Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo valitteli ettei löydä pikkujoulumekkoa, miten sanoa korrektisti, että...

Vierailija
16.11.2019 |

...kymmenen kiloa pudottamalla entiset koltut sopisivat päälle mainiosti ja uudetkin näyttäisivät paremmalta. Samalla rahaa säästyisi lyhyellä ja pitkällä tähtäimellä herkuista vaikka sitten niiden kolttujen ostoon.

Kommentit (194)

Vierailija
21/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo. Porvoon pikkujouluissa naiset on kaikki läskejä. Se siitä.

Vierailija
22/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata sanoa, vaan erota.

Yleensä naiset puhkeavat kukkaan ja kilot karisevat, kun eroavat, kun ei ole enää miesvauvaa paapottavana ja ruokittavana. Näin kävi työkaverilleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa päivän "miten sanoa korrektisti" -provo. Mites olisi pari "tapailemani mies" - settiä perään, jotta voidaan maksimoida tämä latteus?

Vierailija
24/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korrektisti sanoen olet trolli, johon naiset lankeaa.

Vierailija
25/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä suomalaismiestä.

Kolme lihavaa.

Yksi hoikempi.

Vain yksi.

Surullista.

Vaikeaa olla vaadittu raamikas lihasmörssäri ilman painoindeksin kipumista 25:een. Hoikka mieshän ei kelpaa.

Vierailija
26/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä sanomisella et sitä laihtumismotivaatiota paranna, päinvastoin.

Jos ei jaksa liikkua, niin voi olla alakuloinen, masentunutkin. Kun ei kelpaa itselleen, ei ole motivaatiota pitää itsestään huolta.

Pyri nostamaan vaimosi mielialaa ja itsetuntoa, kerro että rakastat - lupaan, että se kannustaa huolehtimaan itsestään paremmin kuin ei ikinä painosta vihjailut.

Vierailija
27/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on siis ihana ihminen. Kuitenkin minua harmittaa tuo hänen ylipainonsa (n. 20kg) joka tuntuu painavan häntä, toisaalta kerran kun menin sanomaan yhteisestä liikuntaharrastuksesta niin ilmaantui miljoona syytä miksi se ei sovi. Aikaa somettamiseen ja telkkuun toki löytyy. 

Tuntuu siis, että vaimo tiedostaa ongelman mutta joku sisäinen este on miksi ei saa aikaiseksi ryhtyä toimeen, pelkääkö epäonnistumista (mitä siitä) vai mitä? Vai onko perspektiiviharha? Vaimo 40, työporukkansa näyttäisi olevan 50-60v reilusti ylipainoisia naisia, myös vaimon sukulaisissa paljon reippaasti ylipainoisia.

Toivoisin kuitenkin, että meillä olisi jatkossakin paljon yhteisiä terveitä elinvuosia ja ehkä energiaa hoitaa mahdollisia lapsenlapsia ym.

Inhottaa myös, mutta asia on vaikuttanut myös hänen viehättävyyteensä minun silmissäni. Mieli ei tee seksiä enää samalla tavalla.

-ap

Kuinka tyhmänä pidät vaimoasi? Hän tietää taatusti omat kilonsa tarkalleen ja tietää myös sen, että voisi paremmin jos niitä olisi vähemmän. Jokainen hoitaa laihduttamisensa itse tai sitten ei hoida, siihen eivät muut voi sanoa yhtään mitään. Jos vaimosi päättää tehdä asialle jotain, voit tsempata, muuten anna olla. Se, että vaimosi ei ole silmissäsi enää yhtä viehättävä, on taas sinun ongelmasi, ei vaimosi. 

Vierailija
28/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata sanoa, vaan erota.

Yleensä naiset puhkeavat kukkaan ja kilot karisevat, kun eroavat, kun ei ole enää miesvauvaa paapottavana ja ruokittavana. Näin kävi työkaverilleni.

Oma mies on itsestäänselvyys. Eron koittaessa täytyy taas maksimoida mahdollisuudet saada mahdollisimman tasokas mies.

Vierailija
29/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, hän ei sitä kymmentä kiloa saa pudotettua pikkujouluihin mennessä vaikka aloittaisi heti, eli mekko-ostoksille vaan! Ja pidä suusi visusti supussa naisen painosta.

Ei toki ehdi, enkä ole vaimolle painosta huomautellut. Mietin vaan, pitäisikö kun kyseessä on kuitenkin parisuhteeseemme ja lapsiimme merkittävästi pitkällä tähtäimellä vaikuttava riskitekijä, ihan kuin vaikkapa alkoholinkäyttö tai tupakointi.

Ei sulla lapset ja parisuhde mielessä ollut, kun tätä aloitusta teit. Sitä vaimon seksikkyyttä ja haluttavuutta sä murehdit. Itsekkään on tässä vaiheessa turha ruveta esittämään pyhimystä.

Vierailija
30/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on siis ihana ihminen. Kuitenkin minua harmittaa tuo hänen ylipainonsa (n. 20kg) joka tuntuu painavan häntä, toisaalta kerran kun menin sanomaan yhteisestä liikuntaharrastuksesta niin ilmaantui miljoona syytä miksi se ei sovi. Aikaa somettamiseen ja telkkuun toki löytyy. 

Tuntuu siis, että vaimo tiedostaa ongelman mutta joku sisäinen este on miksi ei saa aikaiseksi ryhtyä toimeen, pelkääkö epäonnistumista (mitä siitä) vai mitä? Vai onko perspektiiviharha? Vaimo 40, työporukkansa näyttäisi olevan 50-60v reilusti ylipainoisia naisia, myös vaimon sukulaisissa paljon reippaasti ylipainoisia.

Toivoisin kuitenkin, että meillä olisi jatkossakin paljon yhteisiä terveitä elinvuosia ja ehkä energiaa hoitaa mahdollisia lapsenlapsia ym.

Inhottaa myös, mutta asia on vaikuttanut myös hänen viehättävyyteensä minun silmissäni. Mieli ei tee seksiä enää samalla tavalla.

-ap

Ootko rehellisesti peiliin vilkaissut, että minkälainen Adonis sieltä katselee? Ja Voihan oma seksihalujen puutteesi johtua andropaussista, käyppä yarkistuttamassa hormoonitasosi, aika tai siis tosi yleistä sinun ikäiselläsi miehellä

Vierailija
31/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tyhmänä pidät vaimoasi? Hän tietää taatusti omat kilonsa tarkalleen ja tietää myös sen, että voisi paremmin jos niitä olisi vähemmän. Jokainen hoitaa laihduttamisensa itse tai sitten ei hoida, siihen eivät muut voi sanoa yhtään mitään. Jos vaimosi päättää tehdä asialle jotain, voit tsempata, muuten anna olla. Se, että vaimosi ei ole silmissäsi enää yhtä viehättävä, on taas sinun ongelmasi, ei vaimosi. 

Niin, voihan tsemppailla, mutta aikanaan vaimo huomautteli minulle tupakanpoltosta ja sanoi ettei se hänestä ollut miellyttävää, sanoi että pitää pestää hampaat ja huuhdella suu ennen seksiä ym. Karua ehkä, mutta minun mielestäni ihan ok, olihan kyseessä asia joka vaikutti myös hänen viihtyvyyteensä ja terveysriskin kautta myös parisuhteeseemme. Ylipainohan on periaatteessa samanlainen asia. En viitsisi näin karulle linjalle lähteä, mutta turhauttaa vaan kun tilanne jatkunut nyt muutaman vuoden.  Tunne on suru ja turhautuminen.

-ap

Vierailija
32/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ja voin sanoa myös, että yhtä vähän himottavana se vaimoksi sinut kokee, kuin sinä hänet, joten turha elvistellä

Vierailija
33/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vttu mikä äijä- vinkuu vaimon somettamisesta ja itse haukkuu vaimoaan vauva-palstalla. Mitä haet tällä? Että täällä kilvan sinua päähän selitetään, vai? Onpa ikävä kun vaimoksi on läski eikä sinua enää paneta vaimoksi, vai?

Vierailija
34/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljä suomalaismiestä.

Kolme lihavaa.

Yksi hoikempi.

Vain yksi.

Surullista.

Mitähän hyötyä tästä postauksesta on? Mehän puhutaan nyt yhden talouden tilanteesta eikä tilastotieteestä. Ikävää, jos ei nyt tällä kertaa osunut ylipainoinen mies pilkattavaksi.

Vierailija
35/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on onnellinen ei liho. piste. Olen huono aviomies. Mä karistan kohta kiloja pois eli miehen painon verran lähtee helkuttiin.

Vierailija
36/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vttu mikä äijä- vinkuu vaimon somettamisesta ja itse haukkuu vaimoaan vauva-palstalla. Mitä haet tällä? Että täällä kilvan sinua päähän selitetään, vai? Onpa ikävä kun vaimoksi on läski eikä sinua enää paneta vaimoksi, vai?

Ehkä sitä että ymmärrettäisiin kuinka läheisen ylipaino aiheuttaa surua, turhautumista, ehkä joidenkin osalta myös tunteiden ylilyömistä. Harva varmaan moittisi jos olisin huolissani puolisoni alkoholinkäytöstä, tupakoinnista, jatkuvasta holtittomasta ajamisesta tms.

-ap

Vierailija
37/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on onnellinen ei liho. piste. Olen huono aviomies. Mä karistan kohta kiloja pois eli miehen painon verran lähtee helkuttiin.

Olet huono... piti kirjoittaa.

Vierailija
38/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sitä että ymmärrettäisiin kuinka läheisen ylipaino aiheuttaa surua, turhautumista, ehkä joidenkin osalta myös tunteiden ylilyömistä. Harva varmaan moittisi jos olisin huolissani puolisoni alkoholinkäytöstä, tupakoinnista, jatkuvasta holtittomasta ajamisesta tms.

-ap

Ymmärrän ohiksena kyllä. Olen ihan samaa mieltä. En minäkään haluaisi miestä, joka on antanut itsensä repsahtaa eikä edes välitä.

Vierailija
39/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljä suomalaismiestä.

Kolme lihavaa.

Yksi hoikempi.

Vain yksi.

Surullista.

Vaikeaa olla vaadittu raamikas lihasmörssäri ilman painoindeksin kipumista 25:een. Hoikka mieshän ei kelpaa.

Vaikea olla myöskään lihaksikas nainen (ihan oman hyvinvoinnin ja voiman vuoksi, ei miehiä varten), ilman painoindeksin kipuamista 25:een, etenkin kun naisilla on muutenkin suurempi rasvaprosentti ja kuuluukin olla. 

Vierailija
40/194 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakanpolton lopettaminen on helpompaa kuin laihtuminen (siten että kilot myös pysyvät poissa eivätkä tuo mukanaan kymmentä uutta kaveria - olisiko vielä lihavampi ja surullisempi vaimo kiva?).

Ja hampaiden pesun ennen suuteloa tekee hetkessä, kun taas kiloja ei karisteta parissa minuutissa, että sulla olisi mukavampi seksihetki.

Tupakointi altistaa muutkin haitta-aineille, kun taas lihava tuhoaavain oman terveytensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi