Vaimo valitteli ettei löydä pikkujoulumekkoa, miten sanoa korrektisti, että...
...kymmenen kiloa pudottamalla entiset koltut sopisivat päälle mainiosti ja uudetkin näyttäisivät paremmalta. Samalla rahaa säästyisi lyhyellä ja pitkällä tähtäimellä herkuista vaikka sitten niiden kolttujen ostoon.
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttu mikä äijä- vinkuu vaimon somettamisesta ja itse haukkuu vaimoaan vauva-palstalla. Mitä haet tällä? Että täällä kilvan sinua päähän selitetään, vai? Onpa ikävä kun vaimoksi on läski eikä sinua enää paneta vaimoksi, vai?
Ehkä sitä että ymmärrettäisiin kuinka läheisen ylipaino aiheuttaa surua, turhautumista, ehkä joidenkin osalta myös tunteiden ylilyömistä. Harva varmaan moittisi jos olisin huolissani puolisoni alkoholinkäytöstä, tupakoinnista, jatkuvasta holtittomasta ajamisesta tms.
-ap
Minun mieheni paino on noussut vuosien mittaan ja toivon, että hän olisi paremmassa kunnossa, koska ylipaino on terveysriski. Hän on älykäs mies ja tietää kyllä painonsa nousseen, joten hän ei tarvitse minua kertomaan hänelle itsestäänselvyyksiä. Hän ei myöskään ole pyytänyt apuani asian suhteen, joten en asiaan puutu. Seksi on hiukan hankalampaa, kun hänellä on vatsaa, mutta notkeana tyttönä minä taivun vastaavasti hiukan enemmän. Hiukkaakaan vähemmän en häntä vatsan vuoksi halua, rakastan häntä yli kaiken ja oli hänen kehonsa missä kuosissa tahansa, hänen syliinsä minä haluan, en kenenkään muun.
Vierailija kirjoitti:
Jaa päivän "miten sanoa korrektisti" -provo. Mites olisi pari "tapailemani mies" - settiä perään, jotta voidaan maksimoida tämä latteus?
Tapailemani mies muistuttaa sammakkoa ja hänen nimensä on Kermit. Pitäisikö huolestua?
No kai hän tajuaa itsekin lihoneensa, ei sitä varmaan tarvi sille sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Neljä suomalaismiestä.
Kolme lihavaa.
Yksi hoikempi.
Vain yksi.
Surullista.
Ihan sama se on naisissakin. Valitettavasti en itsekään ole se hoikempi saati normipainoinen/hoikka.
N42
Täällä ei kannata kysellä mitään lihavuuteen liittyvää, ellet siis ylistä sitä. Et saa täältä mitään apua ongelmaasi, korkeintaan juurikin kaikkea defensiivistä sontaa (katso peiliin, älä koskaan kommunkoi parisuhteessa, ei painosta saa puhua, jne...)
Aika kurjia kommentteja on ap saanut. Kyllä se ylipaino alkaa haittaamaan parisuhteessa hyvin usein. meillä mies on reippaasti ylipainoinen ja vaikka eniten olen huolissani hänen terveydestään, hän on itse alkanut "häpeillä" kroppaansa ja se näkyy myös meidän väleissä. Mua ei seksissä kiinnosta onko vähän vatsaa tiellä, rakastan häntä yli kaiken joka tapauksessa, en minäkään mikään supermissi ole. Mutta hänen oma käytöksensä, turhautumisensa, vetäytymisensä yms on alkanut vaikuttaa, enkä koe häntä enää niin viehättävänä. Asiasta on puhuttu, mutta eihän nää oo helppoja. Yhdessä tekeminen ja terveellinen syöminen on ainoita, joita voin ehdottaa sulle ap, tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttu mikä äijä- vinkuu vaimon somettamisesta ja itse haukkuu vaimoaan vauva-palstalla. Mitä haet tällä? Että täällä kilvan sinua päähän selitetään, vai? Onpa ikävä kun vaimoksi on läski eikä sinua enää paneta vaimoksi, vai?
Ehkä sitä että ymmärrettäisiin kuinka läheisen ylipaino aiheuttaa surua, turhautumista, ehkä joidenkin osalta myös tunteiden ylilyömistä. Harva varmaan moittisi jos olisin huolissani puolisoni alkoholinkäytöstä, tupakoinnista, jatkuvasta holtittomasta ajamisesta tms.
-ap
Minun mieheni paino on noussut vuosien mittaan ja toivon, että hän olisi paremmassa kunnossa, koska ylipaino on terveysriski. Hän on älykäs mies ja tietää kyllä painonsa nousseen, joten hän ei tarvitse minua kertomaan hänelle itsestäänselvyyksiä. Hän ei myöskään ole pyytänyt apuani asian suhteen, joten en asiaan puutu. Seksi on hiukan hankalampaa, kun hänellä on vatsaa, mutta notkeana tyttönä minä taivun vastaavasti hiukan enemmän. Hiukkaakaan vähemmän en häntä vatsan vuoksi halua, rakastan häntä yli kaiken ja oli hänen kehonsa missä kuosissa tahansa, hänen syliinsä minä haluan, en kenenkään muun.
Ja tämä sinun subjektiivinen kokemuksesi liittyi aloitukseen miten?
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei kannata kysellä mitään lihavuuteen liittyvää, ellet siis ylistä sitä. Et saa täältä mitään apua ongelmaasi, korkeintaan juurikin kaikkea defensiivistä sontaa (katso peiliin, älä koskaan kommunkoi parisuhteessa, ei painosta saa puhua, jne...)
Riippuu vähän siitä millä asenteella kyselee. Tuskin ap:kan olisi innoissaan, jos vaimo täällä kyselisi vinkkejä siitä, miten muokata miehestä parempi.
Vierailija kirjoitti:
Aika kurjia kommentteja on ap saanut. Kyllä se ylipaino alkaa haittaamaan parisuhteessa hyvin usein. meillä mies on reippaasti ylipainoinen ja vaikka eniten olen huolissani hänen terveydestään, hän on itse alkanut "häpeillä" kroppaansa ja se näkyy myös meidän väleissä. Mua ei seksissä kiinnosta onko vähän vatsaa tiellä, rakastan häntä yli kaiken joka tapauksessa, en minäkään mikään supermissi ole. Mutta hänen oma käytöksensä, turhautumisensa, vetäytymisensä yms on alkanut vaikuttaa, enkä koe häntä enää niin viehättävänä. Asiasta on puhuttu, mutta eihän nää oo helppoja. Yhdessä tekeminen ja terveellinen syöminen on ainoita, joita voin ehdottaa sulle ap, tsemppiä.
Kyllä terveessä parisuhteessa nimenomaan puhutaan kaikesta. Myös siitä painosta, lihomisesta, laihtumisesta, jne. Kun puoliso lihoo ja on lihava, niin sellainen vaikuttaa ihan hlvetisti parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu vähän siitä millä asenteella kyselee. Tuskin ap:kan olisi innoissaan, jos vaimo täällä kyselisi vinkkejä siitä, miten muokata miehestä parempi.
No siis niin. Elikkä juurikin kuten sanoin, jos ap olisi ylistänyt vaimonsa uusi uhkeita muotoja, kun vaimo lihoo, niin täällä oltaisiin ihan innoissaan kehumassa ap:tä. Mutta koska lihominen onkin negatiivinen asia, niin kommenttiosio on ihan täynnä puolustelevaa höpinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa päivän "miten sanoa korrektisti" -provo. Mites olisi pari "tapailemani mies" - settiä perään, jotta voidaan maksimoida tämä latteus?
Tapailemani mies muistuttaa sammakkoa ja hänen nimensä on Kermit. Pitäisikö huolestua?
🐸 Go Kermit! 🐸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni on siis ihana ihminen. Kuitenkin minua harmittaa tuo hänen ylipainonsa (n. 20kg) joka tuntuu painavan häntä, toisaalta kerran kun menin sanomaan yhteisestä liikuntaharrastuksesta niin ilmaantui miljoona syytä miksi se ei sovi. Aikaa somettamiseen ja telkkuun toki löytyy.
Tuntuu siis, että vaimo tiedostaa ongelman mutta joku sisäinen este on miksi ei saa aikaiseksi ryhtyä toimeen, pelkääkö epäonnistumista (mitä siitä) vai mitä? Vai onko perspektiiviharha? Vaimo 40, työporukkansa näyttäisi olevan 50-60v reilusti ylipainoisia naisia, myös vaimon sukulaisissa paljon reippaasti ylipainoisia.
Toivoisin kuitenkin, että meillä olisi jatkossakin paljon yhteisiä terveitä elinvuosia ja ehkä energiaa hoitaa mahdollisia lapsenlapsia ym.
Inhottaa myös, mutta asia on vaikuttanut myös hänen viehättävyyteensä minun silmissäni. Mieli ei tee seksiä enää samalla tavalla.
-ap
Niistä sukulaisista näkee, mistä vaimosi on rakennettu. Yleensä sanotaan, että katso anoppia niin näet vaimosi tulevaisuuden. Niin vaan itsellenikin ilmaantui äitini jalat nelikymppisenä, geenit ovat aika vahvat. Tietysti niitä vastaan voi tapella jollain tiukalla dieetillä ja isolla treenaamisella, mutta kenellä sellaiseen on aikaa ja voimaa normaalin arjen keskellä.
onneks mun äiti on hoikka ja iso pylly, niin minäkin olen hoikka ja mulla hyvä iso pylly
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä terveessä parisuhteessa nimenomaan puhutaan kaikesta. Myös siitä painosta, lihomisesta, laihtumisesta, jne. Kun puoliso lihoo ja on lihava, niin sellainen vaikuttaa ihan hlvetisti parisuhteeseen.
No niinhän juuri sanoin. Asiasta on meilläkin puhuttu, mutta se miten ihminen sen jälkeen toimii, ei ole niin helppoa. Onneksi meillä on vahva ja hyvä suhde, mutta kaikkea tulee eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siis niin. Elikkä juurikin kuten sanoin, jos ap olisi ylistänyt vaimonsa uusi uhkeita muotoja, kun vaimo lihoo, niin täällä oltaisiin ihan innoissaan kehumassa ap:tä. Mutta koska lihominen onkin negatiivinen asia, niin kommenttiosio on ihan täynnä puolustelevaa höpinää.
Ei. Mutta jos ap olisi kyselemässä, miten hän voisi tukea vaimoaan tämän itse aloittamassaan uudessa ruokavaliossa ja kuntoilussa, olisi varmasti saanut tsemppausta ja vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🐸 Go Kermit! 🐸
Kermit saa käsilaukusta päähänsä, watch out!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on ihan järkyttävän surkastuneet ja ohuet reidet. En ikinä mainitsisi siitä hänelle. Ei hänkään ole tähän mennessä puuttunut reisiläskeihini. Jos puuttuisi, saisi varmaan "vastalahjaksi" kuulla mielipiteeni omistaan.
Et osaa laskentoa. Neljän joukossa on aina kolme hoikempaa.
Pyydä mieluummin kanssasi vaikka kävelylenkille. Saatte päivitettyä elämäänne ja kuulumisianne samalla =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat säillyttää rauhan ja saada vielä s*ksiä vaimoltasi niin pysy hyvä mies hiljaa. Sano ennemmin jotakin nättiä ja rohkaisevaa.
Kuka itseään kunnioittava mies haluaisi seksiä joltain ryhävalaalta?
Eikä myöskään kukaan itseään kunnioittava nainen halua suomalaisilta mies ryhävalaalta seksiä.
Suomalaiset miehet ovat todella lihavia ja läskejä ja on eu-tilastojen kärjessä, toisin kuin suomalaiset naiset.
Miehissä on enemmän ylipainoisia joo, mutta naisissa on enemmän selvästi lihavia.
Niistä sukulaisista näkee, mistä vaimosi on rakennettu. Yleensä sanotaan, että katso anoppia niin näet vaimosi tulevaisuuden. Niin vaan itsellenikin ilmaantui äitini jalat nelikymppisenä, geenit ovat aika vahvat. Tietysti niitä vastaan voi tapella jollain tiukalla dieetillä ja isolla treenaamisella, mutta kenellä sellaiseen on aikaa ja voimaa normaalin arjen keskellä.