää juoksemista.

Tähän asiaan liittyy myöskin aika. Etelävaltioitten lippuunhan voi liittää asioita jotka eivät ole suotavia. Se on historiaa jota pitää varoa. Itsessään se että lippu on esillä voi edustaa useampaa eria asiaa. Jos juokseminen on ensimmäinen asia mikä tulee mieleen niin kantsii juosta vaikka kirjastoon jotta voi itselleen opiskella paremman kyvyn hahmottaa maailmaa. Ties vaikka löytyisi ymmärrys miksi lippu on jollain esillä :)

Koska juutalaisuus ja juoksu mainittiin niin kyseisen henkilön kantsii juosta Israelin lähetystöön. Etniseen alkuperään kohdistettu r a sis mi ei ole ikävä kyllä historiaa ja mitä tuo valtio edustaa ja harjoittaa. Historiaa ei voi muuttaa mutta nykyisyyden voi.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
25/36 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

The South will rise again. Ei lipussa sinänsä vikaa ole, mutta mies joka sisustaa asuntonsa lipulla ei todennäköisesti muutenkaan olisi mun makuuni.

Vierailija
26/36 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Itse pidän lippuja kauniina, ja esim. Union Jack ja Confederate Flag ovat minusta hyvin koristeellisia. Samoin Walesin lohikäärme on kaunis. Ei minulla näihin liity mitään ideologiaa, joten en varmaan ensimmäisenä olettaisi muistakaan lippujen ystävistä samaa.

Täytyy olla aika pihalla jos ei tiedä kyseiseen lippuun liittyvästä ideologiasta. Ja ei, kyseessä ei ole Etelän rockmusikki.

Vierailija
27/36 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin syytä, miksi Dixie-lipun on seinälleen laittanut. Vastaus todennäköisesti kertoo paljon deitin mielenmaisemasta ja sivistyksestä, myös sydämen sivistyksestä eli ihmiskuvasta.

Lynyrd Skynyrd perusteluna menisi joten kuten. Todennäköisesti kuitenkin selitys on jotain samankaltaista kuin näillä jonkin verran historiaa lukeneilla, joille KKK-lakanat tai Arbeit macht frei -kyltti on ”hauska läppä” ja tapa viestittää sympatioita. Suomalaisessa lintukodossa kasvaneita pullamössösurkimuksia, joilla on hyvin pintapuolinen ymmärrys historiasta, ja siitä mitä olivat eri aikakausien syyt ja seuraukset ja ihmiskohtalot.

Vierailija
28/36 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselisin kavereiltani ja SoMesta apua, en tiedä mikä se sellainen lippu on, koska olen tyypillinen nainen. Katsoisin mitä mieltä kaverit ovat ja toimisin sen mukaan.

Vierailija
29/36 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Itse pidän lippuja kauniina, ja esim. Union Jack ja Confederate Flag ovat minusta hyvin koristeellisia. Samoin Walesin lohikäärme on kaunis. Ei minulla näihin liity mitään ideologiaa, joten en varmaan ensimmäisenä olettaisi muistakaan lippujen ystävistä samaa.

Täytyy olla aika pihalla jos ei tiedä kyseiseen lippuun liittyvästä ideologiasta. Ja ei, kyseessä ei ole Etelän rockmusikki.

Tiedän kyllä mikä se ideologia on, mutta se ei ole syy siihen, miksi pidän kyseistä lippua esteettisenä. Ei jokainen kaljupääkään ole rasse,

Vierailija
30/36 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn onko naisen veli tulossa jälkiliukkaille vai ollaanko vain kahestaan

Vierailija
31/36 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kämpille asti en lähde, jos tyyppi on avoimen rasistinen.

Se (ehkä nasselle yllättäen) näkyy ja kuuluu hyvin selvästi ja nopeasti jo puheenparresta, monesti myös habituksesta.

Jos tyyppi on joku jormakääriäissetä, niin myös jormakääriäisyys on luotaantyöntävää, joskin viatonta. Saahan nyt 1950-luvusta tykätä, kunhan ei niitä homeisia asenteita omi.

Vierailija
32/36 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyselisin kavereiltani ja SoMesta apua, en tiedä mikä se sellainen lippu on, koska olen tyypillinen nainen. Katsoisin mitä mieltä kaverit ovat ja toimisin sen mukaan.

Jonne, tyypillinen nainen ei ole tietämätön kana.

Vierailija
33/36 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla täytyy olla hyvä kunto :) Viittaan siis Israelin toimintaan jossa muureja rakennetaan, muodostetaan etnisen aluperään perustuvia asutusalueita alueille jotka eivät ole valtion omalla maalla.  Myöskin valtiojohdon siunauksella järjestetyt kidnappaukset vieraan valtion alueella jossa henkilö napataan ilman henkilön omaa suostumusta? Ei sillä etteikö esimerkiksi nämä henkilöt ole ansainneet nappausta mutta tapaukset olisi pitänyt hoitaa laillisesti. Kykenemättömyys noudattaa yleisesti valtioitten välillä sovittuja käytäntöjä on erittäin huolestuttavaa ja sinulla riittää juoksemista.

Olen eri, mutta juustalaistaustaa itselläkin. En oikein Suomessa syntyneenä suomenkansalaisena koe, että olen vastuussa ylläolevasta.

Vierailija
34/36 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta juustalaistaustaa itselläkin. En oikein Suomessa syntyneenä suomenkansalaisena koe, että olen vastuussa ylläolevasta.

Ja edellisenä kyseisen taustan edustajana pidän jäätävänä rasismina saarnata tuon valtion tilanteesta minulle. Sukuni on itäeurooppalaista, joten voit samalla pistää kaiken senkin taakan päälleni... Ja silti olen ihan tavallinen suomalainen tapakristitty ja sukunimikin tyyliin Jokinen.

35/36 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja edellisenä kyseisen taustan edustajana pidän jäätävänä rasismina saarnata tuon valtion tilanteesta minulle. Sukuni on itäeurooppalaista, joten voit samalla pistää kaiken senkin taakan päälleni... Ja silti olen ihan tavallinen suomalainen tapakristitty ja sukunimikin tyyliin Jokinen.

Esittäisin eriävän mielipiteen. Miten kukaan voi r a s i smiksi sanoa sitä että tuomitsee loukkaukset ihmisarvoa kohtaan? Kyllä niillä p a l estiinalaisilla ja vastaavilla pitää olla sama oikeus kuin muillakin ihmisillä asua missä haluavat?! Ilman että aidataan tai ilman pelkoa että vieras valtio miehittää heidän oman maansa saadakseen asuintilaa omille tuleville siirtokunnille.

Tässähän on se pointti että aloituksessa mainittu lippu on historiaa eikä sitä voi muuttaa. Se mitä tapahtuu nyt on todellisuutta ja tulevaa historiaa luodaan nyt. Meillä on siis nyt mahdollisuus vaikuttaa asioihin jos niin haluamme.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
36/36 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

skippaisin... etnonationalistit (=serkunnussijat) ei kiinnosta

Sen herkumpi mitä serkumpi. Hell yeh!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan