Inhottaa ihmiset jotka kutsuu eläimiä elukoiksi
Voiko eläinrakas ihminen käyttää tuota nimitystä eläimestä? Minusta ei.
Kommentit (37)
No joo. Tuomitsetkohan sinä toisia nyt kevein perustein? Elukat eivät ymmärrä puhetta. Ne eivät mieltään pahoita mokomasta. Sinä sen sijaan moralisoit ja koet siitä ylemmyyttä muihin nähden.
Minä aina käyn hoitamassa elukat eli mullit.
Virpi Turusta kutsuu naapureiden lemmikkejä elukoiksi. Hänellä kampaamo.
Mulle ne on elukoita tai elikoita. Eläinten parissa töitä teen ja kotonakin on kolme. Elukkalääkärille soitan jos on avun tarvetta.
Ilmeisesti luet hyvin vähän.
Sana elukka ei tarkoita mitään loukkaavaa.
Kyllä mäkin lähden aina elukat tai elikot hoitamaan. (vuohet, hepat, possut) kivoja elikoita ovat <3
Vihaan kissoja, kissat ovat elukoita.
Vierailija kirjoitti:
Mä kutsun lapsia pershedelmiksi.
pershedelmä on kyllä ällöttävä sana, oikein huokuu elämämkoululaista ja suurta junttiutta.
Mä kutsun ihmisiä elukoiksi ja eläimiä vaaveleiksi. Ja lisäksi olen teitä kaikkia parempi kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pershedelmä on kyllä ällöttävä sana, oikein huokuu elämämkoululaista ja suurta junttiutta.
Ah, olen kylläkin akateeminen juntti. Ai niin, en voi olla juntti, koska en ole kansallismielinen enkä WT.
Vaarallisia eläimiä kutsun elukoiksi, mukavampia otuksiksi.
Vierailija kirjoitti:
Hedelmä kuulostaa liian kivalta. Riiviöameeboja lapset on. t. kaikissa asioissa kaikkia muita parempi.
Vierailija kirjoitti:
Mä kutsun ihmisiä elukoiksi ja eläimiä vaaveleiksi. Ja lisäksi olen teitä kaikkia parempi kaikessa.
Olet sinä ainakin vaatimattomampi kuin minä.
Koirat on ainakin. Elukoita.