Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan asioita, jotka ärsyttävät (ihan mitä vain)

Vierailija
15.11.2019 |

Saa olla poliittisesti epäkorrekti ja törkeäkin. Puretaan tähän ihan mitkä vain ärsyttävät asiat.

- Tupakoivat bussipysäkillä. Ettekö jumalauta voi polttaa sitä syöpäkäärylettä jossain muualla? Ihan kuin metrin parin siirtyminen pysäkistä poispäin estäisi savun leviämisen meidän muidenkin keuhkoihin. Yleensä viedä vetästään viimeiset sauhut ja hypätään bussiin niin, että varmasti mennään tuoreessa tupakan käryssä bussiin.

- Kaikkialla kaikki vain tuijottaa älypuhelimiaan nykyään niska kyyryssä, missä ennen ihmiset olisi saattaneet alkaa puhua toisilleen.

- Jokaisella on luentosalissa nykyään läppäri ja erityisen paljon ärsyttää, jos joku näpyttää hirveän kovaäänisesti. Ei pysty keskittymään luentoon.

- Se, kun olet julkisessa vessassa ja ovi on selvästi lukossa, niin jonkun täytyy silti alkaa ronkkia sitä kahvaa. Anna nyt toisen kusta rauhassa.

- Se, kun olet julkisessa vessassa lorottamassa, ja joku jättää uloskäyntioven auki. Kaikki käytävällä olevat kuulee tuotosten äänitehosteet. Äly hoi.

- Yläkerrassa asuvat kantapäätömistelijät. KYS.

Kommentit (214)

Vierailija
101/214 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhana Vartiainen

Vierailija
102/214 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li Anderson

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/214 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten v*tuttaa ravintolassa meluavat kakarat jotka välillä tuijottavat vieraan pöydän ruokailijoita suuhun idiootin näköisinä!  Vanhemmat eivät sano kakaroilleen yleensä mitään.

Vierailija
104/214 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rattaita tai vaunuja työntävät vanhemmat, joilla on kännykkä tiiviisti naama edessä, ja sitten hortoillaan kävelytien puolelta toiselle välittämättä muista kulkijoista. Kun se puhelin on selvästi tärkeämpi kuin lapsi, niin älä hanki lapsia viemään aikaa puhelimen näpräämiseltä.

Vierailija
105/214 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit kun valuvat nenälle

Vierailija
106/214 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talviaikaan siirtyminen

Vierailija
107/214 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva sota suomalaisten miesten ja naisten välillä. Missä vaiheessa meistä tuli vihollisia toisillemme?? Näinkö suomi pidetään pystyssä. Ei hyvää päivää..

Tuli tästä mieleen yksi juttu joka sattui minulle vähän aikaa sitten. Olen siis nuori nainen, joka välillä käy chaturbatessa. Kun menin katsomaan yhtä tyyppiä hän vaan sanoi, että oho oletkin nainen. Mitä nainen täällä tekee, kun eikö naiset saa seksiä muutenkin. Silloin vähän kyllä ärsytti ja itse toisaalta ajattelin, että kai tänne nyt voi muutenkin tulla niin kuin monet tulevat vaan viettämään aikaa ja tykkäsin nyt tulla katsomaan sinua. Muutenkin se ärsyttää, kun siellä on miehiä niin paljon. Naisten katsojina miehiä ja miesten katsojina myös. Heillä taas lukee yleensä, että ovat kiinnostuneita naisista niin teki mieli sanoa, että mitä 50-kymppinen naisista kiinnostunut mies tekee siellä nuoren pojan huoneessa, mutta sitä ei siis kukaan ihmettele lainkaan. Ja sitten kun tahtoisit kirjoittaa jonkun kanssa niin siellä on aina joku mies, joka on parempaa seuraa ja kukaan ei tahdo kirjoittaa sinulle yhtään mitään. Pitäisi varmaan "tehdä itsestä mies" tuonne niin ei pistäisi silmään. Oikeasti lähden sieltä nyt pois juuri näiden syiden vuoksi ja parempi oikeasti olla vaan anonyymi siellä. Jotakin varmaan ärsyttää taas tämä viesti

Vierailija
108/214 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asunnon poistoilmaventtiili, joka aina välillä innostuu imemään niin hysteerisesti, että kauhea suhina ja kohina käy ja ikkunatkin vinkuvat hädissään.

Vierailija
109/214 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppakeskusten vessojen kusen haju.

Vierailija
110/214 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää sotkuun käpertyvä kuulokejohto.

Vierailija
111/214 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postilakko.

Vierailija
112/214 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ärsytä mikään. Mulla on hyvät ja toimivat lääkkeet.

Ärsyttää, että jollain on.

Vierailija
113/214 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin jonottelu.

Vierailija
114/214 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metrojen liukuportaissa löntystäjät/jumittajat. Siinä toisella puolella voi olla jos ei osaa liikkua. 

Vierailija
115/214 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan, ärsyttävin sana sitten itse asiassa-jälkeen.

Vierailija
116/214 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tientukkoina kaupoissa ja julkisessa liikenteessä tönöttävät eläkeläiset (huom. en tarkoita liikuntarajoitteisia vaan muutoin "mikäs kiire tässä on" ja "muut voivat odottaa, minä hoidan asiani rauhassa" -mentaliteetilla liikkeellä olevia).

Vierailija
117/214 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvissyöjiksi julistautuvat, joille kelpaakin "yllättäen" lihaa jos kasvisvaihtoehto ei ole niin mieluisa.

Vierailija
118/214 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussiin rynnivät ihmiset. Siinä saa bussin ovella seisoa vanhukset, naiset ja lapset, kun (nuoret) miehet menee ”minä eka”. Joskus joku päästää odottavan sisään, tekee aina hyvän vaikutuksen.

Etenkin ne jotka juoksevat viime tingassa pysäkille bussin jo pysähtyessä ja kuinka ollakkaan just siihen oven kohdalle. Muut on ajoissa muodostelleet jonon siihen. Sisään päästyään tämä sankari alkaa kaikessa rauhassa kaivelemaan reppujaan ja taskujaan, että olikos mulla rahat missä? Muut jonottavat edelleen räntäsateessa.

Vierailija
119/214 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvissyöjiksi julistautuvat, joille kelpaakin "yllättäen" lihaa jos kasvisvaihtoehto ei ole niin mieluisa.

Sekasyöjät, joille on tarjolla 15 eri liharuokaa ottavat kasvismerkitystä astiasta maistellakseen. Ihan kiva että ollaan avoimin mielin, mutta mulle oli 2 ruokaa joita voin syödä ja toinen on jo loppu kun pääsin tarjoilupöytään.

Vierailija
120/214 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Husu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän