Listataan asioita, jotka ärsyttävät (ihan mitä vain)
Saa olla poliittisesti epäkorrekti ja törkeäkin. Puretaan tähän ihan mitkä vain ärsyttävät asiat.
- Tupakoivat bussipysäkillä. Ettekö jumalauta voi polttaa sitä syöpäkäärylettä jossain muualla? Ihan kuin metrin parin siirtyminen pysäkistä poispäin estäisi savun leviämisen meidän muidenkin keuhkoihin. Yleensä viedä vetästään viimeiset sauhut ja hypätään bussiin niin, että varmasti mennään tuoreessa tupakan käryssä bussiin.
- Kaikkialla kaikki vain tuijottaa älypuhelimiaan nykyään niska kyyryssä, missä ennen ihmiset olisi saattaneet alkaa puhua toisilleen.
- Jokaisella on luentosalissa nykyään läppäri ja erityisen paljon ärsyttää, jos joku näpyttää hirveän kovaäänisesti. Ei pysty keskittymään luentoon.
- Se, kun olet julkisessa vessassa ja ovi on selvästi lukossa, niin jonkun täytyy silti alkaa ronkkia sitä kahvaa. Anna nyt toisen kusta rauhassa.
- Se, kun olet julkisessa vessassa lorottamassa, ja joku jättää uloskäyntioven auki. Kaikki käytävällä olevat kuulee tuotosten äänitehosteet. Äly hoi.
- Yläkerrassa asuvat kantapäätömistelijät. KYS.
Kommentit (214)
Turhat YouTubettajat jotka saavat satoja tuhansia vuodessa kuvaamalla kuuden minuutin pätkää siitä mitä söivät aamupalaksi
Väärin parkkeeratut/pysäköidyt autot
Joidenkin postipakettien sisältämä turha pakkausmuovi ja muu muovisälä mitä ilmankin paketti olisi turvallisesti kulkeutunut perille
Whatsapissa se, kun jotkut laittavat 10 viestiä minuutin sisällä eivätkä voi kirjoittaa esim. yhtä pidempää viestiä missä saisi sanottua asiansa. Myös hymiöiden/emojien tunkeminen lauseisiin ja tilanteisiin johon ne ei kuulu esim. "Mitä kuuluu? 😂😂😂😂".
Entinen kaverini, joka oli olevinaa kaikentietävä besserwisser, mutta oikeasti tyhmä kuin saapas.
-Ärsyttää, kun tuttujen takia on pakko käyttää whatsappia.
-Ärsyttää ihminen, joka tulee istumaan bussissa just mun viereen, vaikka muidenkin ihmisten vieressä on tilaa. Istuisi jonkun muun vieressä, pitikin valita just mun viereinen paikka. Jonkun viereen on pakko mennä, mutta onko pakko tulla just mun viereen.
Sitten on todella ärsyttävä kömpiä ikkunapaikalta ulos, vielä kun stopnappula on jossain kaukana. Toisen pitää siirtyä ja ei jaksaisi puhua mitään, että siirtyisitkö ja elehtiminenkin on jo ärsyttävää.
- Ihmiset, jotka ei osaa matematiikan perusteita. Se, että jonkin asian todennäköisyys vähenee ei tarkoita, että se on mahdotonta.
- Anoppi.
Ärsyttää myöhästelijät ja viime tippaan tulijat. Itse olen useinetuajassa, siinä sitten turhautuneena odotellaan toista. Myöhästelijät ovat aina myöhässä, kerta ei haittaisi. Ja joskus eräässä tapauksessa itse menin myöhässä siksi, kun muuten joutuisin odottaa toista, niin toinen ei oikein tykännyt hyvää siitä. Olin vain muutaman minuutin myöhässä. Toinen oli vähintään puoli tuntia aina.
Älä vie toisen aikaa, ole mielummin hieman ennen kuin jälkeen paikalla.
Joo ei hitsi, miten ärsyttävää tuo AP:n mainitsema oven rynkytys julkisissa vessoissa kun ovi on selvästi lukossa. Eikö sitä viitsitä katsoa onko ovi lukossa vai eikö vaan välitetä tai vttumaisuuttaan häiritään toisen vessarauhaa?
Toinen ärsyttävä tyyppi julkisissa vessoissa on ne, jotka pitävät sitä yhtä vessakoppia varattuna kun vaan jäävät sinne asumaan kaverinsa kanssa. Jollakin saattaa oikeasti olla hätä, ja oven läpi kuuluu teinityttöjen kikatusta kun ovat päättäneet jäädä vessaan juoruamaan ja tunkemaan lisää pakkelia naamaansa. Näin kävi mulle juuri vähän aikaa sitten kauppakeskuksen vessoilla ja hetken kikatusta kuunneltuani aloin hakata ovea ja kun tytöt viimein tulivat ulos, mutisivat keskenään jotain "mitä v*ttua hihih". En todellakaan kuulu näihin jotka rynkyttävät lukossa olevien vessakoppien ovia, mutta jos käytössä on vain yksi vessa ja kuulet selkeästi ettei vessassa olla asioilla vaan pitämässä kovaäänistä, hauskaa juorutuokiota, hermo kyllä menee.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää myöhästelijät ja viime tippaan tulijat. Itse olen useinetuajassa, siinä sitten turhautuneena odotellaan toista. Myöhästelijät ovat aina myöhässä, kerta ei haittaisi. Ja joskus eräässä tapauksessa itse menin myöhässä siksi, kun muuten joutuisin odottaa toista, niin toinen ei oikein tykännyt hyvää siitä. Olin vain muutaman minuutin myöhässä. Toinen oli vähintään puoli tuntia aina.
No jos itse olet aina etuajassa, saat vähän syyttää itseäsikin siitä että joudut odotella ylimääräistä. Kyllä itseänikin ärsyttää myöhästelijät ja se on ymmärrettävää, mutta vastavuoroisesti ei itse varmaan kannata ilmaantua paikalle liian aikaisin, varsinkin jos tuntee tyypin olevan myöhästelijä.
Vokkilaiset. Yritän olla humaani, mutta silti ärsyttää enkä pidä nykypäivän meiningistä. Mielestäni ei tarvitsisi lainkaan olla "ylimääräisiä" täällä, ellei tule työn perässä tms. Epäkohtiin pitäisi puuttua enemmän tässä maassamme, se ärsyttää kun tuntuu olevan kaikki retuperällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos itse olet aina etuajassa, saat vähän syyttää itseäsikin siitä että joudut odotella ylimääräistä. Kyllä itseänikin ärsyttää myöhästelijät ja se on ymmärrettävää, mutta vastavuoroisesti ei itse varmaan kannata ilmaantua paikalle liian aikaisin, varsinkin jos tuntee tyypin olevan myöhästelijä.
Ei se etuajassa oleminen sikäli haittaa, vaan se, että toinen tulee sovitusta ajasta myöhässä. Olen etuajassa usein myös pakollisista syistä, kuten bussien takia.
Tää tämänhetkinen sää ulkona. On harmaata ja vetistä, olisi kiva jo pikku hiljaa saada lunta maahan ja sitä kautta vähän lisää valoa. Kärsin masennuksesta eikä tämä harmaus varsinaisesti kohenna mielialaani. Vtuttaa kun päivä on vasta alkanut ja kohta jo ulkona hämärtää. Paistaisi edes aurinko, vaikka se tarkottaisikin kylmempiä kelejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se etuajassa oleminen sikäli haittaa, vaan se, että toinen tulee sovitusta ajasta myöhässä. Olen etuajassa usein myös pakollisista syistä, kuten bussien takia.
Okei, ymmärsin siis vähän väärin. On kyllä täysin ymmärrettävää vttuuntua myöhästelijöihin, itse muistan kun lapsuuteni paras ystävä oli aina myöhässä sovituista tapaamisista. Vaivauduin usein vielä lähtemään häntä vastaan bussipysäkille, ei näy eikä kuulu. Ärsyttävintä on se, jos myöhästelijä ei ilmoita myöhästymisestään tai häneen ei saa yhteyttä kun itse yrittää kysellä perään. Tuota juuri entinen paras ystäväni harrasti, saattoi mennä sovitusta ajasta tunteja ennen kuin sai yhteyden. Oli muuten ihana ihminen mutta tuo kyllä usein sai hermot kireälle. Jokainen myöhästyy joskus, mutta tapamyöhästelijät ärsyttää varsinkin kun on itse säntillinen.
Ärsyttävää, kun lihoo liian helposti herkuista ja niiden syöminen on vaikeaa lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tietotekniikkaongelmat
Tämä, niiin tämä. Jumalauta.
Sama. Olin monta vuotta onnellinen ilman tietokonetta, nyt menin sitten hankkimaan jonkun halvan kapistuksen ja saan ärsyyntyä päivittäin sen kanssa.
Täytyy yrittää hillitä hermot, ettei sille käy niinkuin edelliselle romulle...
Sellaiset, jotka tupakoivat esim. kauppakeskuksen ulko-oven vieressä. Pakko sitten kävellä sen savun läpi.
Finnit.
Jatkuva älypuhelimien tuijottaminen. Tasaisin väliajoin pitää tarkistaa viestit sun muut.
Jatkuva sota suomalaisten miesten ja naisten välillä. Missä vaiheessa meistä tuli vihollisia toisillemme?? Näinkö suomi pidetään pystyssä. Ei hyvää päivää..
Trollit ja m u s t a l a i s e t