Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Geenitutkijat pudottivat suomalaiset nyt virallisesti eurooppalaisten joukossa

Vierailija
15.11.2019 |

Kyynel nousee kun sanotaan että venäläisetkin on geneettisesti suomalaisia eurooppalaisempia.
https://yle.fi/uutiset/3-11067172

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat herrakansaa!

Vierailija
42/68 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsalaiset tutkijathan selvittivät juuremme jo kauan kauan sitten ja ne ovat kiistatta mongooliassa.

Ruotsalaiset tutkijat voit heittää heti hemmettiin.

He ovat aina viha,nneet meitä ja olleet kateellisia meille, sillä he tietävät, että olemme olleet täällä ennen heitä, norjalaisia, tanskalaisia ja venäläisiä - meillä oli oma kuningaskunta ja sen tiedon he ovat yrittäneet jo satoja vuosia peittää ja haukkua meitä joksikin vammaisiksi mongooleiksi.

Mutta se tulee ilmi ja on tullutkin, vaikka siitä ei puhuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen kansa kirjoitti:

Ollaan me sa*tana oma rotumme, joka sisulla ja hampaat irvessä puskee eteenpäin. Saunoo kuin hullut ja aina mahdollisuuksien mukaan juo itsesä umpikänniin. Melankoliaa ja vitu*tusta pitää olla sopivasti, jotta uhoaminen ja itsesääli onnistuu luontevasti. Selvinpäin murjotetaan tuppisuuna ja mulkoillaan kaukaisuuteen.

Ei tosiankaan kuuluta mihinkään muuhun ryhmään. Kyllä tää on niin spesiaalia, ettei suomalaista ymmärrä muut kuin toinen suomalainen. Tää on jämpti niin!

Sika hyvin kirjoitettu. 

En minä ole yhtään tuollainen, vaikka olen 100 %: sti suomalainen.

Vierailija
44/68 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä iso pää, perunanenä ja lyhyenläntä, vankka, olemus viittaa vahvasti Mongoliaan.

Vierailija
45/68 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat rodullisesti puhdasta herrakansaa!!

Vierailija
46/68 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset eivät ole arjalaisia vaan ugrilaisia, eli alkukoti on jossain Siperiassa. Unkarilaiset eivät halua assosioitua samaan ryhmään Suomalaisten tai Virolaisten kanssa koska ovat ylpeitä omasta Eurooppalaisuudestaan.

Tässä teille ugrilaisuutta s*atana - ollaan oltu kuningaskunta, eikä mikään v*tun vammaisporukka:

Sä et kyllä ihan täyspäiseltä vaikuta.

Vierailija
47/68 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä iso pää, perunanenä ja lyhyenläntä, vankka, olemus viittaa vahvasti Mongoliaan.

Haista home - ei me olla yhtään näiden mongolialaisten näköisiä, ei milläään tavoin. Ota nyt itsekin silmä käteen ja KATSO:

https://www.google.com/search?q=mongolialainen&source=lnms&tbm=isch&sa=…

Vierailija
48/68 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset eivät ole arjalaisia vaan ugrilaisia, eli alkukoti on jossain Siperiassa. Unkarilaiset eivät halua assosioitua samaan ryhmään Suomalaisten tai Virolaisten kanssa koska ovat ylpeitä omasta Eurooppalaisuudestaan.

Tässä teille ugrilaisuutta s*atana - ollaan oltu kuningaskunta, eikä mikään v*tun vammaisporukka:

Et sinäkään - katsoitko edes tuon videon??

Vierailija
49/68 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unkarilaiset ei kyllä näytä juuri ollenkaan suomalaisilta. Enempi esim. italialaisten ja itävaltalaisten näköisiä kuin suomalaisten. Eli sanoisin että unkarilaiset ovat oikeassa: he ovat eurooppalaisia, me emme.

M/39

Vierailija
50/68 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä mä sitten olen?

Suku tullut sata vuotta sitten Ruotsista ja Saksasta. 

Vierailija
51/68 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinäkään - katsoitko edes tuon videon??

En. Mä en katso mitään mitä joku riehuva sekopää yrittää tyrkyttää.

Vierailija
52/68 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

me ollaan samassa joukossa kuin unkari, viro. Itse olen ylpeä siitä että me ollaan samassa veneessä kuin virolaiset.

Ei olla. 

Meillä on kielisukulaisuus, ei geneettistä sukulaisuutta. Joku roti nyt näihin vääristelyihin.

se on jännä miten suomea puhuvat haluaa korostaa ettei he kuulu ugrilaiseen mongolirotuun. Uskomatonta rasismia.  Korkeista poskipäistä jo näkee mikä rotu vallitsee suomessa

Vierailija
53/68 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansallissosialistit totesivat Suomalaisten kuuluvan arjalaisiin katsokaa Yrjö von Grönhagenin tutkimukset Himmlerille!!

Vierailija
54/68 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei sitten tainnut lukea artikkelia ollenkaan. Kommenteista päätellen ei moni muukaan. 

Vierailija
55/68 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen tilttiin tästä ketjusta. Suomalaiset on näköjään kaikki peikkoja tai mongoloideja.

Vierailija
56/68 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei sitten tainnut lukea artikkelia ollenkaan. Kommenteista päätellen ei moni muukaan. 

Ei tässä mitään artikkeleita tarvita, kun asiantuntijat keskustelevat 😀

Vierailija
57/68 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Unkarilaiset nimenomaan ovat niitä ugreja. Suomalaiset eivät ole ugreja, vaan fennoja. Mitään sukulaisuutta näillä kansoilla ei ole.

Kielitieteilijät puhuvat fenno-ugrilaisesta kieliperheestä, mutta minusta se on keinotekoinen määrite. Ei meidän kielissä ole sukulaisuutta.

Ps. Älä kirjoita adjektiivejä isolla, se antaa sinusta kovin junttimaisen kuvan.

Vierailija
58/68 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miksi, mutta mua on luultu monesti itäeurooppalaiseksi / Balkanin alueelta kotoisin olevaksi. Olen täysin suomalainen vieläpä nen- päätteisellä sukunimellä :D Mun ulkonäkö kuulemma viittaa tuohon suuntaan :D

Vierailija
59/68 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kansa kirjoitti:

Ollaan me sa*tana oma rotumme, joka sisulla ja hampaat irvessä puskee eteenpäin. Saunoo kuin hullut ja aina mahdollisuuksien mukaan juo itsesä umpikänniin. Melankoliaa ja vitu*tusta pitää olla sopivasti, jotta uhoaminen ja itsesääli onnistuu luontevasti. Selvinpäin murjotetaan tuppisuuna ja mulkoillaan kaukaisuuteen.

Ei tosiankaan kuuluta mihinkään muuhun ryhmään. Kyllä tää on niin spesiaalia, ettei suomalaista ymmärrä muut kuin toinen suomalainen. Tää on jämpti niin!

Ja vastarannalta huutaa toinen samanlainen, prkle!!

Vierailija
60/68 |
15.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kaikki yksilöitä, ei kukaan ole vain kansallisen alkuperänsä mukaan fiksumpi kuin toinen. Jos sitä ei ymmärrä, on jo se osoitus typeryydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi